Ik denk dat Martin wel gas gaat gevenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:14 schreef komrad het volgende:
Tijd een beetje gas te geven in het peloton
Interviewtje Sporza.quote:
Duitsers kunnen dat wel idd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Martin wel gas gaat geven
xd
der pantzerwagen mag hier vandaag winnen van mijquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Martin wel gas gaat geven
xd
De tank zou toepasselijker zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:15 schreef komrad het volgende:
[..]
der pantzerwagen mag hier vandaag winnen van mij
Schandalig dat hij in het belang van zijn renner spreekt inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Interviewtje Sporza.
Dat het prima is dat de stroken eruit gehaald zijn, want het is niet alleen een eendagskoers, bladiebladiebla.
Op zich heeft 'ie nog wel een punt, maar het is nogal duidelijk dat 'ie vanuit het belang van Froome spreekt.
Holaquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Daar is geen livestream van in NL.
Waarom?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:14 schreef Wombcat het volgende:
Nou hoop ik dus des te meer dat Froome flink tijd verliest vandaag.
Die werkt bij mij niet goed met de Belgische proxyquote:
Zonneveld is het hier mee eensquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schandalig dat hij in het belang van zijn renner spreekt inderdaad.
't is iemand van Sky, dat alleen is al voldoendequote:Op woensdag 9 juli 2014 15:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schandalig dat hij in het belang van zijn renner spreekt inderdaad.
SKY BAZENquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
't is iemand van Sky, dat alleen is al voldoende
Hater. Prima ploeg dat Sky.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
't is iemand van Sky, dat alleen is al voldoende
Die stonden blank.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:16 schreef ledlamp het volgende:
Waarom zijn er stroken weggehaald? Te gevaarlijk met dit weer zogenaamd?
Dat is iets voor google chrome waarmee je met een buitenlandse server op een site kan. Die site denkt dan dat je uit dat land komt.quote:
Racistquote:
Verdommequote:Op woensdag 9 juli 2014 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is iig te hopen dat hij wel op zijn eigen fiets rijdt.
xd
Mooi optijd.quote:
Kevin Reza vindt dit niet leuk.quote:
Kadri is ook boosquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kevin Reza vindt dit niet leuk.
Komt door de internetsnelheid van jouquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef Syntix het volgende:
Die kut NOS stream verandert steeds van kwaliteit
Weer zo'n racist hierquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
KristoffDat was mijn donkere paard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |