T is u vergeven.quote:
quote:
Cartmanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
en op de brazilaanse tribune:
[ link | afbeelding ]
Nee nog nietquote:
Heb je geen tv op je kamer?quote:
Nou t kan best nog wel grimmig worden. Helemaal als er een speler een beetje lomp getackeld wordt ofzo.quote:
quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:24 schreef zeefje het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet lijk wel een wijf
JAAAAAAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Euuh tis ondertussen 6-0quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:26 schreef Crazy-M het volgende:
Zo eindelijk thuis van klussen. Maar de 2 kamers hebben laminaat en de spullen zijn over. Nu nog voetbal afkijken, denk dat het ze wel in 90 minuten moet lukken :p
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:27 schreef complicate het volgende:
[..]
JAAAAAAAen allemaal de schuld van Duitsland
Dit is de nieuwe blitzkrieg van binnen uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ik slimpie :pquote:
Mag ik erbij kruipen?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:28 schreef dude232 het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe blitzkrieg van binnen uit!
Vrijdagavond naar de film. Heb diegene beloofd als we uit gaan,ik er sexy uit te zien. Dus sowieso een jurkje, + hoge zwarte hakken. Ik kan kiezen tussen een losvallende bijna zijde, taupe kleur jurkje erg losvallend en riempje in taille dus billen komen mooi uit. Of groen getailleerd lang Tot de knieën. In taile strak en boven ook. Zit over algemeen strakker Ik weet nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |