Hopelijk is hij een keer te gast in Avondetappe of Tour de Jour.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis de emotionele betogen van Harmelingod.
Wat een idioot.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:02 schreef marcodej het volgende:
Goed punt van meesterdebater Tijn:twitter:hendriksmj twitterde op woensdag 09-07-2014 om 15:02:17@thijszonneveld @erbenwennemars Even een flauwe tussendoor, okay? Als je t zo erg vindt, waarom dan toch een petje met 'HEL'? reageer retweet
Twitter in zijn algemeen aubquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:59 schreef Szura het volgende:
Kunnen we die mongool Zonneveld van dit forum houden aub?
Ja? Danku!
Sporza had het over Porsev en Isaychev.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zag 2 Katusha's, NOS meldde dat het Kristoff was
Dat is geen nieuws. Pas als ze niet wint melden svp.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De eerste overwinning van de dag is binnen, Marianne Vos heeft weer eens gewonnen.
het draait hier alleen om geld en motors en niet om de kracht van je lichaamquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:03 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Denken dat formule 1 geen sport isJij houdt het er nog geen half uur uit met al die G-krachten
Kristoff komt nu wel weer aansluiten tussen de auto'squote:Op woensdag 9 juli 2014 15:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sporza had het over Porsev en Isaychev.
Hallo, ik ben een gezonde hollandse jongen, dus dat wordt de fiets.quote:
Omdat het vnl. onzin is en borstklopperij.quote:
Voor die man gaan de renners door het vuur.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:05 schreef Szura het volgende:
Franske, een van de inspirerende ploegleiders van Belkin
Taktaktaktakquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor die man gaan de renners door het vuur.
Door het vuur rijden, ook levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor die man gaan de renners door het vuur.
Is Erik Dekker gedegradeerd tot autopoetser? Die is volgens mij nooit meer 1e ploegleider.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:05 schreef Szura het volgende:
KOM OP HE!quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:05 schreef Szura het volgende:
Maassen-Verhoeven-Boven, dat is de gouden driehoek. Dekker heeft al te veel charisma.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is Erik Dekker gedegradeerd tot autopoetser? Die is volgens mij nooit meer 1e ploegleider.
Die mag de WC's schoonmaken in de bus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is Erik Dekker gedegradeerd tot autopoetser? Die is volgens mij nooit meer 1e ploegleider.
Hij kan niet omgaan met bandjes.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De Hel van het Noordenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Door het vuur rijden, ook levensgevaarlijk.
De dope wegwerken en in z'n onderbroek stoppenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die mag de WC's schoonmaken in de bus.
Nee maar serieus. Paar seizoenen terug was het altijd Dekker in het voorjaar, maar nu was dat volgens mij Boven en Verhoeven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Maassen-Verhoeven-Boven, dat is de gouden driehoek. Dekker heeft al te veel charisma.
Nadat ie weer een beetje in opspraak is geraakt in die bekentenisperiode van Armstrong-Boogerd, wordt ie een beetje in de luwte gehouden heb ik het idee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Paar seizoenen terug was het altijd Dekker in het voorjaar, maar nu was dat volgens mij Boven en Verhoeven.
Niet volgens de 1 minuut per 10 km regelquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Al bijna 3 minuten.
Ik zie het Martin wel halen.
Die is dan ook zo ongeveer betrokken geweest bij elke tactische flop de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of zit hij een half jaartje schorsing uit, zoals Kemna ook gedaan heeft?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nadat ie weer een beetje in opspraak is geraakt in die bekentenisperiode van Armstrong-Boogerd, wordt ie een beetje in de luwte gehouden heb ik het idee.
Zeker, die gaat keihard rijden voor Terpstra dadelijkquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:11 schreef marcodej het volgende:
Ideaal voor Terpstra, die kan straks achter de Panzerwagen aansluiten.
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of zit hij een half jaartje schorsing uit, zoals Kemna ook gedaan heeft?
Nee dat kan en mag niet. Die epische overwinning Parijs-Tours is gewoon clean behaald. Dat kan niet anders. Punt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of zit hij een half jaartje schorsing uit, zoals Kemna ook gedaan heeft?
Het gat is nu wel heel groot...dat overbrug je niet zomaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Zeker, die gaat keihard rijden voor Terpstra dadelijk
Hoeveel KM nog in totaalquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet volgens de 1 minuut per 10 km regel
Ik denk dat Martin wel gas gaat gevenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:14 schreef komrad het volgende:
Tijd een beetje gas te geven in het peloton
Interviewtje Sporza.quote:
Duitsers kunnen dat wel idd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Martin wel gas gaat geven
xd
der pantzerwagen mag hier vandaag winnen van mijquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Martin wel gas gaat geven
xd
De tank zou toepasselijker zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:15 schreef komrad het volgende:
[..]
der pantzerwagen mag hier vandaag winnen van mij
Schandalig dat hij in het belang van zijn renner spreekt inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Interviewtje Sporza.
Dat het prima is dat de stroken eruit gehaald zijn, want het is niet alleen een eendagskoers, bladiebladiebla.
Op zich heeft 'ie nog wel een punt, maar het is nogal duidelijk dat 'ie vanuit het belang van Froome spreekt.
Holaquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Daar is geen livestream van in NL.
Waarom?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:14 schreef Wombcat het volgende:
Nou hoop ik dus des te meer dat Froome flink tijd verliest vandaag.
Die werkt bij mij niet goed met de Belgische proxyquote:
Zonneveld is het hier mee eensquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schandalig dat hij in het belang van zijn renner spreekt inderdaad.
't is iemand van Sky, dat alleen is al voldoendequote:Op woensdag 9 juli 2014 15:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schandalig dat hij in het belang van zijn renner spreekt inderdaad.
SKY BAZENquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
't is iemand van Sky, dat alleen is al voldoende
Hater. Prima ploeg dat Sky.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
't is iemand van Sky, dat alleen is al voldoende
Die stonden blank.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:16 schreef ledlamp het volgende:
Waarom zijn er stroken weggehaald? Te gevaarlijk met dit weer zogenaamd?
Dat is iets voor google chrome waarmee je met een buitenlandse server op een site kan. Die site denkt dan dat je uit dat land komt.quote:
Racistquote:
Verdommequote:Op woensdag 9 juli 2014 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is iig te hopen dat hij wel op zijn eigen fiets rijdt.
xd
Mooi optijd.quote:
Kevin Reza vindt dit niet leuk.quote:
Kadri is ook boosquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kevin Reza vindt dit niet leuk.
Komt door de internetsnelheid van jouquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef Syntix het volgende:
Die kut NOS stream verandert steeds van kwaliteit
Weer zo'n racist hierquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
KristoffDat was mijn donkere paard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |