ohja... tofquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging toen met muhahaha, fax, vin, geen idee wie nog meer, oh ja joof zwemmen. Maar was in januari dus er lag sneeuw. Gingen we sneeuwballen gooien bij het buitenbad
Het was echt heel gezellig hoorquote:
Zo negatief.quote:
Whehehe en de brakheid!!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vergeet de rondjes op de parkeerplaats niet
Echt hequote:
Que?quote:
Ik kan geen kaas maken van je zin hoorquote:
Goed zo. Veel plezier.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga Orange is the new Black maar eens proberen![]()
Ik weet het. Sorryquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan geen kaas maken van je zin hoor
Ja dat feestje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het. Sorry![]()
De bedoeling was niet om zo sarcastisch over te komen. Maar dstvwas het zwemmen na dat leuke feestje. Dat verhaal ken ik nog wel. Iets met kotsen vanaf het balkon enzo![]()
Ja maar bazenfeestje wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat feestje.
Wat een puinhoop ook
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:14 schreef muhahaha het volgende:
Dat feestje waar ik vrij rustig bij aanwezig was, denk dat sommige dat niet meer weten.
Wat een bazenspelquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik lieg niet
Ga niet wéér die hele stapel pakken
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik lieg niet
Ga niet wéér die hele stapel pakken
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, ik ga maar eens kijken of ik mn bikini nog pas
Goed hequote:
Stuur je de foto's via app?quote:
ook al?quote:
How about noquote:
quote:
Wel lekker.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja tis rotweer. Al 2 dagen lang dus zwemmen it is
Ik ga geen speciale oranje badpakbikini aanschaffen joh gekkiequote:Op woensdag 9 juli 2014 11:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel lekker.
Vandaag dan toch wel in een oranje badpak of bikini?
Ik ben nog geen tegengekomen in mijn maat anders had ik die vast wel gehaaldquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga geen speciale oranje badpakbikini aanschaffen joh gekkie
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:51 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon met je juichpak gaan zwemmen, doen moslima's ook ...
Ik heb een topje. Das meer dan genoegquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog geen tegengekomen in mijn maat anders had ik die vast wel gehaald
Ik heb toch wel iets meer oranje in mijn kast liggenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een topje. Das meer dan genoeg
Die heb ik dan weer niet!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:51 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon met je juichpak gaan zwemmen, doen moslima's ook ...
quote:Mijn eerste condoom
De eerste keer met een condoom kan ik me nog goed herinneren..
Ik was 16. Ik ben een doos gaan kopen in de apotheek. De (overigens zeer jonge en mooie) apothekeres kon onmiddellijk zien dat het voor mij de eerste keer was. Ze gaf mij een doos en vroeg mij of ik wist hoe ik dit moest gebruiken.
Ik heb haar eerlijk gezegd: 'In feite, nee. Het is voor mij...de eerste keer.' Ze nam een condoom uit de verpakking en rolde het af op haar duim. Daarbij zei ze dat ik mij steeds moest zeker moest weten dat hij goed bevestigd was. Ik was serieus aan 't blozen!
Ze keek even rond om te zien of er geen andere klant meer aanwezig was en zei tegen mij : 'Wacht eventjes.'
Waarna ze de deur op slot deed.. Ze nam mij bij de hand en leidde mij naar een achterkamer. Daar heeft zij haar blouse losgeknoopt en uitgetrokken. Daarna heeft zij haar BH verwijderd.
'Wind ik je op ?' vroeg ze. Ik knikte..
Toen zei ze dat het tijd was om het condoom om te doen.
Terwijl ik dat deed, heeft ze haar jurk en haar broekje uitgedaan en ging op de tafel liggen.
'Kom op, zei ze, wij hebben niet veel tijd !'
Dus ben ik snel op haar gekropen.
Het was zo lekker, dat ik bijna onmiddellijk klaar kwam.
Ze keek naar mij, een beetje teleurgesteld.
'Ik hoop dat je condoom goed vast zat', zei ze.
'Zeker', zei ik vol zelfvertrouwen. En ik liet haar mijn duim zien.
Waarop zij bewusteloos viel ..............
Jumbo zit vlakbij maar ik vond dat pak gewoon niet leuk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen jumbo om de hoek he
Jij hebt dan weer een juichkar met juichvlag.
Welke regen?quote:
zeer matig. En mijn TV is ook naar de klote dus het feest is compleetquote:
Ja maar jij bent diehard voetbalfanaat enzuks.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb toch wel iets meer oranje in mijn kast liggen
[..]
Die heb ik dan weer niet!!
Die regen die mijn witte t-shirt kletsnat maakt.quote:
Dan ga je toch naar je vriendin?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zeer matig. En mijn TV is ook naar de klote dus het feest is compleet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |