SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens zou ik het geen drama vinden als Ven Pursie niet mee kan spelen.
Steek je hand op als je het hier mee eens bent.
10,5quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Met Clasie sta je sowieso met 10 man op het veld.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Nu kom je op m'n shitlist.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Dat zou wel baas zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat in de WK halve finale![]()
Wat triest dat De Jong en Strootman niet mee doen
Dan krijg jij geen gouden tips voor Tourcoach in je DM.quote:
2 zelfsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens zou ik het geen drama vinden als Ven Pursie niet mee kan spelen.
Steek je hand op als je het hier mee eens bent.
Oke, ik bind in.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan krijg jij geen gouden tips voor Tourcoach in je DM.
Cillessenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:47 schreef PicoMMP het volgende:
Wat was de vermoedelijke opstelling die voorbij kwam? Er werd aangebeld
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:48 schreef Gramulanion het volgende:
Gewoon dreigen om die reclame te laten zien.
---------------Kuytquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:47 schreef PicoMMP het volgende:
Beetje chanant.quote:
Doe ik mijn handen weer naar beneden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zometeen maakt ie een hattrick, en dan?
Grappig, alleen die opstelling is al 40-45 keer voorbij gekomenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
---------------Kuyt
Kuyt---Kuyt---Kuyt---Kuyt---Kuyt
--------Kuyt--------Kuyt
----------------Kuyt
-------Kuyt-----------Kuyt
Thanksquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cillessen
Kuyt BMI Vlaar De Vrij Blind
De Guzman Wijnaldum\
Sneijder
Van Persie Robben
Ik mis iemandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
---------------Kuyt
Kuyt---Kuyt---Kuyt---Kuyt
--------Kuyt--------Kuyt
----------------Kuyt
-------Kuyt-----------Kuyt
Verhoevenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:47 schreef PicoMMP het volgende:
nazi gespotquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Grappig, alleen die opstelling is al 40-45 keer voorbij gekomen
+ Janssen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:49 schreef TC03 het volgende:
Derksen en Gijp mogen eruit, gewoon Sluiter en Boskamp. Heerlijk man.
Feyenoord International.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:49 schreef TC03 het volgende:
Derksen en Gijp mogen eruit, gewoon Sluiter en Boskamp. Heerlijk man.
V Persie -> Wolverhampton Wanderersquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
vermoedelijke transfers na dit wk:
De Vrij -> Man U
BMI -> Porto
Blind -> Real Madrid
Vlaar -> Barcelona
Kuyt -> Real Madrid
Cilessen -> Bayern Munchen
Dit boeit echt niemand .quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:51 schreef roos94 het volgende:
De vader van raemon sluiter was mijn orthodontist een paar jaar geleden :p
Hans is op vakantie naar Mallorca.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:51 schreef roos94 het volgende:
Bedankt, maar waar blijven de bitterballen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:51 schreef roos94 het volgende:
quote:
Wist je trouwens dat Jan Paparazzi onderwijzer is?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hans is op vakantie naar Mallorca.
Wat moeten we met deze informatie?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:51 schreef roos94 het volgende:
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:51 schreef roos94 het volgende:
Alsof jij dan niet zou gaanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:52 schreef PicoMMP het volgende:
Haha win je de selfie actie, mag je naar de troostfinale![]()
Woonachtig in de regio Rotterdam?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:51 schreef roos94 het volgende:
Vertel me hier alles over.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:51 schreef roos94 het volgende:
Isaaccuenca -> bokt.nlquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
vermoedelijke transfers na dit wk:
De Vrij -> Man U
BMI -> Porto
Blind -> Real Madrid
Vlaar -> Barcelona
Kuyt -> Real Madrid
Cilessen -> Bayern Munchen
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:51 schreef roos94 het volgende:
uit protestquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
Rene neemt z'n pillen nu natuurlijk niet voor de show
Terecht.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
Rene neemt z'n pillen nu natuurlijk niet voor de show
Gisteravond?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Betrouwbare bronnen hebben René weg zien rijden van het Kurhaus
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Krijgen we dit weer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:54 schreef Cikx het volgende:
Het is al te lang over voetbal gegaan vandaag. Flopshow.
Cornetto's van de AH overrulen ook de original.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb choco mini's van de AH. Stuk goedkoper en net zo lekker. Je moet er wel 2 nemen
Wat slecht gedaanquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
Gezapige show. Wat dat Feyenoord-geneuzel betreft: het is ook maar net welke keuzes een bondscoach maakt.
Een speler als Robben of Van Persie is onvervangbaar. Maar - met alle respect - spelers van het kaliber Bruno Martins Indi zijn best vervangbaar. Van Gaal had ook gewoon een type Ricardo van Rhijn of Gregory van der Wiel mee kunnen nemen.
Was gister idd ook zo`n lang shot tussendoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
RTL doet al 2 dagen alsof Derksen sociaal is. Ze laten nu opeens hem zien met andere mensen
Exact 2 minuten te laat.quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou jij moeten weten, jij volgt hem op Twitter vanwege dit soort schijtlollige filmpjes.
Goebbels zou trots zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
RTL doet al 2 dagen alsof Derksen sociaal is. Ze laten nu opeens hem zien met andere mensen
Van der Wiel op RB of LCV? Oké man.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
Gezapige show. Wat dat Feyenoord-geneuzel betreft: het is ook maar net welke keuzes een bondscoach maakt.
Een speler als Robben of Van Persie is onvervangbaar. Maar - met alle respect - spelers van het kaliber Bruno Martins Indi zijn best vervangbaar. Van Gaal had ook gewoon een type Ricardo van Rhijn of Gregory van der Wiel mee kunnen nemen.
Dus jij vindt Bruno Martins Indi helemaal geweldig spelen? Ik vind hem tegen Costa Rica maar matig en fantasieloos voetballen. Maar ieder z'n smaak...quote:
Ik heb nu zin in een Maxibonquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Cornetto's van de AH overrulen ook de original.
Straks krijgen we beelden van Derksen die aan het zingen is bij de Crazy Pianos.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:58 schreef Vatta het volgende:
Alles voor de kijkcijfers joh. Dat verhaal dat ze binnenkort weer een boekje gaan uitbrengen over wat er achter de schermen gebeurt bij VI bevestigd dit alleen maar weer. 1 grote poppenkast.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:58 schreef Vatta het volgende:
Alles voor de kijkcijfers joh. Dat verhaal dat ze binnenkort weer een boekje gaan uitbrengen over wat er achter de schermen gebeurt bij VI bevestigd dit alleen maar weer. 1 grote poppenkast.
Is hij z'n moeder kwijt?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die staat huilend op de parkeerplaats van het Kurhaus.
Martins Indi speelt inderdaad bij gebrek aan beter, maar ja Van Gaal wil gewoon ook een linksbenig verdediger achterin hebben en Kongolo is gewoon nog niet zo ver.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus jij vindt Bruno Martins Indi helemaal geweldig spelen? Ik vind hem tegen Costa Rica maar matig en fantasieloos voetballen. Maar ieder z'n smaak...
Die zijn wel teringlekker.quote:
Gijp lijkt me niet een persoon die opzettelijk voor de kijkcijfers zulke relletjes start.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:58 schreef Vatta het volgende:
quote:
*Teeuwenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:59 schreef GGMM het volgende:
Hans Tweeuwen toen hij niet meer grappig was.
Precies.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gijp lijkt me niet een persoon die opzettelijk voor de kijkcijfers zulke relletjes start.
Dat zeg ik niet maar het komt wel goed uit allemaalquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gijp lijkt me niet een persoon die opzettelijk voor de kijkcijfers zulke relletjes start.
Nog steeds ditquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou hij zich ongemakkelijk voelen. Johan heeft hem er toch mooi in betrokken.
Ja Johan heeft over zijn rug met Gijp afgerekend. Dus hij is nu teleurgesteld in Johan, Gijp is dat in hem :Squote:
Je hebt het er maar druk meequote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou hij zich ongemakkelijk voelen. Johan heeft hem er toch mooi bij betrokken.
Echt een onderkruipselquote:
Jij hebt duidelijk nooit geleefdquote:
Ik keek naar zijn borstkas, maar dat stelt ook niet zoveel voor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naar zijn shirt kijken. Ben je homo of zo?
Hij zei over een random neger 'hee daar heb je piet'.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zei over een random neger 'hee daar heb je piet'.
Slaat niet echt ergens op ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |