Dat moest er nog eens bij komenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:53 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dus? Mij kan het ook niet schelen wat Nederland denkt, ik mag deze mening gewoon hebben hoor. Ik zeg toch nergens dat iedereen in Nederland verplicht is om mijn mening te respecteren.
GATVERDAMME!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:49 schreef theunderdog het volgende:
@ De_Illias
Is dit een slet?
[ afbeelding ]
Een mening moet onderhevig zijn aan argumenten en onderbouwingen. Een zin als "het staat in de koran" slaat helemaal nergens op.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:53 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dus? Mij kan het ook niet schelen wat Nederland denkt, ik mag deze mening gewoon hebben hoor. Ik zeg toch nergens dat iedereen in Nederland verplicht is om mijn mening te respecteren.
Deze gast is nog nooit in de binnenstad van Amsterdam geweest, anders lulde hij niet zulke onzin.quote:
Staat ook niet zoiets in van dat je het oordelen aan Allah moet overlaten of zo en dat het niet aan jou is om een creatie van Allah op zo'n manier te benadelen? Of zo?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:51 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Het is ontucht, dat staat in Koran en ook in de oude en nieuwe testament.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat ding is ALLES behalve luchtig, ben je dom ofzo
Ja ik vind dat zo vies om aan te zien, hijaab met zulke make-up.... Doe dan die hijaab uit en maak onze religie niet vies zeg ik dan...quote:
Wat boeit het? Waarom vind je het zo belangrijk wat het buitenwacht vindt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:55 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja ik vind dat zo vies om aan te zien, hijaab met zulke make-up.... Doe dan die hijaab uit en maak onze religie niet vies zeg ik dan...
Broeder wij oordelen op wat wij zien en niet op datgene wat in je hart zit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Staat ook niet zoiets in van dat je het oordelen aan Allah moet overlaten of zo en dat het niet aan jou is om een creatie van Allah op zo'n manier te benadelen? Of zo?
Dat denk ik wel vaker over sommige mensen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:55 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja ik vind dat zo vies om aan te zien, hijaab met zulke make-up.... Doe dan die hijaab uit en maak onze religie niet vies zeg ik dan...
Ik ken het alleen van ansichtkaarten jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:54 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Deze gast is nog nooit in de binnenstad van Amsterdam geweest, anders lulde hij niet zulke onzin.
Hehehehequote:Op woensdag 9 juli 2014 14:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat denk ik wel vaker over sommige mensen.
serieus ik vraag luchtig en post je een browniecheescake nota benequote:
Nou ja zeg. Weetje ik heb hier niet zoveel tegen in te brengen. Behalve leef en laat leven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:55 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
En da's dan een grote mankement van jou. Ik zou je nu eigenlijk publiekelijk belachelijk moeten maken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:57 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Broeder wij oordelen op wat wij zien en niet op datgene wat in je hart zit.
Echt hè, dat zou de islam echt redden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:55 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
En da's dan een grote mankement van jou. Ik zou je nu eigenlijk publiekelijk belachelijk moeten maken.
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo mooi. Iets teveel naar mijn smaak. Sowieso die wenkbrauwenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet dat ik tegen make-up ben hoor, but this is just not my taste.
Nee, extremistische groeperingen als ISIS maken er een puinhoop van. De meeste moslims/moslima,s zijn gewoon goede mensen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:00 schreef De_Ilias het volgende:
De Islam hoef je niet te redden, die is namelijk onfeilbaar. Moslims maken er een puinhoop van.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gooi een luchtig onderwerp in, snel.
Gelukkig ben jij niet zo. Jij voorbeeld mens jij.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:00 schreef De_Ilias het volgende:
De Islam hoef je niet te redden, die is namelijk onfeilbaar. Moslims maken er een puinhoop van.
Daar heb je gelijk in helaas. Extremisten zijn een pain in the ass, we zijn ze liever kwijt dan rijk!quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, extremistische groeperingen als ISIS maken er een puinhoop van. De meeste moslims/moslima,s zijn gewoon goede mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |