T is u vergeven.quote:
quote:
Cartmanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
en op de brazilaanse tribune:
[ link | afbeelding ]
Nee nog nietquote:
Heb je geen tv op je kamer?quote:
Nou t kan best nog wel grimmig worden. Helemaal als er een speler een beetje lomp getackeld wordt ofzo.quote:
quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:24 schreef zeefje het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet lijk wel een wijf
JAAAAAAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Euuh tis ondertussen 6-0quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:26 schreef Crazy-M het volgende:
Zo eindelijk thuis van klussen. Maar de 2 kamers hebben laminaat en de spullen zijn over. Nu nog voetbal afkijken, denk dat het ze wel in 90 minuten moet lukken :p
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:27 schreef complicate het volgende:
[..]
JAAAAAAAen allemaal de schuld van Duitsland
Dit is de nieuwe blitzkrieg van binnen uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ik slimpie :pquote:
Mag ik erbij kruipen?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:28 schreef dude232 het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe blitzkrieg van binnen uit!
Vrijdagavond naar de film. Heb diegene beloofd als we uit gaan,ik er sexy uit te zien. Dus sowieso een jurkje, + hoge zwarte hakken. Ik kan kiezen tussen een losvallende bijna zijde, taupe kleur jurkje erg losvallend en riempje in taille dus billen komen mooi uit. Of groen getailleerd lang Tot de knieën. In taile strak en boven ook. Zit over algemeen strakker Ik weet nietquote:
ga ik.er boven op springenquote:
niet huilenquote:
Wij? we hebben al verloren in de halve finalequote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:31 schreef dude232 het volgende:
[..]
Maar betekend dit dat wij weer tweede worden?
altijd leuk, springen op beddenquote:
Kwartfinale compquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Wij? we hebben al verloren in de halve finale![]()
[ afbeelding ]
ssssstquote:
Nee wij winnen met 2 - 1 maar Duitsland word te veelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Wij? we hebben al verloren in de halve finale![]()
[ afbeelding ]
Ja het is officieel, dit gaat oorlog worden. Ik ga komende maand niet in Brussel of Antwerpen rondlopen.quote:
in een saaie pot om eerlijk te zijnquote:
Maar wie zijn "wij" eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:37 schreef dude232 het volgende:
[..]
Nee wij winnen met 2 - 1 maar Duitsland word te veelMisschien is er kans op een verlening ik bedoel 7 - 0 er is nog kans
Nou het is nog steeds Fok.nl en geen Fok.be...quote:
Als ze elke minuut een goal maken wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:37 schreef dude232 het volgende:
[..]
Nee wij winnen met 2 - 1 maar Duitsland word te veelMisschien is er kans op een verlening ik bedoel 7 - 0 er is nog kans
Dat lijk mij een retorische vraag.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou het is nog steeds Fok.nl en geen Fok.be...
Aantrekken waar jij je fijn in voelt?quote:
quote:
Ik zou gaan voor dat laatste.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vrijdagavond naar de film. Heb diegene beloofd als we uit gaan,ik er sexy uit te zien. Dus sowieso een jurkje, + hoge zwarte hakken. Ik kan kiezen tussen een losvallende bijna zijde, taupe kleur jurkje erg losvallend en riempje in taille dus billen komen mooi uit. Of groen getailleerd lang Tot de knieën. In taile strak en boven ook. Zit over algemeen strakker Ik weet niet
Thanks Lady !quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:41 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Ik zou gaan voor dat laatste.![]()
In taille strak en boven ook is altijd erg SEXY!!!!
Ze wil er sexy uitzien vrijdagavond.quote:
Inkijk klaarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze wil er sexy uitzien vrijdagavond.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze wil er sexy uitzien vrijdagavond.
Het zit strak, niet laag dus geen inkijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef dude232 het volgende:
[..]
Inkijk klaarIk wil ook wel langs komen om te keuren
Hoezo? Tis zomerquote:
Is het een date?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
Het zit strak, niet laag dus geen inkijk
Tis voor uit te gaan en ze had beloofd dat ze er sexy zou uitzienquote:
Graag gedaan.quote:
Dan nog steeds inkijkquote:
Ik ben altijd sexyquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Tis voor uit te gaan en ze had beloofd dat ze er sexy zou uitzien
Ja misschien minder kans op oorlog.quote:
Oei, ik las erotische vraag, my God, is het al weer zo laat.quote:
De Brazilianen verbranden hun eigen vlag enzo zei ie net.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja misschien minder kans op oorlog.
Oei er was zelfs sprake van zelfmoord enzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
De Brazilianen verbranden hun eigen vlag enzo zei ie net.
Had je die liever gewild?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Oei, ik las erotische vraag, my God, is het al weer zo laat.
Muhahahaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, de Brazilianen hebben 1 troost.
Het is niet ver terug naar huis.
Nee hoor.quote:
4 doelpunten in 8 minuten ofzo...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:55 schreef El_Thijs het volgende:
Serieus, dit is een nog ergere vernedering dan Spanje - Nederland
Wacht maar tot de finale!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:55 schreef El_Thijs het volgende:
Serieus, dit is een nog ergere vernedering dan Spanje - Nederland
Gelukkig is het dan wel weer over. Maar niet voor henquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:56 schreef kree het volgende:
Enerverende wedstrijd wel.
Werd er gewoon helemaal melig van.
Hadden we maar fok in Belgiëquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou het is nog steeds Fok.nl en geen Fok.be...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
Tinderdate?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vrijdagavond naar de film. Heb diegene beloofd als we uit gaan,ik er sexy uit te zien. Dus sowieso een jurkje, + hoge zwarte hakken. Ik kan kiezen tussen een losvallende bijna zijde, taupe kleur jurkje erg losvallend en riempje in taille dus billen komen mooi uit. Of groen getailleerd lang Tot de knieën. In taile strak en boven ook. Zit over algemeen strakker Ik weet niet
* gewoonmezelf87 grinniktquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:02 schreef El_Thijs het volgende:
* El_Thijs neuriet:
"Huilen is voor jou te laat..."
* complicate grinnikt terugquote:
Ze heeft al nee gezegd.quote:
Dat had ik gemist.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:03 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, file en kutweer
En barb zit in de zon.
Nee hoor.quote:
En je maakt het nog ergerquote:
Terrasje pakken zo?quote:
Waar? in Malta?quote:
Waar anders? Ik hoef geen regen in mijn cocktails, dus NL valt af.quote:
Oh jij gaat een terrasje pakken. Groot gelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar anders? Ik hoef geen regen in mijn cocktails, dus NL valt af.
Ik hou niet zo van saunaquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh jij gaat een terrasje pakken. Groot gelijk.![]()
Ik ga straks naar de sauna , kan ik die regen vergeten.
Lekker die warmte door je lichaam toch? en de eucalyptus geur ademenquote:
Ik heb het geduld niet om in een heet hok te gaan zitten vol met waterdampquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Lekker die warmte door je lichaam toch? en de eucalyptus geur ademen![]()
Of hou je niet van die warmte?
Wat doe je wel graag?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het geduld niet om in een heet hok te gaan zitten vol met waterdampDe wamte heb ik niet zoveel last van, anders zou ik een zwaar leven hebben hier
Wandelen, lezen, koken, zeilen. En als het weer meezit en we weten een groepje te vormen; klimmen of abseilen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat doe je wel graag?naast terrasjes pakken?
Oh wat leuk zeg. Abseilen is echt durven!quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wandelen, lezen, koken, zeilen. En als het weer meezit en we weten een groepje te vormen; klimmen of abseilen.
[ afbeelding ]
Het was mijn manier om over m'n hoogtevrees heen te komenquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh wat leuk zeg. Abseilen is echt durven!
Je kan dus nu op de bovenste verdieping van de eiffeltoren geraken zonder hoogtevrees?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was mijn manier om over m'n hoogtevrees heen te komenEerste keer was ook niet zo hoog
Dat moet me wel lukken ja, evenals het Empire State buildingquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Je kan dus nu op de bovenste verdieping van de eiffeltoren geraken zonder hoogtevrees?
Daaaaaaaaaaamn!quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moet me wel lukken ja, evenals het Empire State buildingMisschien maar even een tripje Parijs en New York boeken dan
Oh wacht, geldquote:
Geen idee hoeveel het kost van Malta naar Parijs of New-York.quote:
Vanuit Nederland of Belgie is Parijs met de auto of trein goed te doen ja, vanuit Malta gaat dat wat moelijker he?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel het kost van Malta naar Parijs of New-York.Maar als je op voorhand boekt , heb je over het algemeen een goed prijsje.
Ik geraak in Parijs met de auto, btw.
Ja klopt, vanuit Malta is het niet zo eenvouding, mja 2 maal reizen in 1 jaar is absoluut niet mis hèquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanuit Nederland of Belgie is Parijs met de auto of trein goed te doen ja, vanuit Malta gaat dat wat moelijker he?En ik ga dit jaar al naar Nederland en later naar Griekenland, dus een andere vakantie zal op z'n vroegst volgend jaar worden.
Al helemaal niet als twee dagen vrij hier al als een korte vakantie voeltquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja klopt, vanuit Malta is het niet zo eenvouding, mja 2 maal reizen in 1 jaar is absoluut niet mis hè
Dat dus!quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al helemaal niet als twee dagen vrij hier al als een korte vakantie voelt
Ik ben geemigreerd, al een tijd terug. Geen behoefte om terug te gaan, tenzij voor vakantie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat dus!![]()
Woonde je dan eigenlijk eerst in NL en dan verhuisd of ben je daar tijdelijk?
Nu ben ik jaloers.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik lig lekker op bed met de kat naast mij en de honden op t voeteneind
Werk kan ook energie vreten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:22 schreef zeefje het volgende:
Ik weet echt niet waar mijn energie de afgelopen dagen is. Zou het door het weer komen?
Ik hoefde maar Tot 1230.quote:
Ja ok, maar je zit er pas kort toch? Vaak is het dan nog wel wat intensiever.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik hoefde maar Tot 1230.
Maar nu lig ik ook uitgeblust in bed
Ik Zit er maar een weekquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok, maar je zit er pas kort toch? Vaak is het dan nog wel wat intensiever.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi Zeefje (Zeefje opwindt...voor nieuwe energie)
Shoppenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Met shoppen lukt het altijdDan loopt dat maar door....
Terrasquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En dit.
Gaan voor wat je nodig hebt: 10 minuten
Daarna terras pakken: 2 uur
Droogkloot.quote:
Halleekes!quote:
Dus eigenlijk zie je nu al op tegen het leven van een werkend iemand?quote:
Het kan aan je voeding liggen of t is even iets met hormonen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:22 schreef zeefje het volgende:
Ik weet echt niet waar mijn energie de afgelopen dagen is. Zou het door het weer komen?
Zeef is zwanger!quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Het kan aan je voeding liggen of t is even iets met hormonen.
Nee hoor.quote:
Im like the saharaquote:
Nee, maar wel tegen werk wat geen zak aan is. Zoals deze week. Volgende week iets anders een ben net gebeld dat de ochtendpostdienst een job voor mij heeftquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zie je nu al op tegen het leven van een werkend iemand?
Voeding? Ik eet 3 bruine boterhammen op een dag,4 koppen koffie en een liter water en een avond prak. Wat doe ik verkeerd?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Het kan aan je voeding liggen of t is even iets met hormonen.
Heb ik vannacht over gedroomdquote:
Je eet geen fruit (tenminste 2 per dag) en groenten. En als je sport moet je meer dan een liter water drinken hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:25 schreef zeefje het volgende:
Voeding? Ik eet 3 bruine boterhammen op een dag,4 koppen koffie en een liter water en een avond prak. Wat doe ik verkeerd?
Oh ja Syl gaat naar zijn schatje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga volgende week richting de zon.
Geen advertenties zonder gebruik te maken van een adblocker.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:26 schreef complicate het volgende:
Vraagje aan de fok!kenners hier:
wie heeft er een fok!abo en wat zijn de voordelen van zo een abo?Kan je dan bijvoorbeeld zien wie jou sherlockt? of wie jouw topic leest oid? Wat zijn de functionaliteiten dat je extra krijgt? Mensen langer dan 5 jaar op fok moeten dit weten;
Interessant, dan maar geen abo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen advertenties zonder gebruik te maken van een adblocker.
OH DAT KLINKT ERG INTERESSANT!!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, je kan ook gebruikers negeren. Hun posts worden dan verborgen in topics.
mij?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:52 schreef complicate het volgende:
Dan heb ik al een lijstje van wie ik zou negeren
heb er 2 jaar 1 gehad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:26 schreef complicate het volgende:
wie heeft er een fok!abo en wat zijn de voordelen van zo een abo?Kan je dan bijvoorbeeld zien wie jou sherlockt? of wie jouw topic leest oid? Wat zijn de functionaliteiten dat je extra krijgt? Mensen langer dan 5 jaar op fok moeten dit weten;
Nee tuurlijk niet!quote:
je kan soberso zien wie je sherlocktquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:26 schreef complicate het volgende:
oh jawel, fruit sowieso twee stuks, groente ook(zit in avondprak) en tijdens het sporten drink ik sowieso al 1.5 liter water. ik dacht alleen een beetje na op een normale dag zonder sport ofzoquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Je eet geen fruit (tenminste 2 per dag) en groenten. En als je sport moet je meer dan een liter water drinken hoor.
weer turkije?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga volgende week richting de zon.
mmm dat zei Syl ook al. Ik dacht aan iets fenomenaals, maar blijkt van niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb er 2 jaar 1 gehad.
apart forum onderdeel (ABO) was toen nog leuk maar daarna snel niet meer.
Je hebt geen reclame en voor de rest niet veel extra
Hoezo?quote:
Als je fruit en groentjes eet plus voldoende water drinkt zit je soweiso goed. Ander mogelijkheid is dat je niet voldoende energie haalt uit jouw groenten. Misschien meer spinazie, broccoli eten. Mja het kan ook zijn dat er helemaal niets aan de hand is hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:03 schreef zeefje het volgende:
oh jawel, fruit sowieso twee stuks, groente ook(zit in avondprak) en tijdens het sporten drink ik sowieso al 1.5 liter water. ik dacht alleen een beetje na op een normale dag zonder sport ofzo
nee niet echtquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
[..]
mmm dat zei Syl ook al. Ik dacht aan iets fenomenaals, maar blijkt van niet.
[..]
Hoezo?
[..]
Als je fruit en groentjes eet plus voldoende water drinkt zit je soweiso goed. Ander mogelijkheid is dat je niet voldoende energie haalt uit jouw groenten. Misschien meer spinazie, broccoli eten. Mja het kan ook zijn dat er helemaal niets aan de hand is hoor.
Wat niet echt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee niet echt![]()
zo voorbereiding is begonnen:
WK muziek, Bier en oranje shirt
je kan toch zien er over je lult?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
[..]
mmm dat zei Syl ook al. Ik dacht aan iets fenomenaals, maar blijkt van niet.
[..]
Hoezo?
[..]
Als je fruit en groentjes eet plus voldoende water drinkt zit je soweiso goed. Ander mogelijkheid is dat je niet voldoende energie haalt uit jouw groenten. Misschien meer spinazie, broccoli eten. Mja het kan ook zijn dat er helemaal niets aan de hand is hoor.
Ja dat welquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
je kan toch zien er over je lult?
ik denk dat het te make heeft met het weer
Daar sluit ik mij bij aanquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:12 schreef zeefje het volgende:
Ik hoor bij de 3 miljoen mensen die geen voetbal kijken
Ook niet als NL speelt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:12 schreef zeefje het volgende:
Ik hoor bij de 3 miljoen mensen die geen voetbal kijken
Ik ook niet hoor, ik snap zelfs niet wat buitenspel betekentquote:
dat weet ik niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dat wel![]()
Heeft het weer dan zo veel invloed op je?
Nee joh, ik ga slapen om 10 uurquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ook niet als NL speelt?![]()
Ik heb wel elke match van de rode duivels gezien.Voor de rest weinig. Maar nu ga ik voor NL supporteren.
Dat kan dus ook!quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga slapen om 10 uur. ik hoor morgen de uitslag wel
Dan kunnen wij elkaar een hand geven ik snap die regel ook niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik snap zelfs niet wat buitenspel betekent, maar hey WK gaat meer om de sfeer.
Oh wat is het?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat weet ik niet.
maar combinatie van ineens elke dag vroeg op+regen heeft niet zo n invloed op mn humeur en gevoel.
ik word gewoon chaggie en s avonds lig ik voor pampes in bed. wil zo sporten, als ik er eenmaal ben gaat het wel maar dan moet ik eerst energie vinden
OMG COMPLICATIE !! IK MOET JE IETS VERTELLEN
Istanbul. Istanbul kan wel geografisch in Turkije liggen, maar wat mij betreft hoort Istanbul absoluut niet bij Turkije. Een wereld van verschil.quote:
Istanbulquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Istanbul. Istanbul kan wel geografisch in Turkije liggen, maar wat mij betreft hoort Istanbul absoluut niet bij Turkije. Een wereld van verschil.
ik app met een fransman uit belgie, praat ik engels mee. krijg nu een audiobericht in het gebrekkig engels met franse slagquote:
veel plezierquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Istanbul. Istanbul kan wel geografisch in Turkije liggen, maar wat mij betreft hoort Istanbul absoluut niet bij Turkije. Een wereld van verschil.
Je praat/appt dus met een Waal?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik app met een fransman uit belgie, praat ik engels mee. krijg nu een audiobericht in het gebrekkig engels met franse slag. zoooo cute alleen hij praat poep
nee hoor, ik praat met hem omdat vervelingquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Je praat/appt dus met een Waal?En vind je hem leuk leuk?
Ik zeg doenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee hoor, ik praat met hem omdat verveling
hij wil dat ik naar brussel kom, de gek
gister was idd een kut wedstrijd, duitsland speelde niet goed.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat niet echt?![]()
Yeah lekker Argentinië afmakenmaar hopelijk niet zoals gisteren
Snap je! wat een mens niet doet uit verveling hèquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee hoor, ik praat met hem omdat verveling
hij wil dat ik naar brussel kom, de gek
Want?quote:
Ik dacht dat buitenspel iets was met die lijntjes op het veld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kunnen wij elkaar een hand geven ik snap die regel ook niet.
ik ben gek, maar niet zo gekquote:
Nee natuurlijk ga ik niet gek. dan mag brussel nog zo mooi zijn, en hij ook ik ga nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Snap je! wat een mens niet doet uit verveling hèMaar ik zou toch niet gaan hoor, zelfs niet uit verveling.
zijn vader is dood.quote:
Haha inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik dacht dat buitenspel iets was met die lijntjes op het veld.
ja ik zag zo iets voorbij komen vandaagquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik ben gek, maar niet zo gek
[..]
Nee natuurlijk ga ik niet gek. dan mag brussel nog zo mooi zijn, en hij ook ik ga niet
[..]
zijn vader is dood.
en menno buch ook
Goed van je.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:26 schreef zeefje het volgende:
Nee natuurlijk ga ik niet gek. dan mag brussel nog zo mooi zijn, en hij ook ik ga niet
mehquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja ik zag zo iets voorbij komen vandaag
Ik moet nu dus iets terug zeggen, hij zei in zijn schatiige audio bericht dat hij niet precies weet wat hij moet verwachten van mij. hij vind mij best lief maar best onvoorspelbaarquote:
mja doet me niks, gaan er dagelijks zoveel doodquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
meh
[..]
Ik moet nu dus iets terug zeggen, hij zei in zijn schatiige audio bericht dat hij niet precies weet wat hij moet verwachten van mij. hij vind mij best lief maar best onvoorspelbaar
Das ook waarquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja doet me niks, gaan er dagelijks zoveel dood
mmmmm onvoorspelbaarquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
meh
[..]
Ik moet nu dus iets terug zeggen, hij zei in zijn schatiige audio bericht dat hij niet precies weet wat hij moet verwachten van mij. hij vind mij best lief maar best onvoorspelbaar
is iets anders als het een bekende of naaste familielid van je is.quote:
True, we gaan ook ooit dood.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja doet me niks, gaan er dagelijks zoveel dood
"I hold your on the line"quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:32 schreef complicate het volgende:
[..]
mmmmm onvoorspelbaar![]()
Zeg hem gewoon eerlijk dat je hem niet wilt.Of hou hem aan het lijntje uit verveling
haha
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:34 schreef complicate het volgende:
[..]Dan gaat ie zeggen "oh i will wait"
Stomme fransenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is well heul knap
I like the way you look at me with those beautiful eyes
9/10?quote:
allemaal gaan we 1keertje dood, dus geef nog een feestje al sta je rood, ga op vakantie stel nog een daad, want voor je het weet, is het te laatquote:
Woont daarquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:35 schreef complicate het volgende:
[..]
9/10?![]()
En wat doet hij in België op vakantie neem ik aan?
Mja er is leven na de dood.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
allemaal gaan we 1keertje dood, dus geef nog een feestje al sta je rood, ga op vakantie stel nog een daad, want voor je het weet, is het te laat
Okido. En zou je hem doen?quote:
nee hoorquote:
Hoe weet je dat?quote:
Wacht even dus eerst moet je een leven hebben om dood te kunnen gaan?quote:
Slimme Tijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wacht even dus eerst moet je een leven hebben om dood te kunnen gaan?
Fokkers zijn derhalve onsterfelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wacht even dus eerst moet je een leven hebben om dood te kunnen gaan?
Dus als ik geen leven heb, kan ik niet sterven.quote:
quote:
weten? hoe weet je dat er leven is na de dood ?quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als ik geen leven heb, kan ik niet sterven.
quote:
Zeg je mij eerst hoe je het weet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weten? hoe weet je dat er leven is na de dood ?
Neequote:
of jij dat het niet zo isquote:
Nee, hij is niet echt mannelijk, die armen.quote:
Nee jongen, ik geloof erin.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of jij dat het niet zo is
maar goed: maak jij iets mee in je slaap? dan zijn je ogen toch ook dicht
ok, wat jij wilquote:
Zou toch kunnen?quote:
gatfer nu zie ik het as. puntigeellebogenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, hij is niet echt mannelijk, die armen.![]()
Maar zijn gezicht valt wel mee.
mja, ik sta veel te los in het leven om over zulke dingen serieus na te denkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Zou toch kunnen?Zo blijkt ook dat er leven is op Mars
Arme jij!quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
gatfer nu zie ik het as. puntigeellebogen
Geloven betekent juist dat je niet nadenkt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, ik sta veel te los in het leven om over zulke dingen serieus na te denken
Want je eet op het werk?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:52 schreef kree het volgende:
Pffff lang dagje zeg. Ti's toch wel weer ff wennen.
Maarja anyway hoef in ieder geval niet te koken zo :p
wat heb je gegete dan ?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:52 schreef kree het volgende:
Pffff lang dagje zeg. Ti's toch wel weer ff wennen.
Maarja anyway hoef in ieder geval niet te koken zo :p
oh en waarom wordt je gestalkt?quote:
ja wel, want je gelooft erinquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Geloven betekent juist dat je niet nadenkt.
terug stalkenquote:
Als een blinde ja, die kan ook niet oordelen over kleuren.quote:
de kleine?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:55 schreef Crazy-M het volgende:
Gisteren tijdens de verhuizing en vloer leggen TIG keer dit nummer gehoord:
Anders kon de kleine nie slapen, en wat denk je dat de hele dag al in mn kop zit ...
Maar dan zie je alles weer zo zwart witquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Als een blinde ja, die kan ook niet oordelen over kleuren.
ja, van degene die we hebben oververhuisd gisterquote:
zo genoeg opgewonden, ik ga sportenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi Zeefje (Zeefje opwindt...voor nieuwe energie)
Bedsport?quote:
Goed ideequote:
De stilte is oorverdovend.quote:
boeeeeeeeeeeequote:
Alsof vrouwen dat nooit doenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:05 schreef complicate het volgende:
[..]
boeeeeeeeeeee![]()
De kerel aan de kassa zei net het volgende tegen me : "als je weer vrijgezel bent, bel mij".![]()
Sommige mannen
Euh nie dak weet.quote:
Ken jij alle vrouwen dan?quote:
Nee, maar mijn vriendinnen zouden nooit zo iets zeggen.quote:
Je weet het alles kan kapotquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, maar mijn vriendinnen zouden nooit zo iets zeggen.![]()
Maar ik neem aan dat er wel vrouwen zijn die dat doen
Echte liefde nietquote:
Bestaat dat dan?quote:
A B S O L U U Tquote:
Bewijs het maarquote:
Kan ik niet.quote:
Hopelijk ontdek ik dat ooit voor mijzelf danquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan ik niet.Het is zeldzaam maar het bestaat echt.
Ja hoor mits veel geduld en ervoor openstaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk ontdek ik dat ooit voor mijzelf dan
Als je in staat bent om verliefdheid goed om te vormen in houden van dan bestaat echte liefde ja.quote:
Verklaar dat eens, lijkt tegenstrijdig.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:25 schreef aeque het volgende:
Maar ook echte liefde kan stuk gaan aan zijn eigen succes.
Alles kan kapot gaan aan zijn eigen succes, een relatie wordt soms snel 'saai' terwijl er juist dan geen vuiltje aan de lucht is. Dan kan het juist de verkeerde kant op gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Verklaar dat eens, lijkt tegenstrijdig.
mmm dan verschillen we op dat vlak van mening.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Alles kan kapot gaan aan zijn eigen succes, een relatie wordt soms snel 'saai' terwijl er juist dan geen vuiltje aan de lucht is. Dan kan het juist de verkeerde kant op gaan.
Ik zeg niet dat het zo moet gaan hoor, maar het kanquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:32 schreef complicate het volgende:
[..]
mmm dan verschillen we op dat vlak van mening.
Ja hoor, maar dan was/is het geen echte liefde in mijn ogen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo moet gaan hoor, maar het kan
Waarom niet? Wat definieert 'echte' liefde dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dan was het geen echte liefde in mijn ogen.
Iets met kost wat kost ervoor gaan. In goede en slechte dagen dit dat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat definieert 'echte' liefde dan?
Is onderdeel van echte liefde, maar als iemand in een situatie zit waarbij het gewoon echt niet meer verder kan, kan het nog altijd echte liefde zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Iets met kost wat kost ervoor gaan. In goede en slechte dagen dit dat.
Wat voor situatie dan? En wat kan er dan niet meer ....quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Is onderdeel van echte liefde, maar als iemand in een situatie zit waarbij het gewoon echt niet meer verder kan, kan het nog altijd echte liefde zijn.
Nee liefdequote:
De relatie of het vermogen om alles voor de relatie over te hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat voor situatie dan? En wat kan er dan niet meer ....
Ook als Messi speelt hoor, hij is al het hele seizoen niet heel goed...quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:48 schreef complicate het volgende:
Maar euh ik denk dat Nederland gaat winnen, als Messi niet speelt
Dat rijmtquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:51 schreef zeefje het volgende:
Hallo daar is zeef
Die even in de sportschool verbleef
Dan is het geen "echte" liefde.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
De relatie of het vermogen om alles voor de relatie over te hebben.
Dat betwijfel ik, maar ik hoop het.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:51 schreef aeque het volgende:
Ook als Messi speelt hoor, hij is al het hele seizoen niet heel goed...
Hallo Zeefquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:51 schreef zeefje het volgende:
Hallo daar is zeef
Die even in de sportschool verbleef
quote:
Je verwacht het niet he...quote:
Waarom is het dan geen echte liefde? Ook echte liefdes hoeven niet altijd te werken. Dat is een fabeltje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan is het geen "echte" liefde.
[..]
Dat betwijfel ik, maar ik hoop het.
Nee hequote:Op woensdag 9 juli 2014 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Je verwacht het niet he...
[..]
Waarom is het dan geen echte liefde? Ook echte liefdes hoeven niet altijd te werken. Dat is een fabeltje.
Spierenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nu moeie spieren
En ik heb een leuk cadeau gehad
Dat is dus ook mijn vrees.quote:
Echte liefde overwint alles. Ik zie niet waarom je het een fabel zou noemen. Het is niet omdat het zeldzaam is dat het niet kan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:54 schreef aeque het volgende:
Waarom is het dan geen echte liefde? Ook echte liefdes hoeven niet altijd te werken. Dat is een fabeltje.
Wel ok, thanks for asking.quote:
Spierpijnquote:
Ik zeg ook niet dat het niet kanquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Echte liefde overwint alles. Ik zie niet waarom je het een fabel zou noemen. Het is niet omdat het zeldzaam is dat het niet kan.
We zijn het oneens.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet kanHet werkt wel of het werkt niet.
Ook als het niet werkt kan het alsnog een echte liefde zijn geweest.
Oh leuk, sexy accent?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Spierpijn![]()
Nee, vanaf volgende week bij oudjrs werken in een ander dorp. Die spreken een leuk accent en heb nu een dik boek gehad met dat accent en de uitspraken
Nee hoor we gaan ervoorquote:
Argentinie moet naar huis!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |