Was gister idd ook zo`n lang shot tussendoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
RTL doet al 2 dagen alsof Derksen sociaal is. Ze laten nu opeens hem zien met andere mensen
Exact 2 minuten te laat.quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou jij moeten weten, jij volgt hem op Twitter vanwege dit soort schijtlollige filmpjes.
Goebbels zou trots zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
RTL doet al 2 dagen alsof Derksen sociaal is. Ze laten nu opeens hem zien met andere mensen
Van der Wiel op RB of LCV? Oké man.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
Gezapige show. Wat dat Feyenoord-geneuzel betreft: het is ook maar net welke keuzes een bondscoach maakt.
Een speler als Robben of Van Persie is onvervangbaar. Maar - met alle respect - spelers van het kaliber Bruno Martins Indi zijn best vervangbaar. Van Gaal had ook gewoon een type Ricardo van Rhijn of Gregory van der Wiel mee kunnen nemen.
Dus jij vindt Bruno Martins Indi helemaal geweldig spelen? Ik vind hem tegen Costa Rica maar matig en fantasieloos voetballen. Maar ieder z'n smaak...quote:
Ik heb nu zin in een Maxibonquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Cornetto's van de AH overrulen ook de original.
Straks krijgen we beelden van Derksen die aan het zingen is bij de Crazy Pianos.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:58 schreef Vatta het volgende:
Alles voor de kijkcijfers joh. Dat verhaal dat ze binnenkort weer een boekje gaan uitbrengen over wat er achter de schermen gebeurt bij VI bevestigd dit alleen maar weer. 1 grote poppenkast.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:58 schreef Vatta het volgende:
Alles voor de kijkcijfers joh. Dat verhaal dat ze binnenkort weer een boekje gaan uitbrengen over wat er achter de schermen gebeurt bij VI bevestigd dit alleen maar weer. 1 grote poppenkast.
Is hij z'n moeder kwijt?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die staat huilend op de parkeerplaats van het Kurhaus.
Martins Indi speelt inderdaad bij gebrek aan beter, maar ja Van Gaal wil gewoon ook een linksbenig verdediger achterin hebben en Kongolo is gewoon nog niet zo ver.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus jij vindt Bruno Martins Indi helemaal geweldig spelen? Ik vind hem tegen Costa Rica maar matig en fantasieloos voetballen. Maar ieder z'n smaak...
Die zijn wel teringlekker.quote:
Gijp lijkt me niet een persoon die opzettelijk voor de kijkcijfers zulke relletjes start.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:58 schreef Vatta het volgende:
quote:
*Teeuwenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:59 schreef GGMM het volgende:
Hans Tweeuwen toen hij niet meer grappig was.
Precies.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gijp lijkt me niet een persoon die opzettelijk voor de kijkcijfers zulke relletjes start.
Dat zeg ik niet maar het komt wel goed uit allemaalquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gijp lijkt me niet een persoon die opzettelijk voor de kijkcijfers zulke relletjes start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |