Ja, er zijn ook nog gepatenteerde.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook niet-erkende hardrijders?
Ik hou wel van een gokje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hoop dat je het niet nodig hebt voor je levensonderhoud.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:51 schreef Wombcat het volgende:
Sorry, duurde even, ik had niet gezien dat ik de laatste post had
*Remembrancequote:
Wat voor een lijf?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:52 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat als Froome op de kasseien valt dat ie met dat Bejaffra lijf wel wat zal breken.
Het zou me eigenlijk verbazen als hij niet valt op de kasseien.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:52 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat als Froome op de kasseien valt dat ie met dat Bejaffra lijf wel wat zal breken.
Haha Biafra?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:52 schreef Pedroso het volgende:
Hoe Zou is een Chinees.quote:
Ik zie liever dat hij een minuut of 5 verliest op een Valverde/Nibali en niets breekt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:52 schreef Pedroso het volgende:
Die valt in 12 stukken .quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:52 schreef Pedroso het volgende:
quote:
Duidelijk. Taalaids.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://translate.google.nl/#nl/zh-TW/Kasseien
En dan op die luidspreker rechts klikken.
Biafra dan.quote:
Oewoelehatsjie ofzo.quote:
Titi loste als het eerstequote:Op woensdag 9 juli 2014 14:55 schreef Wombcat het volgende:
Voeckler vandaag nog niet uit het laatste wiel geweest?
quote:Bauke Mollema: "I like the wind and the pavés"
Among the GC contenders, Bauke Mollema is probably the only one who has announced his intention to gain time thanks to the cobblestones while the others opted for a lower profile, stating that they'd be happy to just limit the damages. In an exclusive interview with Vélo Magazine, the Dutchman who finished sixth overall last year expressed his ambitions: “Last year I rode well on the day of the echelons (stage 13). This time I might take a benefit from the cobblestones stage. I don't dislike them and we have a strong team for that terrain. I like the wind and the pavés.”
Mollema never took part in Paris-Roubaix though. “It's part of cycling to ride on the cobbles”, he repeated to cyclingnews.com yesterday after giving reassuring news about his crash early in stage 4. “It's ok for me, everybody knows and everybody has seen the parcours. It will probably be really dangerous with the rain but my team-mates [Sep] Vanmarcke and [Lars] Boom they look pretty good. I think guys like [Fabian] Cancellara, [Niki] Terpstra, and other guys from Paris-Roubaix [are the favorites], maybe even [Michal] Kwiatkowski also if it will be a sprint from a smaller group.”
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 09-07-2014 om 14:56:42@erbenwennemars Dus jij noemt het topsport als F1-coureurs dood gaan omdat ze voor snelheid boven veiligheid kiezen? reageer retweet
Viel me ook op jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
"Oei, Pinot is gevallen.... ah wacht, het is Pineau maar... /care"
Gaagaaagaagaaquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
die komt links onder de hele paraplu terechtquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik geloof dus echt niet dat Froome op dat soort stukken overeind kan blijven.
Staat 'ie tenminste droog.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:59 schreef franklop het volgende:
[..]
die komt links onder de hele paraplu terecht
Denk een beetje aan onze medeFOK!ker.quote:
Ik zou de auto nemenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk dat maar ns op tijd naar huis ga vandaag.
Ik word zo moe van die man.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:58 schreef marcodej het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 09-07-2014 om 14:56:42@erbenwennemars Dus jij noemt het topsport als F1-coureurs dood gaan omdat ze voor snelheid boven veiligheid kiezen? reageer retweet
Het is BMC, wat verwacht je danquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:56 schreef Wespensteek het volgende:
Triest man dat Burghardt zich moet laten terugzakken in deze etappe, zo'n team verdient het zeker niet de tour te winnen.
Dit is ook wel een mooie.twitter:erbenwennemars twitterde op woensdag 09-07-2014 om 14:50:22@thijszonneveld @hendriksmj als je in vorm bent, val je niet.. reageer retweet
*187.quote:
Goede vergelijking ja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:58 schreef marcodej het volgende:
Erben ook:quote:
twitter:erbenwennemars twitterde op woensdag 09-07-2014 om 15:00:06@thijszonneveld wat een onzin loop je nu uit te kramen.. reageer retweet
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Erben ook:twitter:erbenwennemars twitterde op woensdag 09-07-2014 om 15:00:06@thijszonneveld wat een onzin loop je nu uit te kramen.. reageer retweet
Erbenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Erben ook:twitter:erbenwennemars twitterde op woensdag 09-07-2014 om 15:00:06@thijszonneveld wat een onzin loop je nu uit te kramen.. reageer retweet
Uhm, ik posts helemaal geen tweets van Thijs Zonneveldquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom post je dan hier wat 'ie zegt? Gedeelde moeheid is halve moeheid of zo?
Erbenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij reageerde op een quote.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom post je dan hier wat 'ie zegt? Gedeelde moeheid is halve moeheid of zo?
[..]
formule 1 als sport te noemenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:58 schreef marcodej het volgende:
Sorryquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhm, ik posts helemaal geen tweets van Thijs Zonneveld![]()
70quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:02 schreef Pedroso het volgende:
Op hoeveel km voor de finish begint de eerste kasseienstrook ?
70.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Shit, ik kan zowel Erben als Zonneveld niet uitstaan. Pfff, lastig hoor, dit soort dilemma's.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
twitter:hendriksmj twitterde op woensdag 09-07-2014 om 15:02:17@thijszonneveld @erbenwennemars Even een flauwe tussendoor, okay? Als je t zo erg vindt, waarom dan toch een petje met 'HEL'? reageer retweet
Lees ook de OP. Best interessant.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:02 schreef Pedroso het volgende:
Denken dat formule 1 geen sport isquote:
Hopelijk is hij een keer te gast in Avondetappe of Tour de Jour.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis de emotionele betogen van Harmelingod.
Wat een idioot.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:02 schreef marcodej het volgende:
Goed punt van meesterdebater Tijn:twitter:hendriksmj twitterde op woensdag 09-07-2014 om 15:02:17@thijszonneveld @erbenwennemars Even een flauwe tussendoor, okay? Als je t zo erg vindt, waarom dan toch een petje met 'HEL'? reageer retweet
Twitter in zijn algemeen aubquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:59 schreef Szura het volgende:
Kunnen we die mongool Zonneveld van dit forum houden aub?
Ja? Danku!
Sporza had het over Porsev en Isaychev.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zag 2 Katusha's, NOS meldde dat het Kristoff was
Dat is geen nieuws. Pas als ze niet wint melden svp.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De eerste overwinning van de dag is binnen, Marianne Vos heeft weer eens gewonnen.
het draait hier alleen om geld en motors en niet om de kracht van je lichaamquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:03 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Denken dat formule 1 geen sport isJij houdt het er nog geen half uur uit met al die G-krachten
Kristoff komt nu wel weer aansluiten tussen de auto'squote:Op woensdag 9 juli 2014 15:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sporza had het over Porsev en Isaychev.
Hallo, ik ben een gezonde hollandse jongen, dus dat wordt de fiets.quote:
Omdat het vnl. onzin is en borstklopperij.quote:
Voor die man gaan de renners door het vuur.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:05 schreef Szura het volgende:
Franske, een van de inspirerende ploegleiders van Belkin
Taktaktaktakquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor die man gaan de renners door het vuur.
Door het vuur rijden, ook levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor die man gaan de renners door het vuur.
Is Erik Dekker gedegradeerd tot autopoetser? Die is volgens mij nooit meer 1e ploegleider.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:05 schreef Szura het volgende:
KOM OP HE!quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:05 schreef Szura het volgende:
Maassen-Verhoeven-Boven, dat is de gouden driehoek. Dekker heeft al te veel charisma.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is Erik Dekker gedegradeerd tot autopoetser? Die is volgens mij nooit meer 1e ploegleider.
Die mag de WC's schoonmaken in de bus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is Erik Dekker gedegradeerd tot autopoetser? Die is volgens mij nooit meer 1e ploegleider.
Hij kan niet omgaan met bandjes.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De Hel van het Noordenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Door het vuur rijden, ook levensgevaarlijk.
De dope wegwerken en in z'n onderbroek stoppenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die mag de WC's schoonmaken in de bus.
Nee maar serieus. Paar seizoenen terug was het altijd Dekker in het voorjaar, maar nu was dat volgens mij Boven en Verhoeven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Maassen-Verhoeven-Boven, dat is de gouden driehoek. Dekker heeft al te veel charisma.
Nadat ie weer een beetje in opspraak is geraakt in die bekentenisperiode van Armstrong-Boogerd, wordt ie een beetje in de luwte gehouden heb ik het idee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Paar seizoenen terug was het altijd Dekker in het voorjaar, maar nu was dat volgens mij Boven en Verhoeven.
Niet volgens de 1 minuut per 10 km regelquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Al bijna 3 minuten.
Ik zie het Martin wel halen.
Die is dan ook zo ongeveer betrokken geweest bij elke tactische flop de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of zit hij een half jaartje schorsing uit, zoals Kemna ook gedaan heeft?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nadat ie weer een beetje in opspraak is geraakt in die bekentenisperiode van Armstrong-Boogerd, wordt ie een beetje in de luwte gehouden heb ik het idee.
Zeker, die gaat keihard rijden voor Terpstra dadelijkquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:11 schreef marcodej het volgende:
Ideaal voor Terpstra, die kan straks achter de Panzerwagen aansluiten.
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of zit hij een half jaartje schorsing uit, zoals Kemna ook gedaan heeft?
Nee dat kan en mag niet. Die epische overwinning Parijs-Tours is gewoon clean behaald. Dat kan niet anders. Punt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of zit hij een half jaartje schorsing uit, zoals Kemna ook gedaan heeft?
Het gat is nu wel heel groot...dat overbrug je niet zomaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Zeker, die gaat keihard rijden voor Terpstra dadelijk
Hoeveel KM nog in totaalquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet volgens de 1 minuut per 10 km regel
Ik denk dat Martin wel gas gaat gevenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:14 schreef komrad het volgende:
Tijd een beetje gas te geven in het peloton
Interviewtje Sporza.quote:
Duitsers kunnen dat wel idd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Martin wel gas gaat geven
xd
der pantzerwagen mag hier vandaag winnen van mijquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Martin wel gas gaat geven
xd
De tank zou toepasselijker zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:15 schreef komrad het volgende:
[..]
der pantzerwagen mag hier vandaag winnen van mij
Schandalig dat hij in het belang van zijn renner spreekt inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Interviewtje Sporza.
Dat het prima is dat de stroken eruit gehaald zijn, want het is niet alleen een eendagskoers, bladiebladiebla.
Op zich heeft 'ie nog wel een punt, maar het is nogal duidelijk dat 'ie vanuit het belang van Froome spreekt.
Holaquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Daar is geen livestream van in NL.
Waarom?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:14 schreef Wombcat het volgende:
Nou hoop ik dus des te meer dat Froome flink tijd verliest vandaag.
Die werkt bij mij niet goed met de Belgische proxyquote:
Zonneveld is het hier mee eensquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schandalig dat hij in het belang van zijn renner spreekt inderdaad.
't is iemand van Sky, dat alleen is al voldoendequote:Op woensdag 9 juli 2014 15:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schandalig dat hij in het belang van zijn renner spreekt inderdaad.
SKY BAZENquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
't is iemand van Sky, dat alleen is al voldoende
Hater. Prima ploeg dat Sky.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
't is iemand van Sky, dat alleen is al voldoende
Die stonden blank.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:16 schreef ledlamp het volgende:
Waarom zijn er stroken weggehaald? Te gevaarlijk met dit weer zogenaamd?
Dat is iets voor google chrome waarmee je met een buitenlandse server op een site kan. Die site denkt dan dat je uit dat land komt.quote:
Racistquote:
Verdommequote:Op woensdag 9 juli 2014 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is iig te hopen dat hij wel op zijn eigen fiets rijdt.
xd
Mooi optijd.quote:
Kevin Reza vindt dit niet leuk.quote:
Kadri is ook boosquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kevin Reza vindt dit niet leuk.
Komt door de internetsnelheid van jouquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef Syntix het volgende:
Die kut NOS stream verandert steeds van kwaliteit
Weer zo'n racist hierquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
KristoffDat was mijn donkere paard.
NOS stream is altijd kut. Echt belachelijk dat het nog steeds niet mogelijk is bij de NOS om een stream met een beetje kwaliteit aan te bieden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef Syntix het volgende:
Die kut NOS stream verandert steeds van kwaliteit
Ja zeker.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die op FOK! is ook wel sympathiek.
Ja natuurlijk, we gaan nog meer Tour aan die Vlamingen geven. Die gaan maar lekker hun eigen ronde doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef Sheepcidus het volgende:
Dat idee van Planckaert om een week vol met vlaams werk in de tour te doen vond ik wel wat hebben.
Ach dat maakt niet uit, het zou een overwinning toch ook een beetje de onze maken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is iig te hopen dat hij wel op zijn eigen fiets rijdt.
xd
Alleen bij de OS 2012 gingen ze wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
NOS stream is altijd kut. Echt belachelijk dat het nog steeds niet mogelijk is bij de NOS om een stream met een beetje kwaliteit aan te bieden.
http://www.npo.nl/live/nederland-1quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
NOS stream is altijd kut. Echt belachelijk dat het nog steeds niet mogelijk is bij de NOS om een stream met een beetje kwaliteit aan te bieden.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef Sheepcidus het volgende:
Dat idee van Planckaert om een week vol met vlaams werk in de tour te doen vond ik wel wat hebben.
Waarom geven ze dan niet gewoon de optie om een standaard kwaliteit aan te klikkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Komt door de internetsnelheid van jou
Klopt. Ik snap wel dat ze de stroken eruit halen, maar je had van te voren in kunnen calculeren dat het kan regenen en daar iets voor verzinnen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:20 schreef DeeBee het volgende:
Cancellara.
Zegt ook gewoon dat ze als ze hier willen rijden het goed moeten organiseren en niet ineens last-minute de halve etappe moeten gaan terugtrekken... Dat die stroken 'bergaf' lopen vond hij ook niet echt trouwens...
Is ook niet zo. Sinds wanneer loopt Mons-en-Pevele naar beneden?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:20 schreef DeeBee het volgende:
Cancellara.
Zegt ook gewoon dat ze als ze hier willen rijden het goed moeten organiseren en niet ineens last-minute de halve etappe moeten gaan terugtrekken... Dat die stroken 'bergaf' lopen vond hij ook niet echt trouwens...
is al beter, maar bij FOX bijvoorbeeld kun je alles prima in HD bekijken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:19 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live/nederland-1
noobs
Dat heeft thijsje verzonnenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is ook niet zo. Sinds wanneer loopt Mons-en-Pevele naar beneden?
Sinds ze hem van de andere kant nemen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit dus. Slechte player van de NOSquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
is al beter, maar bij FOX bijvoorbeeld kun je alles prima in HD bekijken.
het is niet Mons-en-Pevele van Parijs-Roubaix.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In PR loopt 'ie wat omhoog. Aangezien ze 'm nu andersom rijden, loopt 'ie wat naar beneden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar daar moet je betalen toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
is al beter, maar bij FOX bijvoorbeeld kun je alles prima in HD bekijken.
Klunenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar loopt er een weg direct naast ofzo? Hoe kun je anders die stroken 'overslaan'?
Die stroken zijn van die landbouwweggetjes tussen hoofdwegen. Je kunt dus op de hoofdweg blijven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar loopt er een weg direct naast ofzo? Hoe kun je anders die stroken 'overslaan'?
VDB valt meestal maar één keer in een tour, als hij valt, maar dan is het wel meteen erg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:23 schreef Szura het volgende:
Iedereen valt bij Lotto, behalve VdB. Dit is echt zijn jaar.
dit ja, het is nu ook een aantal kilometer minder.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die stroken zijn van die landbouwweggetjes tussen hoofdwegen. Je kunt dus op de hoofdweg blijven.
Nee, vertel?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:24 schreef Slobeend het volgende:
Kennen jullie het verhaal van Jean Stablinski?
Nóg minder?!quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dit ja, het is nu ook een aantal kilometer minder.
Nee wel dat van de vader van Voecklerquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:24 schreef Slobeend het volgende:
Sporza vertelt het nuquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:24 schreef Slobeend het volgende:
Geprobeerd, maar het werkt voor geen meter.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is iets voor google chrome waarmee je met een buitenlandse server op een site kan. Die site denkt dan dat je uit dat land komt.
Ken jij het verhaal van Walkowiak?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:24 schreef Slobeend het volgende:
hahaquote:
Walkowiakquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ken jij het verhaal van Walkowiak?
Dat maakt hun commentaar steeds epischer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:25 schreef Ereinion het volgende:
Ducrot negeert ook gewoon dat geherkauwde cliché verhaal van Dijkstra.
volgens mij haten ze elkaar gewoonquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat maakt hun commentaar steeds epischer.
Nog 9 kilometer.quote:
xdtwitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 09-07-2014 om 15:27:27Lieuwe Westra over kasseienrijden: ‘Dat ligt me gewoon niet.’ Logisch, als oud-stratenmaker. Had ze zelf beter gelegd. reageer retweet
duidelijk dus wat hun plannen zijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mollema leezer aan de ene kant van het peloton, boom en sep aan de andere kant.
Risico's spreiden?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Schijtlol weerquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef Pino112 het volgende:
xdtwitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 09-07-2014 om 15:27:27Lieuwe Westra over kasseienrijden: ‘Dat ligt me gewoon niet.’ Logisch, als oud-stratenmaker. Had ze zelf beter gelegd. reageer retweet
Leezer is vandaag degene die Mollema door de ellende moet leiden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Op de PABO wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |