Draait ze zich toch om? Net as bij het voetbal.quote:
Nee.quote:
Ik vind ze echt tof, zeker sinds ik die gasten heb ontmoet enzquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig.. Maar t is het net niet zeg maar.
Neequote:
Pics van jou in zo'n jurkje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die bavariajurkjes he.. Daar kan je geen adem in halen
Zijn dat die ene, die je aan twee kanten kunt dragen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dat ligt van aan het jurkje en niet aan jouw omvang.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Teveel werk. Ik ben blij dat ik m zelfstandig nog uit kreegquote:
Hoeveel lekkere wijven ken jij wel niet?quote:
Jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn dat die ene, die je aan twee kanten kunt dragen?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Teveel werk. Ik ben blij dat ik m zelfstandig nog uit kreeg
Ja, ik vond die braziliekant wel tof..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn dat die ene, die je aan twee kanten kunt dragen?
Best veel, ik ben de ugly friend waardoor zij zich beter voelen zeg maarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel lekkere wijven ken jij wel niet?
Vreselijke dingen. Die van Supertrash zijn leuker.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
En alleen geschikt voor maatje 34/36
Ik vind ze lelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik vond die braziliekant wel tof..
Ja, idd.. Dat jurkje moet maat 36-40 voorstellen. Dat zou ik in principe dus best moeten passen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt van aan het jurkje en niet aan jouw omvang.
Jij bent weer reuze grappig en een beest in bed. Alles heeft z'n voordelen en nadelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Best veel, ik ben de ugly friend waardoor zij zich beter voelen zeg maar
Een maat 36 en een maat 40 samenvoegenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, idd.. Dat jurkje moet maat 36-40 voorstellen. Dat zou ik in principe dus best moeten passen.
Het past ook wel. Zolang mn tetten er maar half uit hangen.. En die zijn echt niet zo enorm
Ik kreeg m van mn pa, want ze waren nu maar 3,35..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vreselijke dingen. Die van Supertrash zijn leuker.
[..]
Ik vind ze lelijk.
Ik hoopte op hobbezak voor 36 en mooi voor mijquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een maat 36 en een maat 40 samenvoegen. Ik zie het voor me.
Helaasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hoopte op hobbezak voor 36 en mooi voor mij
En toch zo weinig seksquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent weer reuze grappig en een beest in bed. Alles heeft z'n voordelen en nadelen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kreeg m van mn pa, want ze waren nu maar 3,35..
Ik denk dat ik mn donderspak vaker ga dragen dan die
Dan maar sparen en een mooi jurkje kopen bij topvintagequote:
Ik ben nog steeds anti voetbal hoorquote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds anti voetbal hoor![]()
Over 20 jaar weten ze niet eens meer dat die bavariadress voor het wk was![]()
En dat donderspakje draag ik pas na het wk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |