Jij eerstquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:26 schreef Pavement het volgende:
Charlotte is nog steeds goed te doen in tegenstelling tot alle gefrustreerde huis oma's hier.
Pics van jezelf achter je laptop pls [ afbeelding ]
Dit soort opmerkingen zijn al eerder gemaakt, de foto's ook. Dus jij met je ''onzin'' zal dan het goede voorbeeld moeten geven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dit soort opmerkingen zijn al eerder gemaakt in deze reeks. Kappen met die onzin en verder met die Bolle
heb je een webcamquote:
Wtf is er zo geweldig aan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Geweldig topic Pearlbitch
Eigenlijk zou er ook een cap in het topic moeten komen van Lot haar vreetpartij afgelopen nacht, toen ze met Laura snoep aan het stelen was.
Vult ze nu die hele rol met saus?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoppa, eten maar weer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schokkend, maar wel off-topic hierquote:
Wat is gezonder? De hele dag door vreten, of de hele dag streams kijken en hier vervolgens screenshots van maken om vervolgens te posten. Allebei helemaal dwaas en van de wereld. Cultquote:
Wat als er over 4000 jaar een beschaving is die dit subforum uit de stoffige archieven plukt. en weet te herstellen, maar ze kennen onze taal niet meer. wat zullen ze wel niet denkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:44 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
Wat is gezonder? De hele dag door vreten, of de hele dag streams kijken en hier vervolgens screenshots van maken om vervolgens te posten. Allebei helemaal dwaas en van de wereld. Cult
Ja, bizar.. sommigen hier zitten al meer dan een half jaar dag in, dag uit streams te kijken en te kankeren op en te klagen over de bewoners.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:44 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
Wat is gezonder? De hele dag door vreten, of de hele dag streams kijken en hier vervolgens screenshots van maken om vervolgens te posten. Allebei helemaal dwaas en van de wereld. Cult
Gewoon lekker doorzeeiken. Af een toe een anti-depripil en weer doorgaan. Niks mis mee johquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Wat als er over 4000 jaar een beschaving is die dit subforum uit de stoffige archieven plukt. en weet te herstellen, maar ze kennen onze taal niet meer. wat zullen ze wel niet denken
Zeker. Pizza betaald door de kinderen (althans hun ouders). Omdat er binnen Utopia niet meer gekookt mag worden. De tokkies Fles, Sonny, Lau en Lot aten mee. Gratiez.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
pizza's van de kindertjes gepikt !!
Helaas niet. Zelfs haar goede vriendin Lau niet. In de COS overheerst de mening dat 'ze oud en wijs genoeg is' en 'het zelf doet'. Ik vind dat een vriendin haar wel zou mogen/moeten zeggen dat ze erg veel aankomt.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Zegt iemand wel eens wat tegen haar over haar eetgedrag?
Vreedzak? Nee, dat is echt wel vreten hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:11 schreef sararaats het volgende:
Is die vadsige vreetzak nu nog niet opgetieft (of is het met d?)
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze kijkt alleen blij als ze eten ziet.
Ja nou precies, zo kijkt ze alweer: ze zit aan de wijn, buiten, met een hapje en zo, met Laura. En morgen weer brak in bed liggen.quote:
Het ging eerder over opgetiefd of opgetieftquote:Op zondag 20 juli 2014 22:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vreedzak? Nee, dat is echt wel vreten hoor.
En weer na elke hap haastig om zich heen kijken...quote:
Ja vreemd he? En het liefst ook stiekem eten. De pizza nam ze mee naar binnen de tompoucen nam ze mee naar de slaapkamer om dat stiekem op te eten enzovoort.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En weer na elke hap haastig om zich heen kijken...
Ze schaamt zich duidelijk voor haar eetgedrag. Eet de hoofdmaaltijden met de rest mee en eet de rest t liefst als niemand kijkt.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:17 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja vreemd he? En het liefst ook stiekem eten. De pizza nam ze mee naar binnen de tompoucen nam ze mee naar de slaapkamer om dat stiekem op te eten enzovoort.
Voor haar leeftijd is zij veel te dik. Zelfs de helft van 200 kilo is meestal te dik. Haar doel was om 20 kilo af te vallen in Utopia. Als zij daar uit komt, hebben wij haar helpen herinneren dat zij het niet heeft gered.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:55 schreef Fokker101 het volgende:
Jezus zo dik is nou toch ook niet. Jullie doen net als ze over de 200 kilo is....
Het is de combinatie van een nogal rot karakter met een hele grote mond. Dan is je vol eten nét de druppel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:55 schreef Fokker101 het volgende:
Jezus zo dik is nou toch ook niet. Jullie doen net als ze over de 200 kilo is....
Veel te gemakkelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is de combinatie van een nogal rot karakter met een hele grote mond. Dan is je vol eten nét de druppel.
De leeftijd heeft er op zich weinig mee te maken. Ja, gemiddeld genomen worden mensen wat dikker als ze ouder worden en de 20-25 zijn gepasseerd maar dat heeft op zich weinig met de leeftijd te maken maar met het jaarlijks iets teveel eten. Met andere woorden, verreweg de meeste mensen nemen meer energie in dan dat ze verbruiken, het verschil tussen de mensen die op jongere leeftijd dikker worden en al die mensen die op latere leeftijd een buikje krijgen is dat de laatste categorie wat meer geluk heeft met de hormonen. Slechts een kleine minderheid van de mensen neemt zelf controle in plaats van een slaaf van zijn hormonen te zijn.quote:
Heb je haar wel gevolgd eigenlijk...?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Veel te gemakkelijk.![]()
Ze kan veel ergere dingen doen dan zichzelf vet eten, er zijn medebewoners die ergere dingen doen, zij zelf heeft ook grotere gebreken. Het roken nog buiten beschouwing gelaten wat meer gezondheidsschade aanricht en wat wel asociaal is. Ze komt over als iemand die een rotkarakter heeft, de vraag is waarom mensen hier de behoefte voelen om haar af te zeiken omwille van iets anders wat relatief onschuldig is in plaats van het over haar karakter te hebben. Voer voor psychologen.
Wat eet ze hier?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:59 schreef Mirjam152 het volgende:
23.00 uur en Lot zit weer te eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard, anders zou ik er geen mening over hebben. Ik heb veel teveel uren verspild met het kijken naar de uitzending en Youtubefilmpjes.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb je haar wel gevolgd eigenlijk...?![]()
LOLquote:
Hoe bedoel je, ingaan op datgene wat zo vervelend gevonden wordt? Ik weet zeker dat als Charlotte zélf iemand zou zijn die werkelijk luisterde naar wat een ander denkt, dat er veel milder over haar geoordeeld werd. Maar kritiek poeiert zij af en geeft de mensen nog een trap na ook. Dan wil je als kijker toch alleen maar prijsschieten? Het is té tenenkrommend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De grote vraag, waarom dit rare gedrag en waarom niet gewoon ingaan op datgene wat ze zo vervelend vinden aan hoe zij overkomt? Voer voor psychologen.
Die zuipt gewoon haar dagelijke behoefte aan kcal. Let maar op. Die giet er 8 sapjes per uur in.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:05 schreef Haropro het volgende:
Vanaf nu blijft dit topic leeg want de sapkuur begint.
Precies ik zie in de stad tientallen zo niet honderden vrouwen met haar fysiek.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:55 schreef Fokker101 het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:51 schreef Mirjam152 het volgende:
Meepraten met de campinggasten, altijd goed voor een chippie hier en daar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na enige tijd zijn er meerder zakken doorheen gegaan. Meegenomen door de gasten overigens.
[ afbeelding ]
dat wordt geen playboy maar bol.com model staan voor michellin zou ook nog kunnenquote:Op maandag 28 juli 2014 15:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ach, als ze er gelukkig van wordt om ontzettend dik te worden dan moet ze dat zelf weten. Ze gaat richting de 100 kilo zo te zien, en dat voor een vrouw die kort is.
Ze is 1,75. Niet zo gek kort voor een vrouw hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 15:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ach, als ze er gelukkig van wordt om ontzettend dik te worden dan moet ze dat zelf weten. Ze gaat richting de 100 kilo zo te zien, en dat voor een vrouw die kort is.
Dat valt nog mee idd.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is 1,75. Niet zo gek kort voor een vrouw hoor
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:53 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dat wordt geen playboy maar bol.com model staan voor michellin zou ook nog kunnen![]()
Waar komt dat gewicht vandaan?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:44 schreef Hicham. het volgende:
Lotte's BMI kwa gewicht en lengte die ik hier las.
[ afbeelding ]
Dat heeft ze zelf genoteerd als resultaat van haar 6 uur durende sapkuur.quote:
Een prima onderdeel van je dieet als het magere kwark is en je het niet overdrijft met die cacaopoeder. Al doe je er beter wat zaden in (chia,lijnzaad,hennepzaad) dan cacaopoeder maar ach.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:58 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
kwark met pure cacaopoeder
Notenpasta is eveneens een prima onderdeel van het dieet, daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen. Het probleem bij haar is dat ze die energie niet verbruikt maar het is wel gezonde voeding.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:19 schreef Mirjam152 het volgende:
Beschuitjes eten. En bij Lot worden dat er altijd minstens 5, maar meestal nog meer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ze beweegt haar kaken goed op en neer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Jammer dat ze ook frisdrank drinkt en rookt maar ze heeft ook een aantal goede eetgewoontes.
Dan moet je die grote winterpeen pakken, inclusief wassen schillen en in reepjes snijdenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Een leuke discussie van vroeger, verbruik je meer calorieën dan dat je eet bij het eten van rauwe wortels?
Jassesquote:
Na een halve dag toch al?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:56 schreef pleeborstel het volgende:
Ze was toch op dieet met Marije, of is dat opgegeven?
Ok, ik begin wel: 98,3 kilo. En dan zit ik nog aan de voorzichtige kant.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:19 schreef tipiewan het volgende:
En wat zal ze nu wegen? Misschien een poule opstarten met de voorspelling wat het eind gewicht is wanneer ze eruit komt.
quote:
Minderen met roddelen misschien. O wacht...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Poeh zeg, en ik denken dat ze misschien was gaan minderen
Is dit bewerkt? Zeg jaquote:
Nee hoor, dit is puur natuur. Het resultaat van 7 maanden verblijf in Varkensmesterij Utopia.quote:Op maandag 11 augustus 2014 07:53 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Is dit bewerkt? Zeg ja![]()
Ik heb een poosje niet kunnen kijken, maar anders is ze echt weer heel veel aangekomen.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is puur natuur. Het resultaat van 7 maanden verblijf in Varkensmesterij Utopia.
Wow!quote:
Qua karakter behoorlijk verrot.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:24 schreef Yaaar het volgende:
Ik denk dat ze een emotie-eter is. Best jammer toch? Maar ze is een mooie meid en ik hoop voor haar dat ze straks een blijvende manier vindt om op gezond gewicht te komen.
Nog een paar hapjes dan!quote:
Op de foto staan en dan rechtermuisknop "afbeelingslocatie kopieren". In dit geval is dat http://gyazo.com/7364c5792035877d77f32c84dff0c3f9.gif.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:13 schreef beppski het volgende:
[..]
Nog een paar hapjes dan!
ben een FOK! noobie, dus ik wist geen betere manier om deze cap hier te plaatsen EN de cap maker credits te geven
Dat mag, maar is niet verplicht. Ik doe het meestal wel, maar soms vergeet ik het. Ook geen ramp.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:37 schreef beppski het volgende:
Hartelijk dank voor de uitleg, helemaal helder met de tags enzo!
Uhm, 1 ietwat domme vraag dan nog -rolt met ogen- : dat Persefoneia de cap gemaakt heeft zet ik er dan dus gewoon bij als ik de cap ¨jat¨ uit de COS?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:19 schreef Mirjam152 het volgende:
Tijdens het wegwerken van haar tweede avondmaaltijd zegt ze ook nog: "Die sappenkuur had wel kunnen werken, als ik er bij had kunnen eten."
Tja... ze blijft voor content zorgen..quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:46 schreef Probability het volgende:
Dat dit topic nog loopt, zielig eigenlijk wel voor haar..
Dat ze zélf nog loopt is opmerkelijker.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:46 schreef Probability het volgende:
Dat dit topic nog loopt, zielig eigenlijk wel voor haar..
Ze heeft een hapje Ruud en Billy geprobeerd, maar die waren zelfs haar te smerig.quote:
Nou, ik lees in de Cossen dat ze na ome Theo's tragisch heengaan toch zeker 7 kilo afgevallen was, al dan niet met behulp van mysterieuze pillen, misschien zelfs wel stackers.quote:
Die tekstquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Herstel... We trappen ook nog een broodje kroket met mayo in ons kadaver..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]![]()
Goed bezig Pearlbitch!
Ze kijkt er ook zo stiekem bij. Dat zie je steeds op die caps.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar omdat je op één been niet kun lopen, volgt al snel een tweede..
[ afbeelding ]
En dat Mien Dobbelsteenschort flatteert ook al zo lekker..quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:53 schreef Mirjam152 het volgende:
Even wat gebakken eieren wegwerken, vlak na het vertrek van Sonny. En René had er niet eens commentaar op. Eieren eten = goed, bed verplaatsen = niet goed.
[ afbeelding ]
Een paar hamburgers, met altijd heel veel brood. Lot is een koolhydratenjunk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |