Precies, leef en laat leven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:01 schreef Mutant01 het volgende:
Enige redding van de Islam is dat moslims zich eens wat minder met elkaar zouden bemoeien en wat meer met hun eigen religieuze verplichtingen.
Opportunisten als jij kan de islam ook missen als kiespijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:02 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in helaas. Extremisten zijn een pain in the ass, we zijn ze liever kwijt dan rijk!
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
serieus ik vraag luchtig en post je een browniecheescake nota bene
Werkelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of jij het doorhebt, maar jij komt wel een beetje over als een extremist voor de doorsnee Nederlander eh.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:02 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in helaas. Extremisten zijn een pain in the ass, we zijn ze liever kwijt dan rijk!
Ik heb geen strafblad, ik studeer en werk... Altijd goed met mijn medemens, we zouden goede vrienden kunnen zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zo. Jij voorbeeld mens jij.
Beste therapie ooit.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:02 schreef Che_ het volgende:
[..]echt ben je blond ofsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Provoceren op een forum vind ik gewoon leuk... Hopelijk is dat geen psychische aandoening ofzo : ).quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Opportunisten als jij kan de islam ook missen als kiespijn.
Dit is niet echt een goed argument. Voor de doorsnee Nederlander is iemand die naar de moskee gaat om te bidden al een extremist.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het doorhebt, maar jij komt wel een beetje over als een extremist voor de doorsnee Nederlander eh.
Schiet je niet in je eigen voetjes.
Ah, je bent dus toch een trollquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:04 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Provoceren op een forum vind ik gewoon leuk... Hopelijk is dat geen psychische aandoening ofzo : ).
het is niet te hopen neequote:Op woensdag 9 juli 2014 15:04 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Provoceren op een forum vind ik gewoon leuk... Hopelijk is dat geen psychische aandoening ofzo : ).
Ik heb een baard en draag soms een jurk (ook in de stad), dat is al genoeg voor de meeste Nederlanders om mij als een extremist te zien.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het doorhebt, maar jij komt wel een beetje over als een extremist voor de doorsnee Nederlander eh.
Schiet je niet in je eigen voetjes.
Deze kk mongoolquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:38 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarom dan? Mijn vrouw doet geen make-up op straat, daar ben ik veel te jaloers voor. Ze behoudt haar schoonheid slechts voor en voor mij alleen.... Wie wilt zijn vrouw nou als een 2e ranks slet op straat laten lopen?
Leuk hm, een subjectieve term.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is niet echt een goed argument. Voor de doorsnee Nederlander is iemand die naar de moskee gaat om te bidden al een extremist.
terecht dat ze je zo zien danquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:05 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik heb een baard en draag soms een jurk (ook in de stad), dat is al genoeg voor de meeste Nederlanders om mij als een extremist te zien.
Dat laatste denk ik niet. Ik heb een open relatie. Ik ben een slet en mijn vriendin ook. Voor de rest betwijfel ik het bestaan van een "God".quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:03 schreef De_Ilias het volgende:
Ik heb geen strafblad, ik studeer en werk... Altijd goed met mijn medemens, we zouden goede vrienden kunnen zijn.
Ja hoor waarom niet? Zal veel leuke gesprekken opleveren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet. Ik heb een open relatie. Ik ben een slet en mijn vriendin ook. Voor de rest betwijfel ik het bestaan van een "God".
Denk je nog steeds dat we vrienden kunnen zijn?
draag je ook make-up rn minirokjes?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet. Ik heb een open relatie. Ik ben een slet en mijn vriendin ook. Voor de rest betwijfel ik het bestaan van een "God".
Denk je nog steeds dat we vrienden kunnen zijn?
Haha, begin van een slechte mop.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:05 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik heb een baard en draag soms een jurk (ook in de stad), dat is al genoeg voor de meeste Nederlanders om mij als een extremist te zien.
Als ik je zo hoor denk ik eerder dat het mij een mes tussen mijn ribben gaat opleveren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja hoor waarom niet? Zal veel leuke gesprekken opleveren.
Ik heb niks tegen de Islam.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef Mutant01 het volgende:
Weissman, de anti-islamfiguur die hier meedoet met de discussie.. in een ramadantopic.
Ja ik vind het ook niet erg dat ze mij zien als extremist, who cares... Als iemand zijn religie wilt praktiseren dan is hij gelijk een extremist, dus waar hebben we het over? Als jij op je werk tijd wilt vrij maken om te bidden dan zullen ze je gelijk bestempelen als extremist, dus een moslim onkomt er niet aan! Behalve een wannabe/nep/gelegenheid moslim.quote:
Mja, je schrijft het met twee k's... Dat zegt ook wat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ohnee, alleen tegen Marokkanen, dat was het.
Jammer dat je zo denkt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ik je zo hoor denk ik eerder dat het mij een mes tussen mijn ribben gaat opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |