Zg; make up maakt je heet...quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:08 schreef zarGon het volgende:
Ik zou echt een onaantrekkelijke chick zijn.
wel een goeie, ga ik aan werken in mijn vrije tijdquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb je geen photoshop van jezelf als meisje? :S
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wollah als jij meisje was zou je wel hossele
Mooi zina zou jij zijn
wie heeft tijd om zoveel haar te kammen en al dat andere haar te epileren/scheren/waxen en make-up op te doen en langzaam en ladylike te etenquote:
ja ik niet daarom doe ik leven alz een manquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
wie heeft tijd om zoveel haar te kammen en al dat andere haar te epileren/scheren/waxen en make-up op te doen en langzaam en ladylike te eten
mannelijke sekse beste seksequote:Op woensdag 9 juli 2014 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ik niet daarom doe ik leven alz een man
Beste leven
vertel meer, je hebt me in je lettergreepquote:
make-upquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:34 schreef De_Ilias het volgende:
Een vrouw mag gewoon make-up binnenshuis consumeren.
Dus alleen in de keuken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:34 schreef De_Ilias het volgende:
Een vrouw mag gewoon make-up binnenshuis consumeren.
Waarom dan? Mijn vrouw doet geen make-up op straat, daar ben ik veel te jaloers voor. Ze behoudt haar schoonheid slechts voor en voor mij alleen.... Wie wilt zijn vrouw nou als een 2e ranks slet op straat laten lopen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
make-up
(alleen) binnenshuis
gooi jezelf dan maar weg hoor
Make up = 2de rang slet?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:38 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarom dan? Mijn vrouw doet geen make-up op straat, daar ben ik veel te jaloers voor. Ze behoudt haar schoonheid slechts voor en voor mij alleen.... Wie wilt zijn vrouw nou als een 2e ranks slet op straat laten lopen?
1837 belde, ze willen hun slavernij terug.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:38 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarom dan? Mijn vrouw doet geen make-up op straat, daar ben ik veel te jaloers voor. Ze behoudt haar schoonheid slechts voor en voor mij alleen.... Wie wilt zijn vrouw nou als een 2e ranks slet op straat laten lopen?
watquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:38 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wie wilt zijn vrouw nou als een 2e ranks slet op straat laten lopen?
Ja, en daarom vind ik het zorgwekkend dat je vrouwen met make-up meteen uitmaakt voor slet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:41 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ligt ook aan hoe je die make up toepast en in wat voor combinatie (kleding).
Wees eens duidelijk, moet een vrouw in Boerka over straat?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:41 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ligt ook aan hoe je die make up toepast en in wat voor combinatie (kleding).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |