Fixed that for you.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Ga maar gewoon lopen, en let dan daarna eens op hoe nat je je voelt
Training is van 8 tot half 10.quote:
Gewoon gaan mop!! Al ga je maar 20 minuten...quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:09 schreef LyannaRuns het volgende:
Voel me een beetje een watje ... ben al anderhalve dag bezig mezelf te motiveren om te gaan lopen met dit weer maar - tot nu toe nog niet gelukt![]()
Het komt hier al twee dagen echt onafgebroken met bakken loodrecht uit de lucht, en dan ben ik toch van suiker of zo.
Respect aan degenen die het wel gewoon doen!
Aha, ik loop met de groep altijd van 18:30-20 uur.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Training is van 8 tot half 10.
Dus op zich kan ik daarna net naar huis lopen voor 10 uur maar das geen duurlooptempo
Das wel mooi vroeg. Maar lastig met eten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aha, ik loop met de groep altijd van 18:30-20 uur.
Meestal om 18 uur een banaan en dan als ik terug kom gewoon eten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Das wel mooi vroeg. Maar lastig met eten.
Pfff ik ga plat. *sterretjes ziet*
Gewoon gaan! Ik ben net terug en mijn god, wát een voldoeningquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:09 schreef LyannaRuns het volgende:
Voel me een beetje een watje ... ben al anderhalve dag bezig mezelf te motiveren om te gaan lopen met dit weer maar - tot nu toe nog niet gelukt![]()
Het komt hier al twee dagen echt onafgebroken met bakken loodrecht uit de lucht, en dan ben ik toch van suiker of zo.
Respect aan degenen die het wel gewoon doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu een lekker warm bad!
Zou je zo snel na zo een klapper al gaan lopen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Training is van 8 tot half 10.
Dus op zich kan ik daarna net naar huis lopen voor 10 uur maar das geen duurlooptempo
Ja, ik mocht het proberen van de arts. Maandag ook gelopen, geen last gehad. Een wedstrijd zou ik nu niet doen maar gewoon lekker hobbelenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zou je zo snel na zo een klapper al gaan lopen?
ik ben vorige week vrijdagnacht (27-6) met mijn dronken harses gevallen met de fiets, daar had ik tijdens de ekiden nog last van
Ah dan gewoon maar lekker gaan hobbelenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, ik mocht het proberen van de arts. Maandag ook gelopen, geen last gehad. Een wedstrijd zou ik nu niet doen maar gewoon lekker hobbelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Bij de fysio geweest. Komt wel goed.Mooi! Hopen dat het nu snel hersteld dan ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer stond de start van het m-schema gepland?
Zeiknat zijn is cool! Bam, 25.2 natte kms in de pocketquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:17 schreef Yuki het volgende:
Goed nieuws mossel!
Volgens buienradar trekt de regen weg, dus met een beetje geluk niet helemaal zeiknat vanavond tijdens 75' duurloop. Heb er inmiddels wel een beetje zin in; vanmorgen totaal niet. 25' wandelen (fiets stond op station) en daarna bizar veel last van m'n benenIk weet niet wát ik zaterdag gedaan heb voor/tijdens/na Ekiden, maar het houdt lang aan.
knap hoor (sowieso) maar met dit hondenweer helemaalquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zeiknat zijn is cool! Bam, 25.2 natte kms in de pocketEven wat broodjes eten, dan een verslagje typen.
Netjesquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zeiknat zijn is cool! Bam, 25.2 natte kms in de pocketEven wat broodjes eten, dan een verslagje typen.
Super!quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Netjesquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het was meer dat ik erop gerekend had dat het droog zou zijn, dan is het wel even balen. Maar als je je erop instelt dat je nat gaat worden, is het eigenlijk helemaal niet meer ergquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Netjes
En idd lekker hoor, maar jij zag er vanmorgen ook tegenop toch?
Wat voor kleding draag je dan met zoveel regen en zo'n lange loop? Zo'n jack is toch warm en nat wordt je toch door zweet/regen wat er toch doorkomt neem ik aan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het was meer dat ik erop gerekend had dat het droog zou zijn, dan is het wel even balen. Maar als je je erop instelt dat je nat gaat worden, is het eigenlijk helemaal niet meer erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |