oh dat volg ik verder nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haten voornamelijk toch omdat ze uitgeschakeld waren en wij niet.
Iets later...twitter:IkBenBap twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:25:42Ik dans naakt rond een kerstboom met een pluim in mijn kont als het 0 - 7 word. #BRAGER reageer retweet
Die houdt voortaan zijn mondtwitter:IkBenBap twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:50:12Jullie hebben er geen idee van hoe moeilijk het was om deze foto te nemen. #BRAGER
reageer retweet
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:30 schreef Adolecens het volgende:
Gast op twitterIets later...twitter:IkBenBap twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:25:42Ik dans naakt rond een kerstboom met een pluim in mijn kont als het 0 - 7 word. #BRAGER reageer retweet
Die houdt voortaan zijn mondtwitter:IkBenBap twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:50:12Jullie hebben er geen idee van hoe moeilijk het was om deze foto te nemen. #BRAGER [ afbeelding ] reageer retweet
![]()
Klikt goed, ja, nee want die zijn op vakantie naar Mexico, geen idee, Nee, blowjob week.. En nog iets anders..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het klikt dus goed? Moet ze elke dag werken dat je daar bent? Ouders al ontmoet? Wanneer komt ze naar NL? Is er nou eindelijk al geneukt?
Dat zal wel even scrollen zijn geweest.quote:Op woensdag 9 juli 2014 06:40 schreef Vinniiee het volgende:
Oeps, beetje vroeg in slaap gevallen terwijl ik voetbal wilde kijken
FOK! stond open op berichten van half 8
Ze is lek net als jij daar bent?quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klikt goed, ja, nee want die zijn op vakantie naar Mexico, geen idee, Nee, blowjob week.. En nog iets anders..
Nee hoor, bovenaan zit zo'n mooie >> knop. Onderaan als het goed is ookquote:Op woensdag 9 juli 2014 06:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zal wel even scrollen zijn geweest.
Niet eens even bijgelezen dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 07:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, bovenaan zit zo'n mooie >> knop. Onderaan als het goed is ook
Vanavond vroeg naar bed dan. Even je stem wat rust gunnen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben het nu wel zat en wil mijn stem wel graag terug.
Jij bent echt zo grappig he!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 07:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanavond vroeg naar bed dan. Even je stem wat rust gunnen.
Oh, is dat vanavond.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent echt zo grappig he!!
Vanavond compleet naar de klote want oranje natuurlijk
Ja!!quote:
Ik zal er waarschijnlijk niet aan denken als ik met een boek en een drankje op de bank zit.quote:
Uiteraard nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal er waarschijnlijk niet aan denken als ik met een boek en een drankje op de bank zit.
quote:
Ach als we in de finale komen en dus tegen die Duitsers moeten spelen gaat het pas echt losquote:
Ik vrees het ergste voor een Nederland - Duitsland...quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach als we in de finale komen en dus tegen die Duitsers moeten spelen gaat het pas echt los
Tuurlijk niet, veel te veel johquote:Op woensdag 9 juli 2014 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet eens even bijgelezen dan?![]()
Je hebt wel een mooie wedstrijd gemist hoor
Ik ook!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste voor een Nederland - Duitsland...
Dan ben ik lekker aan het bbqen bij iarl.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach als we in de finale komen en dus tegen die Duitsers moeten spelen gaat het pas echt los
Hartstikke gezellig tochquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ben ik lekker aan het bbqen bij iarl.
Echt wel.quote:
Hoe klein is klein?quote:Hmm, ik ga straks dus zwemmen. Leek zo'n leuk plan maar besef me nu pas dat er 4 kleine kinderen bij gaan zijn![]()
Al zal het uiteindelijk wel vergelijkbaar zijn met toen ik met een stel FOK!kers ging zwemmen
Jongste is 1, oudste is 5 of 6.quote:
Good luck dan. En niet met 4 andere kinderen uit het zwembad komen he.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongste is 1, oudste is 5 of 6.
Klein dus
Dat mag de moeder in de gaten houden hoorquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Good luck dan. En niet met 4 andere kinderen uit het zwembad komen he.
Oh! Ik dacht dat jij alleen zou gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mag de moeder in de gaten houden hoor![]()
Vriendin van me, haar man werkt in het buitenland dus ze doet veel dingen alleen met de kids maar met 4 kids mag je hier niet alleen naar het zwembad. Er moet altijd iemand mee tot ze allemaal diploma hebben. Dus ik offer mij wel op zodat ze binnen kan komen
Ik ben niet gek!!quote:
Nou....quote:
Ja wat?quote:
Dat ik over 6 uur vakantie heb.quote:
Wat een feestquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een feest![]()
Een broodje zalm eten met Jules in de buurt is best wel een uitdaging
quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig toch![]()
Ja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:19 schreef muhahaha het volgende:
1 die de bodem op gaat zoeken, de ander die in de sneeuw gaat liggen en met zijn allen tegelijkertijd van de glijbaan af?
Wacht wut?quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit keer wel zonder het sneeuwballengevecht in het zwembad.
Ik ging toen met muhahaha, fax, vin, geen idee wie nog meer, oh ja joof zwemmen. Maar was in januari dus er lag sneeuw. Gingen we sneeuwballen gooien bij het buitenbadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |