SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Jaquote:
Nee joh, die hebben straks een paar weken vakantie en over 2 jr is Gijp dit allang weer vergeten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef JaneDoe het volgende:
maar dit is dus sowieso de laatste vi oranje met gijp, wil ook geen geld voor t boekie dat michel nu aan t schrijven is
daar geloof ik niks vanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh, die hebben straks een paar weken vakantie en over 2 jr is Gijp dit allang weer vergeten.
Ik begreep dat hij tijdens EK/WK niet meer dan 2x aan tafel wilde zitten, omdat hij 5 weken dagelijks teveel vond. Daar baseerde ik dat op.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daar geloof ik niks van
sowieso komt gijp nu over als een pussy, gisteren aan tafel kan t em allemaal geen reet schelen en heeft hij er niks over te zeggen en dan nu bellen met rtl boulevard om te zeggen dat hij hierna geen vi oranje meer wil doen en niks met dat nieuwe boek te maken wil hebben en er ook geen geld van hoeft
edit: maar wel nog 1 á 2 keer in de week aan tafel willen zitten bij de reguliere uitzendingen, dat dan weer wel
als ik t me goed herinner zei hij exact dit:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij tijdens EK/WK niet meer dan 2x aan tafel wilde zitten, omdat hij 5 weken dagelijks teveel vond. Daar baseerde ik dat op.
Waarom kijk je het dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef the_ring het volgende:
Yes! Eindelijk klaar met dit ballenprogramma
Dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als ik t me goed herinner zei hij exact dit:
"ik ga geen ek of wk meer doen met hun, maar alleen nog 1 of 2 keer per week aan tafel"
Noem één programma op de Nederlandse tv dat beter is dan dit programma en waar men vrijuit spreekt over alles en nog wat?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef the_ring het volgende:
Yes! Eindelijk klaar met dit ballenprogramma
Haha, vrij uit, dit is de mening van Derksen en zijn sponsors uitdragen. Sorry maar neequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Noem één programma op de Nederlandse tv dat beter is dan dit programma en waar men vrijuit spreekt over alles en nog wat?
Ja, zonder twijfel. Het enige wat er kan veranderen is dat Gijp nu één keer in plaats van twee keer per week aanschuift, wat geen slechte ontwikkeling zou zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Ruif het volgende:
Denken jullie dat ze na de zomer weer 'gewoon' verder gaan op dezelfde manier?
Welke sponsors?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef the_ring het volgende:
[..]
Haha, vrij uit, dit is de mening van Derksen en zijn sponsors uitdragen. Sorry maar nee
Oh ja sorry dit programma is reclamevrij! Laat maar boys ik zal jullie favo programma met rust laten! Nederland kampioen wat boeit me dit!quote:
Ik denk van wel, VI Oranje is wel een heel ander programma van VI zelf.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Ruif het volgende:
Denken jullie dat ze na de zomer weer 'gewoon' verder gaan op dezelfde manier?
Eens, denk dat hij ook best 1x per week kan aanschuiven. Dan heb je 1 keer een wat serieuzere toon en een keer wat meer humor. Ik merk alleen al maanden dat hij totaal niet zichzelf is. Het is geforceerder. Nu is wel duidelijk wat hem dwars zat. Ik vraag me af of hij het karakter heeft dit zomaar van zich af te zetten. Hij is namelijk geen echte doorzetter. Ik ben een beetje bang dat hij de makkelijke weg kiest en opgeeft.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, zonder twijfel. Het enige wat er kan veranderen is dat Gijp nu één keer in plaats van twee keer per week aanschuift, wat geen slechte ontwikkeling zou zijn.
Je kan toch gewoon antwoord geven op van welke sponsors hij de mening uitdraagt? Als je dat niet weet, dan moet je niet zo'n opmerking maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:58 schreef the_ring het volgende:
[..]
Oh ja sorry dit programma is reclamevrij! Laat maar boys ik zal jullie favo programma met rust laten! Nederland kampioen wat boeit me dit!
De mening van de sponsoren is dat het publiek zoveel mogelijk shit van hun koopt. En aangezien bijna elk item in het programma verbonden is aan een sponsor. Wil je dat lijstje toevallig?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:00 schreef Ruif het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon antwoord geven op van welke sponsors hij de mening uitdraagt? Als je dat niet weet, dan moet je niet zo'n opmerking maken.
quote:
nee, je had kennelijk toch gelijk!quote:"Ik ga nooit meer tijdens een WK of EK zo lang aan tafel zitten."
of toch nietquote:Ik zal hierna nooit meer een EK of WK doen met hen. Nooit meer. Ja, een of twee keer per week aan tafel, maar meer niet.
Nee, ik zou graag van je horen welke mening van de sponsor ze uitdragen. Dat het programma vol reclame zit is iets heel anders. Ik denk dat het lijstje waar Johan Derksen sponsoren afbrandt groter is dan de keren dat hij hun mening uitdraagt, al laat ik me graag door je verrassen..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:02 schreef the_ring het volgende:
[..]
De mening van de sponsoren is dat het publiek zoveel mogelijk shit van hun koopt. En aangezien bijna elk item in het programma verbonden is aan een sponsor. Wil je dat lijstje toevallig?
Ik zeg niet dat de gasten de mening van de sponsors uitdragen, maar het programma, net als de mening van Derksen. Die worden door je strot geduwd (misschien is mening niet helemaal de goede woordkeuze mbt de sponsors, maar goed, daar kan over gemierenneukt worden)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:07 schreef Ruif het volgende:
[..]
Nee, ik zou graag van je horen welke mening van de sponsor ze uitdragen. Dat het programma vol reclame zit is iets heel anders. Ik denk dat het lijstje waar Johan Derksen sponsoren afbrandt groter is dan de keren dat hij hun mening uitdraagt, al laat ik me graag door je verrassen..
Gek hč dat Derksen zijn mening geeft in een voetbalpraatprogramma.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:09 schreef the_ring het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de gasten de mening van de sponsors uitdragen, maar het programma, net als de mening van Derksen. Die worden door je strot geduwd (misschien is mening niet helemaal de goede woordkeuze mbt de sponsors, maar goed, daar kan over gemierenneukt worden)
Hij krabbelt in 1 gesprek alweer terugquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
nee, je had kennelijk toch gelijk!
[..]
of toch niet![]()
Maakt niet uit, maar dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik dacht dat je bedoelde dat de mannen aan tafel de mening van hun sponsoren verkondigden en verdedigden. Omdat met name Johan Derksen veel sponsoren juist hard aanpakt (en wegjaagt) vond ik je statement onzin.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:09 schreef the_ring het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de gasten de mening van de sponsors uitdragen, maar het programma, net als de mening van Derksen. Die worden door je strot geduwd (misschien is mening niet helemaal de goede woordkeuze mbt de sponsors, maar goed, daar kan over gemierenneukt worden)
Dat vind ik altijd wel een leuk momentje in de show, het afkraken van je eigen sponsoren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef Ruif het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik dacht dat je bedoelde dat de mannen aan tafel de mening van hun sponsoren verkondigden en verdedigden. Omdat met name Johan Derksen veel sponsoren juist hard aanpakt (en wegjaagt) vond ik je statement onzin.
Die bokaalquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel een leuk momentje in de show, het afkraken van je eigen sponsoren.
quote:
Maar toen stond de geloofwaardigheid van Derksen niet zo op het spel als nu. En toen was de reden van Gijps afwezigheid een andere dan het scenario dat nu dreigt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou Gijp is er toch een jaar uit geweest bij VI, toen vond ik het programma nog steeds prima hoor.
De video staat er nu onder en het klinkt inderdaad helemaal niet zo hard als het artikel. Komt misschien ook door de manier van praten van René.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:15 schreef TC03 het volgende:
Vind het nog wel meevallen met wat Gijp nu zegt.
Dat vond ik ook altijd wel een prima gast.quote:
Dat item hebben ze er snel opgezet, nog tijdens het showtje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ns-de-spiegel-kijken
Relatief klein programma met een laag budget op een kleine zender dat tijdens het toernooi groeide en spontaan was.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:22 schreef bechirti het volgende:
ff serieus he. Je moet die sfeer zien 4 jaar terug. Echt schrijnend. Kijk hoe het publiek er nu bijzit en toen. één conclusie: Opdoeken met VI tijd voor wat nieuws.
Precies. De mensen willen gewoon luchtige gesprekken en eventueel een anekdote hier en daar, maar geen negatieve sfeer en tussendoor een kutrubriek. De heren aan tafel ergeren zich hier ook aan. Hopelijk doen ze er wat aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Relatief klein programma met een laag budget op een kleine zender dat tijdens het toernooi groeide en spontaan was.
Dit jaar en twee jaar terug: alles voorgekauwd, floormanagers die zich gedragen alsof het The Voice of Holland is en wat draait om commerciële items met af en toe een half gesprek over voetbal tussendoor.
Dat is en blijft het nadeel van commerciële zenders. Het gaat uiteindelijk maar om 1 ding en dat is zoveel mogelijk geld binnen harken en dat gaat altijd ten koste van de kwaliteit van een prorgamma.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Relatief klein programma met een laag budget op een kleine zender dat tijdens het toernooi groeide en spontaan was.
Dit jaar en twee jaar terug: alles voorgekauwd, floormanagers die zich gedragen alsof het The Voice of Holland is en wat draait om commerciële items met af en toe een half gesprek over voetbal tussendoor.
Nog een sponsor drbij, nog een sponsor drbij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
En Albert Verlinde waarschuwde vorig jaar nog wel voor de negativiteit rondom Van Gaal...
Die floormanagers waren er in 2010 ook al hoor. Mussolini is er niks bij hoe hij stond te schreeuwen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel bij elkaar aan tafel blijven zitten ondanks deze ruzie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Na de zomer mag Genee van RTL het programma nieuw leven inblazen met een andere bezetting denk ik. Derksen + Gijp samen aan tafel zien we na het WK nooit meer lijkt mij, tenzij ze echt een keer hun ruzie uitpraten.
Het zou kunnen, maar RTL zal het wel een keer spuugzat zijn en sponsoren zullen ook weglopen. Zo gaat dat nou eenmaal bij commerciële TVquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:48 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel bij elkaar aan tafel blijven zitten ondanks deze ruzie.
Maar wel zonder waves en 'HANSIE! HANSIE!' spreekkoren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die floormanagers waren er in 2010 ook al hoor. Mussolini is er niks bij hoe hij stond te schreeuwen.
VI was een verademing zonder Gijp.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijp zal harder gemist worden dan Derksen.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat weten we niet, we hebben in 12 jaar nooit 1 aflevering van VI gezien zonder Derksen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond het toen een enorme verplichting met saaie gasten. Derksen voegt NIETS toe, Gijp voegt tenminste nog íets toe.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VI was een verademing zonder Gijp.
Op zich zou je hem niet erg missen, als VI er een tijdje niet is schuift hij normaal gesproken minstens 1x per dag aan in een ander tv programma, natuurlijk allemaal vanwege zijn grote afkeer tegen dat neppe wereldje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat weten we niet, we hebben in 12 jaar nooit 1 aflevering van VI gezien zonder Derksen.
Dat is nu niet andersquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar toen stond de geloofwaardigheid van Derksen niet zo op het spel als nu.
De reden is totaal niet relevant. Uiteindelijk gaat het erom of hij er wel of niet is. De reden maakt het publiek weinig uit, een deel vergeet die zelfs en gaat over tot de orde van de dag.quote:En toen was de reden van Gijps afwezigheid een andere dan het scenario dat nu dreigt.
Ik vond het toen ook erg leuk, bijvoorbeeld Boskamp en Aad300 was een topcombinatie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het toen een enorme verplichting met saaie gasten. Derksen voegt NIETS toe, Gijp voegt tenminste nog íets toe.
Was meer uitzondering dan regel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond het toen ook erg leuk, bijvoorbeeld Boskamp en Aad300 was een topcombinatie.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
Voetbla op tv wordt sowieso overschat, trouwens. Het is niet alsof de wereld vergaat wanneer een paar mannen niet meer op tv over voetbal praten.
Vond ik niet. Heel de show liep beter zonder Gijp zijn opdringerige gedoe en uitgekauwde anekdotes. Ik vond zelfs Van Duren meer brengen dan Gijp.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was meer uitzondering dan regel.
Theo was wel een redelijke gast maar vaste gast hoeft nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien dat Theo Janssen vaste gast kan worden in het reguliere seizoen.
Ja, of niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan wel goed over voetbal praten en heeft ook wel humor volgens mij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Theo was wel een redelijke gast maar vaste gast hoeft nou ook weer niet.
Dat was inderdaad ook een prima gast.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond ik niet. Heel de show liep beter zonder Gijp zijn opdringerige gedoe en uitgekauwde anekdotes. Ik vond zelfs Van Duren meer brengen dan Gijp.
Ook wel leuk voor af en toe, dat afwisselen van gasten vond ik sowieso wel prima.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
1x in de week Gijp, 1x in de week Kieft. En dan Hans/Bossie/Theo/Emile die als gasten aanschuivenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop van niet. Dan wordt het zo geforceerd dat het echt niet meer om aan te zien is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:48 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel bij elkaar aan tafel blijven zitten ondanks deze ruzie.
Iwan van Duren wil helaas niks meer te maken hebben met Wilfretquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond ik niet. Heel de show liep beter zonder Gijp zijn opdringerige gedoe en uitgekauwde anekdotes. Ik vond zelfs Van Duren meer brengen dan Gijp.
Combinatie Gijp en Kieft vind ik ook wel prima hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1x in de week Gijp, 1x in de week Kieft. En dan Hans/Bossie/Theo/Emile die als gasten aanschuiven
http://www.nu.nl/entertai(...)oen-met-derksen.htmlquote:Van der Gijp wil geen WK meer doen met Derksen
René van der Gijp ziet het niet zitten om tijdens een voetbaltoernooi weer wekenlang een programma te maken met Johan Derksen.
Van der Gijp wil geen WK meer doen met Derksen
"Ik ga nooit meer een EK of WK op deze manier doen", zei Van der Gijp dinsdag in RTL Boulevard. Een of twee keer per week aan tafel met Derksen lukt Van der Gijp naar eigen zeggen nog wel. "Maar meer niet."
De twee zijn aan het steggelen sinds Van der Gijp afgelopen weekeinde in een interview zei dat het lijkt alsof Derksen geen plezier meer heeft in VI Oranje. Ook gaf hij aan met RTL te willen praten over de toekomst van het programma.
"Wat ik hier de afgelopen weken heb meegemaakt, da's krankzinnig", aldus Van der Gijp. "Dat houd je nooit meer nog eens vijf weken vol." Volgens de 53-jarige voetbalanalist wordt het tijd dat Derksen eens in de spiegel kijkt. "Dat heeft hij denk ik nog nooit gedaan. Je moet wel af en toe kritisch naar je eigen programma kijken."
Ook zou het Derksen volgens Van der Gijp sieren als hij niet altijd zou vasthouden aan dingen die hij eerder heeft gezegd. Hij doelt daarmee onder meer op de kritiek op Louis van Gaal die Derksen regelmatig levert. "Voor je het weet sta je maandag op die rondvaartboot."
Probleem
Dat de 65-jarige Derksen in zijn column voor het blad Voetbal International schreef dat juist Van der Gijp het probleem is bij VI Oranje, interesseert Van der Gijp niet.
"Die column, da's zijn manier van schrijven. Pak je pen en ren naar boven, schrijf lekker waar je zin in hebt", vindt Van der Gijp. RTL liet eerder weten zich geen zorgen te maken over de toekomst van het programma.
Dat zal wel een keer overgewaaid zijn toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Iwan van Duren wil helaas niks meer te maken hebben met Wilfret
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/entertai(...)oen-met-derksen.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We zullen je act niet missen.
#Viesdik
#Fantast
#Autist
#Mensenschuw
#Milka sjaaltje
#Viesdik
#Neplach
#Viesdik
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#Viesdik
#Fantast
#Autist
#Mensenschuw
#Milka sjaaltje
#Viesdik
#Neplach
#Viesdik
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#Viesdik
#Fantast
#Autist
#Mensenschuw
#Milka sjaaltje
#Viesdik
#Neplach
#Viesdik
Hebben die ook ruzie ja? Dat heb ik dan gemist destijdsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Iwan van Duren wil helaas niks meer te maken hebben met Wilfret
(Van RTL)quote:Volgens René heeft Johan zijn hand helemaal overspeeld met de uitspraken over Louis van Gaal, wat als het zwaard van Damocles boven hem is komen te hangen en volgens Gijp volledig ten koste gaat van zijn geloofwaardigheid. Vooral ook omdat Derksen het niet over zijn lippen krijgt op eerdere uitspraken terug te komen. "Wat ik er nu van zie, Van Gaal is gewoon meesterlijk nu, dat moet je dan ook gewoon kunnen toegeven. Voor je het weet sta je maandag op die rondvaartboot." En Nederland wereldkampioen? Dat is volgens Johan al helemaal ondenkbaar. Duitsland gaat er met de cup vandoor, of anders Argentinië.
Bedankt, Hans.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#Viesdik
#Fantast
#Autist
#Mensenschuw
#Milka sjaaltje
#Viesdik
#Neplach
#Viesdik
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#Viesdik
#Fantast
#Autist
#Mensenschuw
#Milka sjaaltje
#Viesdik
#Neplach
#Viesdik
Gijp raaskalt ook veel, Derksen is een paar graden erger. Ik heb me al weken aan die man gestoordquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:18 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
(Van RTL)
Bizar, als je terugkijkt wat Gijp na afloop van Nederland-Chili zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |