"score''quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:07 schreef SadPanda het volgende:
twitter:KeepingtheLeith twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:06:44The current score between Israel and Palestine:Israel: 250 Air Strikes & no causalitiesPalestine: 140 rockets & 38 dead & 165 wounded reageer retweet
Vind je? Ik vind het behoorlijk belachelijk dat Hamas dit onder haar achterban verspreid.quote:
Beter komen ze in opstand tegen Israël.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:44 schreef Shokirbek85 het volgende:
Wanneer komen de bevoling van Gaza in opstand tegen Hamas?
Onzin, Israël bouwt nederzettingenquote:
Nee, de liefde voor je mede Palestijnen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:44 schreef Shokirbek85 het volgende:
Waar hecht je het meeste belang aan? Aan de liefde van je familie en vrienden? Of haat voor je vijand? Als je deze vraag beantwoord ligt de oplossing volledig in de handen van de Arabische kant.
Bron?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:45 schreef Intrepidity het volgende:
Ik vind het behoorlijk belachelijk dat Hamas dit onder haar achterban verspreid.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:31 schreef Intrepidity het volgende:
Burgers die getraind zijn om naar schuilkelders te gaan vs. burgers die geindoctrineerd zijn om een menselijk schild te vormen.
Ik zou die cijfers met een korreltje... pardon, een vrachtwagenlading zout nemen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Burgers die getraind zijn om naar schuilkelders te gaan vs. burgers die geindoctrineerd zijn om een menselijk schild te vormen. Tsja. En je kunt het Israel ook niet kwalijk nemen dat ze beter kunnen mikken.
Wat een achterlijk plaatje zegquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:44 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
"score''![]()
Wanneer komen de bevoling van Gaza in opstand tegen Hamas? Zij hebben hun eigen graf gegraven om op Hamas te stemmen.
Waar hecht je het meeste belang aan? Aan de liefde van je familie en vrienden? Of haat voor je vijand? Als je deze vraag beantwoord ligt de oplossing volledig in de handen van de Arabische kant.
[ afbeelding ]
Maar omdat dit een aardse oplossing is kunnen we beter kijken naar de spirituele oplossing.
Er kan alleen maar vrede komen als het Volk Israël corrigeert volgens de Torah. Dus het hele conflict ligt aan Israël, zij hebben de wet "heb uw naaste lief als uzelf". De andere volkeren hebben bezitten deze niet. Zolang Israël deze gebod niet geeft zal de wereld in conflict blijven en de rest van de volkeren bozer en agressiever worden en blijven zij Israël dwingen het gebod Naastenliefde uit te voeren. En dit is de ware 'antisemitisme'
Zie geposte video bijvoorbeeld. Er zijn tal van dit soort rapportages en berichten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Bron?
Maar ook al is het waar dan bevestigd dit je punt niet:
[..]
Nee. Echt. Nee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:53 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Beter komen ze in opstand tegen Israël.
Terwijl je dat typt moet de vertwijfeling wel bij je toeslaan.quote:Onzin, Israël bouwt nederzettingen
Als dat je familie en vrienden zijn... STOP DAN!!! Kom in opstand tegen de verdrukkers! En dat zijn deze keer niet de Israëli!quote:Nee, de liefde voor je mede Palestijnen.
Hoe kan ik daarin bewijs zien dat burgers geïndoctrineerd worden om een menselijk schild te vormen?quote:
Post dan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:57 schreef Intrepidity het volgende:
Er zijn tal van dit soort rapportages en berichten.
Ik word een beetje moe van je "doe bron dan", "post dan".. ga zelf even lekker zoeken zeg.. het internet staat er vol mee.. zit hier niet om algemeen bekende informatie voor te kauwen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe kan ik daarin bewijs zien dat burgers geïndoctrineerd zijn om een menselijk schild te vormen?
[..]
Post dan.
Is gewoon bullshit dat eerste, mensen weten weer eens niksquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe kan ik daarin bewijs zien dat burgers geïndoctrineerd zijn om een menselijk schild te vormen?
[..]
Post dan.
Jij zegt dat dat plaatje door Hamas wordt verspreidt dan moet je dat ook kunnen bewijzen, anders roep je zomaar wat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:59 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van je "doe bron dan", "post dan".. ga zelf even lekker zoeken zeg.. het internet staat er vol mee.. zit hier niet om algemeen bekende informatie voor te kauwen.
Jij post onzin, kom dan ook zelf met een bronquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:59 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van je "doe bron dan", "post dan".. ga zelf even lekker zoeken zeg.. het internet staat er vol mee.. zit hier niet om algemeen bekende informatie voor te kauwen.
Zal mij een worst wezen of je dat gelooft of niet.. Heb vanmiddag de bron gezien maar geen idee meer waar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:00 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij zegt dat dat plaatje door Hamas wordt verspreidt dan moet je dat ook kunnen bewijzen, anders roep je zomaar wat.
Vertel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef Karrs het volgende:
Terwijl je dat typt moet de vertwijfeling wel bij je toeslaan.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:58 schreef Karrs het volgende:
Als dat je familie en vrienden zijn... STOP DAN!!! Kom in opstand tegen de verdrukkers! En dat zijn deze keer niet de Israëli!
En dan zeg je dat anderen oogkleppen op hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:01 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Zal mij een worst wezen of je dat gelooft of niet.. Heb vanmiddag de bron gezien maar geen idee meer waar.
Wat mij betreft denk je dat ik uit m'n nek lul, prima.. Lig ik niet wakker van.
Heb je ook. Juist daarom en omdat je geen fatsoenlijke discussie kunt aangaan zonder je Israel-haat te spuwen doe ik absoluut geen moeite voor je. Het is geen discussie zo maar een flame-war. En daar heb ik geen trek aan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En dan zeg je dat anderen oogkleppen op hebben.
Er kan nooit wat mis zijn met het vragen naar onderbouwing. Er wordt, ook in dit topic, veel te veel geroepen zonder dat daar een onderbouwing aan kan worden gegeven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:59 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De joden die met het vliegtuig zijn gekomen zijn ook oorspronkelijke bewoners?quote:
Hoe kan je nou zeggen dat ik geen fatsoenlijke discussie kan aangaan terwijl jij post dat Hamas dat plaatje verspreid en dat niet kan bewijzen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:03 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Heb je ook. Juist daarom en omdat je geen fatsoenlijke discussie kunt aangaan zonder je Israel-haat te spuwen doe ik absoluut geen moeite voor je. Het is geen discussie zo maar een flame-war. En daar heb ik geen trek aan.
Nee. Moet dat? We hebben hier ook 3e generatie immigranten die we als Nederlander beschouwen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De joden die met het vliegtuig zijn gekomen zijn ook oorspronkelijke bewoners?
Omdat ik niet in Gaza ben en dat volgens jou toch onmogelijk kan bewijzen. Tenzij je naast me staat en zo'n papiertje uitgereikt krijgt ga je dat toch niet van me accepteren. Dat is wat me stoort aan jou. Dus ja, ik kan wel met een twitter- danwel nieuwssitebron komen, maar dan krijg ik toch wel weer een "ja, maar nu een fatsoenlijke bron" naar m'n hoofd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zeggen dat ik geen fatsoenlijke discussie kan aangaan terwijl jij post dat Hamas dat plaatje verspreid en dat niet kan bewijzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |