T is u vergeven.quote:
quote:
Cartmanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
en op de brazilaanse tribune:
[ link | afbeelding ]
Nee nog nietquote:
Heb je geen tv op je kamer?quote:
Nou t kan best nog wel grimmig worden. Helemaal als er een speler een beetje lomp getackeld wordt ofzo.quote:
quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:24 schreef zeefje het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet lijk wel een wijf
JAAAAAAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Euuh tis ondertussen 6-0quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:26 schreef Crazy-M het volgende:
Zo eindelijk thuis van klussen. Maar de 2 kamers hebben laminaat en de spullen zijn over. Nu nog voetbal afkijken, denk dat het ze wel in 90 minuten moet lukken :p
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:27 schreef complicate het volgende:
[..]
JAAAAAAAen allemaal de schuld van Duitsland
Dit is de nieuwe blitzkrieg van binnen uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ik slimpie :pquote:
Mag ik erbij kruipen?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:28 schreef dude232 het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe blitzkrieg van binnen uit!
Vrijdagavond naar de film. Heb diegene beloofd als we uit gaan,ik er sexy uit te zien. Dus sowieso een jurkje, + hoge zwarte hakken. Ik kan kiezen tussen een losvallende bijna zijde, taupe kleur jurkje erg losvallend en riempje in taille dus billen komen mooi uit. Of groen getailleerd lang Tot de knieën. In taile strak en boven ook. Zit over algemeen strakker Ik weet nietquote:
ga ik.er boven op springenquote:
niet huilenquote:
Wij? we hebben al verloren in de halve finalequote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:31 schreef dude232 het volgende:
[..]
Maar betekend dit dat wij weer tweede worden?
altijd leuk, springen op beddenquote:
Kwartfinale compquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Wij? we hebben al verloren in de halve finale![]()
[ afbeelding ]
ssssstquote:
Nee wij winnen met 2 - 1 maar Duitsland word te veelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Wij? we hebben al verloren in de halve finale![]()
[ afbeelding ]
Ja het is officieel, dit gaat oorlog worden. Ik ga komende maand niet in Brussel of Antwerpen rondlopen.quote:
in een saaie pot om eerlijk te zijnquote:
Maar wie zijn "wij" eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:37 schreef dude232 het volgende:
[..]
Nee wij winnen met 2 - 1 maar Duitsland word te veelMisschien is er kans op een verlening ik bedoel 7 - 0 er is nog kans
Nou het is nog steeds Fok.nl en geen Fok.be...quote:
Als ze elke minuut een goal maken wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:37 schreef dude232 het volgende:
[..]
Nee wij winnen met 2 - 1 maar Duitsland word te veelMisschien is er kans op een verlening ik bedoel 7 - 0 er is nog kans
Dat lijk mij een retorische vraag.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou het is nog steeds Fok.nl en geen Fok.be...
Aantrekken waar jij je fijn in voelt?quote:
quote:
Ik zou gaan voor dat laatste.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vrijdagavond naar de film. Heb diegene beloofd als we uit gaan,ik er sexy uit te zien. Dus sowieso een jurkje, + hoge zwarte hakken. Ik kan kiezen tussen een losvallende bijna zijde, taupe kleur jurkje erg losvallend en riempje in taille dus billen komen mooi uit. Of groen getailleerd lang Tot de knieën. In taile strak en boven ook. Zit over algemeen strakker Ik weet niet
Thanks Lady !quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:41 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Ik zou gaan voor dat laatste.![]()
In taille strak en boven ook is altijd erg SEXY!!!!
Ze wil er sexy uitzien vrijdagavond.quote:
Inkijk klaarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze wil er sexy uitzien vrijdagavond.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze wil er sexy uitzien vrijdagavond.
Het zit strak, niet laag dus geen inkijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef dude232 het volgende:
[..]
Inkijk klaarIk wil ook wel langs komen om te keuren
Hoezo? Tis zomerquote:
Is het een date?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
Het zit strak, niet laag dus geen inkijk
Tis voor uit te gaan en ze had beloofd dat ze er sexy zou uitzienquote:
Graag gedaan.quote:
Dan nog steeds inkijkquote:
Ik ben altijd sexyquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Tis voor uit te gaan en ze had beloofd dat ze er sexy zou uitzien
Ja misschien minder kans op oorlog.quote:
Oei, ik las erotische vraag, my God, is het al weer zo laat.quote:
De Brazilianen verbranden hun eigen vlag enzo zei ie net.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja misschien minder kans op oorlog.
Oei er was zelfs sprake van zelfmoord enzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
De Brazilianen verbranden hun eigen vlag enzo zei ie net.
Had je die liever gewild?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Oei, ik las erotische vraag, my God, is het al weer zo laat.
Muhahahaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, de Brazilianen hebben 1 troost.
Het is niet ver terug naar huis.
Nee hoor.quote:
4 doelpunten in 8 minuten ofzo...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:55 schreef El_Thijs het volgende:
Serieus, dit is een nog ergere vernedering dan Spanje - Nederland
Wacht maar tot de finale!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:55 schreef El_Thijs het volgende:
Serieus, dit is een nog ergere vernedering dan Spanje - Nederland
Gelukkig is het dan wel weer over. Maar niet voor henquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:56 schreef kree het volgende:
Enerverende wedstrijd wel.
Werd er gewoon helemaal melig van.
Hadden we maar fok in Belgiëquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou het is nog steeds Fok.nl en geen Fok.be...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Tinderdate?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vrijdagavond naar de film. Heb diegene beloofd als we uit gaan,ik er sexy uit te zien. Dus sowieso een jurkje, + hoge zwarte hakken. Ik kan kiezen tussen een losvallende bijna zijde, taupe kleur jurkje erg losvallend en riempje in taille dus billen komen mooi uit. Of groen getailleerd lang Tot de knieën. In taile strak en boven ook. Zit over algemeen strakker Ik weet niet
* gewoonmezelf87 grinniktquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:02 schreef El_Thijs het volgende:
* El_Thijs neuriet:
"Huilen is voor jou te laat..."
* complicate grinnikt terugquote:
Ze heeft al nee gezegd.quote:
Dat had ik gemist.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:03 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, file en kutweer
En barb zit in de zon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |