Hopelijk is hij een keer te gast in Avondetappe of Tour de Jour.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis de emotionele betogen van Harmelingod.
Wat een idioot.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:02 schreef marcodej het volgende:
Goed punt van meesterdebater Tijn:twitter:hendriksmj twitterde op woensdag 09-07-2014 om 15:02:17@thijszonneveld @erbenwennemars Even een flauwe tussendoor, okay? Als je t zo erg vindt, waarom dan toch een petje met 'HEL'? reageer retweet
Twitter in zijn algemeen aubquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:59 schreef Szura het volgende:
Kunnen we die mongool Zonneveld van dit forum houden aub?
Ja? Danku!
Sporza had het over Porsev en Isaychev.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zag 2 Katusha's, NOS meldde dat het Kristoff was
Dat is geen nieuws. Pas als ze niet wint melden svp.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De eerste overwinning van de dag is binnen, Marianne Vos heeft weer eens gewonnen.
het draait hier alleen om geld en motors en niet om de kracht van je lichaamquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:03 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Denken dat formule 1 geen sport isJij houdt het er nog geen half uur uit met al die G-krachten
Kristoff komt nu wel weer aansluiten tussen de auto'squote:Op woensdag 9 juli 2014 15:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sporza had het over Porsev en Isaychev.
Hallo, ik ben een gezonde hollandse jongen, dus dat wordt de fiets.quote:
Omdat het vnl. onzin is en borstklopperij.quote:
Voor die man gaan de renners door het vuur.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:05 schreef Szura het volgende:
Franske, een van de inspirerende ploegleiders van Belkin
Taktaktaktakquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor die man gaan de renners door het vuur.
Door het vuur rijden, ook levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor die man gaan de renners door het vuur.
Is Erik Dekker gedegradeerd tot autopoetser? Die is volgens mij nooit meer 1e ploegleider.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:05 schreef Szura het volgende:
KOM OP HE!quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:05 schreef Szura het volgende:
Maassen-Verhoeven-Boven, dat is de gouden driehoek. Dekker heeft al te veel charisma.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is Erik Dekker gedegradeerd tot autopoetser? Die is volgens mij nooit meer 1e ploegleider.
Die mag de WC's schoonmaken in de bus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is Erik Dekker gedegradeerd tot autopoetser? Die is volgens mij nooit meer 1e ploegleider.
Hij kan niet omgaan met bandjes.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De Hel van het Noordenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Door het vuur rijden, ook levensgevaarlijk.
De dope wegwerken en in z'n onderbroek stoppenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die mag de WC's schoonmaken in de bus.
Nee maar serieus. Paar seizoenen terug was het altijd Dekker in het voorjaar, maar nu was dat volgens mij Boven en Verhoeven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Maassen-Verhoeven-Boven, dat is de gouden driehoek. Dekker heeft al te veel charisma.
Nadat ie weer een beetje in opspraak is geraakt in die bekentenisperiode van Armstrong-Boogerd, wordt ie een beetje in de luwte gehouden heb ik het idee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Paar seizoenen terug was het altijd Dekker in het voorjaar, maar nu was dat volgens mij Boven en Verhoeven.
Niet volgens de 1 minuut per 10 km regelquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Al bijna 3 minuten.
Ik zie het Martin wel halen.
Die is dan ook zo ongeveer betrokken geweest bij elke tactische flop de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of zit hij een half jaartje schorsing uit, zoals Kemna ook gedaan heeft?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nadat ie weer een beetje in opspraak is geraakt in die bekentenisperiode van Armstrong-Boogerd, wordt ie een beetje in de luwte gehouden heb ik het idee.
Zeker, die gaat keihard rijden voor Terpstra dadelijkquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:11 schreef marcodej het volgende:
Ideaal voor Terpstra, die kan straks achter de Panzerwagen aansluiten.
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of zit hij een half jaartje schorsing uit, zoals Kemna ook gedaan heeft?
Nee dat kan en mag niet. Die epische overwinning Parijs-Tours is gewoon clean behaald. Dat kan niet anders. Punt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of zit hij een half jaartje schorsing uit, zoals Kemna ook gedaan heeft?
Het gat is nu wel heel groot...dat overbrug je niet zomaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Zeker, die gaat keihard rijden voor Terpstra dadelijk
Hoeveel KM nog in totaalquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet volgens de 1 minuut per 10 km regel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |