Draait ze zich toch om? Net as bij het voetbal.quote:
Nee.quote:
Ik vind ze echt tof, zeker sinds ik die gasten heb ontmoet enzquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig.. Maar t is het net niet zeg maar.
Neequote:
Pics van jou in zo'n jurkje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die bavariajurkjes he.. Daar kan je geen adem in halen
Zijn dat die ene, die je aan twee kanten kunt dragen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dat ligt van aan het jurkje en niet aan jouw omvang.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Teveel werk. Ik ben blij dat ik m zelfstandig nog uit kreegquote:
Hoeveel lekkere wijven ken jij wel niet?quote:
Jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn dat die ene, die je aan twee kanten kunt dragen?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Teveel werk. Ik ben blij dat ik m zelfstandig nog uit kreeg
Ja, ik vond die braziliekant wel tof..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn dat die ene, die je aan twee kanten kunt dragen?
Best veel, ik ben de ugly friend waardoor zij zich beter voelen zeg maarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel lekkere wijven ken jij wel niet?
Vreselijke dingen. Die van Supertrash zijn leuker.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
En alleen geschikt voor maatje 34/36
Ik vind ze lelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik vond die braziliekant wel tof..
Ja, idd.. Dat jurkje moet maat 36-40 voorstellen. Dat zou ik in principe dus best moeten passen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt van aan het jurkje en niet aan jouw omvang.
Jij bent weer reuze grappig en een beest in bed. Alles heeft z'n voordelen en nadelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Best veel, ik ben de ugly friend waardoor zij zich beter voelen zeg maar
Een maat 36 en een maat 40 samenvoegenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, idd.. Dat jurkje moet maat 36-40 voorstellen. Dat zou ik in principe dus best moeten passen.
Het past ook wel. Zolang mn tetten er maar half uit hangen.. En die zijn echt niet zo enorm
Ik kreeg m van mn pa, want ze waren nu maar 3,35..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vreselijke dingen. Die van Supertrash zijn leuker.
[..]
Ik vind ze lelijk.
Ik hoopte op hobbezak voor 36 en mooi voor mijquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een maat 36 en een maat 40 samenvoegen. Ik zie het voor me.
Helaasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hoopte op hobbezak voor 36 en mooi voor mij
En toch zo weinig seksquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent weer reuze grappig en een beest in bed. Alles heeft z'n voordelen en nadelen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kreeg m van mn pa, want ze waren nu maar 3,35..
Ik denk dat ik mn donderspak vaker ga dragen dan die
Dan maar sparen en een mooi jurkje kopen bij topvintagequote:
Ik ben nog steeds anti voetbal hoorquote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds anti voetbal hoor![]()
Over 20 jaar weten ze niet eens meer dat die bavariadress voor het wk was![]()
En dat donderspakje draag ik pas na het wk
Die rode panda's zijn ook schattigquote:
Een luiaard nadoen is nog steeds een beest in bed.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan maar sparen en een mooi jurkje kopen bij topvintage
Ze hadden een hele leuke in de aanbieding voor 40 euro nuquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..].
Dat ga ik doen wanneer mijn beste vriendinnetje gaat trouwen. Maar eigenlijk wil ik morgen al een jurk bestellen.
Voorlopig doe ik vooral solo-acties in bedquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een luiaard nadoen is nog steeds een beest in bed.
Zeesterquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ooit eens zo'n test gedaan. Ik ben een eenhoorn in bed.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik pas niet in zijn zak, joh. Die zitten vol met mini-yatz'jes.
Dat valt toch best mee?quote:
Wat voor test was dat?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ooit eens zo'n test gedaan. Ik ben een eenhoorn in bed.
Meh... Ik wil die hele site leegkopenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze hadden een hele leuke in de aanbieding voor 40 euro nu
Maar die heb ik ook niet
Eentje waarbij je je naam invult en ziet wat voor beest je bent in bedquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dat valt toch best mee?
[..]
Wat voor test was dat?
Saai...quote:
Dat is kutquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorlopig doe ik vooral solo-acties in bed
Heb je toevallig een link?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eentje waarbij je je naam invult en ziet wat voor beest je bent in bed.
Dat wil ik ook al jarenquote:
Awquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Voorlopig doe ik vooral solo-acties in bed
Zo ben ik. Toppunt van saai.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
Saai...
[..]
Dat is kut
[..]
Heb je toevallig een link?
En toch krijg je waarschijnlijk meer seks dan veel andere fokkers. De wereld is soms oneerlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo ben ik. Toppunt van saai.![]()
Antiseks eigenlijk ook wel.
Ja, erg hequote:
quote:De, in Amerika gefokte, Lammtarra won in 1995 drie Group One races.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nee... Denk dat je 'm wel vindt op beest in bed test of zo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
Saai...
[..]
Dat is kut
[..]
Heb je toevallig een link?
Bij een aantal sites wel..quote:
Fokkers hebben toch iedere dag seks?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
En toch krijg je waarschijnlijk meer seks dan veel andere fokkers. De wereld is soms oneerlijk.
Ik doe wat foutquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Fokkers hebben toch iedere dag seks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |