Mjah.. Ik weet niet of dat nou vooruitgang is hoorquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, deze zeggen niet auw maar mi-auw als ik ze worst geef
Hoe gaat het met Eva en Eva?quote:
Dat soort dingen werkt 2 kanten op natuurlijk. Zowel laten staan als verwijderen van posts kan het gevolg ellende hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je gaat posts verwijderen om een smiley? Doe normaal, je draaft helemaal door. Het kan niet altijd kusje kroel zijn. Overigens wordt de sfeer nu verpest door het verwijderen van posts. Nice.
quote:
Je bent zelf stomquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik vind het echt een stomme smiley
Maar ieder zijn ding he, one love enzo
Echter is censuur niet toegestaanquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort dingen werkt 2 kanten op natuurlijk. Zowel laten staan als verwijderen van posts kan gevolg ellende hebben
[..]
Je weet dat blikvoer geen vlees is, maar water met een smaakje met hier en daar wat stukjes ruwe as dat tot vleesjes gevormd isquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, en ook vlees hoor.
Dat hoeft toch niet in de vriezer joh
Ja vastquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat blikvoer geen vlees is, maar water met een smaakje met hier en daar wat stukjes ruwe as dat tot vleesjes gevormd is? Want daadwerkelijk vers vlees moet echt wel in de vriezer.
Geen idee of op Fok! dezelfde regels gelden als voor de NL wet, volgens mij nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echter is censuur niet toegestaan. De
-smiley wel.
Als je alles gelezen heb weet je dat dat niet waar is.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je gaat posts verwijderen om een smiley? Doe normaal, je draaft helemaal door. Het kan niet altijd kusje kroel zijn. Overigens wordt de sfeer nu verpest door het verwijderen van posts. Nice.
Ja, iemand die járen in een asiel heeft gewerkt en alle soorten voer (en de resultaten daarvan) langs heeft zien komen zal het niet weten. Er zit tot maximaal 10% echt vlees in. Daarnaast kun je Whiskas en dergelijke beter laten staan, dat is echt meuk. Zowel brok als 'vlees'.quote:
2 ribben is toch 2 Eva's?quote:
Oh, is dat hetquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee of op Fok! dezelfde regels gelden als voor de NL wet, volgens mij niet
JA! Koeien knuffelen is leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |