Ik geef C4 jouw adres wel, mag hij mijn portiequote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah, dat is mooi. Ik sta daar eigenlijk zelden alleen in...
Ik wil ook zonnebankenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nog 23 minuten wachten tot ik onder de zonnebank kan
En ach, geef toe.. Veel slechter kan het er toch niet op worden..quote:
The only way is up!quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ach, geef toe.. Veel slechter kan het er toch niet op worden..
Ik zit in een zonnebankstudio nu.. De enige die een beetje kleur op me krijgt ..quote:
Ik hoefde gelukkig maar 5 minuten te wachtenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nog 23 minuten wachten tot ik onder de zonnebank kan
Face down, tile up?quote:
Jij en kleurquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zit in een zonnebankstudio nu.. De enige die een beetje kleur op me krijgt ..
Met die grindtegel over de grindtegels jaquote:
Het zal me een rotzorg zijn wat jij moet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik hoefde gelukkig maar 5 minuten te wachten
Okéquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het zal me een rotzorg zijn wat jij moet.
Nu vooral rode puntjes. Van muggenbulten.quote:
Ik heb blauwe plekken, van het zwemmenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nu vooral rode puntjes. Van muggenbulten.
mooi effect altijd welquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met die grindtegel over de grindtegels ja
Ik heb blauwe plekken.. Van het opruimen van oma's zolder.. Morgen kan ik weer verder..quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb blauwe plekken, van het zwemmen
Ach meissie tochquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb blauwe plekken.. Van het opruimen van oma's zolder.. Morgen kan ik weer verder..
Blijf je nou zo hinderlijk op me reageren? In dat geval mevrouw voor jou.quote:
Waarom moet je per se op GvsE reageren? Ze heeft je al eens gevraagd of je gewoon je mond kon houden tegen haar, je weet dat ze een hekel aan je heeft en je bent nu gewoon keihard aan het uitlokken!quote:
Nou zeg....quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het zal me een rotzorg zijn wat jij moet.
Kom kom. Het is een sc, iedereen mag op elkaar reageren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom moet je per se op GvsE reageren? Ze heeft je al eens gevraagd of je gewoon je mond kon houden tegen haar, je weet dat ze een hekel aan je heeft en je bent nu gewoon keihard aan het uitlokken!
Niks nou zeg, ik heb dr al eens eerder gevraagd of ze dr rotte smoel tegen me dicht wilde houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |