Dit is niet de bedoeling en dat weet jij ook. Dit is een forum, iedereen mag op elkaar reageren. Dit is gewoon niet tof.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks nou zeg, ik heb dr al eens eerder gevraagd of ze dr rotte smoel tegen me dicht wilde houden.![]()
Alleen toen iets vriendelijker.
Ik ben er klaar mee.
ben jij mn vader of mn moeder? Ik hoop namelijk geen van beide.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
Zal ik alvast een TR doen of kunnen jullie je gedragen?
Dan negeer je het en lees je eroverheen, zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks nou zeg, ik heb dr al eens eerder gevraagd of ze dr rotte smoel tegen me dicht wilde houden.![]()
Alleen toen iets vriendelijker.
Ik ben er klaar mee.
Op zich eens echter ervaar ik het van zeefje nu echt als uitlokken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom kom. Het is een sc, iedereen mag op elkaar reageren.
Ik uitlokken? Ik zeg niks verkeerds.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom moet je per se op GvsE reageren? Ze heeft je al eens gevraagd of je gewoon je mond kon houden tegen haar, je weet dat ze een hekel aan je heeft en je bent nu gewoon keihard aan het uitlokken!
Ze weet prima waarom. Zij lokt uit, ik reageer, ik krijg een note. Dus als ze gewoon dr smoel tegen me houdt, hoeft ze me ook niet te TR-en omdat ze moet huilen, zijn we allebei gelukkig.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is niet de bedoeling en dat weet jij ook. Dit is een forum, iedereen mag op elkaar reageren. Dit is gewoon niet tof.
Ik. Huilen? Meis kom op zegquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze weet prima waarom. Zij lokt uit, ik reageer, ik krijg een note. Dus als ze gewoon dr smoel tegen me houdt, hoeft ze me ook niet te TR-en omdat ze moet huilen, zijn we allebei gelukkig.
daar ben ik ook klaar mee. PMS. Heerlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan negeer je het en lees je eroverheen, zo moeilijk is het niet.
Poffertjes met roomboter en een beetje likeur. :$quote:
Hoiquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
Fuck dit, ik ga geen politie-tje spelen hier, zoek het maar uit met de mods
Kneusjes.
Ik lust geen likeurquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Poffertjes met roomboter en een beetje likeur. :$
In dat geval gewoon met poedersuiker!!!!quote:
Opa.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In dat geval gewoon met poedersuiker!!!!
Ik eet zo ook vis pasta. Dat is garnalen, zalm, kabeljouw met prei en een soort lasagne bladen. Daarbij ook een soort saus van mascarpone. Echt zo lekker!quote:
Omgquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik eet zo ook vis pasta. Dat is garnalen, zalm, kabeljouw met prei en een soort lasagne bladen. Daarbij ook een soort saus van mascarpone. Echt zo lekker!
Ja volgens mij welquote:
eet smakelijkquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja volgens mij welBen een beetje moe geloof ik. hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |