SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Jaquote:
Nee joh, die hebben straks een paar weken vakantie en over 2 jr is Gijp dit allang weer vergeten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef JaneDoe het volgende:
maar dit is dus sowieso de laatste vi oranje met gijp, wil ook geen geld voor t boekie dat michel nu aan t schrijven is
daar geloof ik niks vanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh, die hebben straks een paar weken vakantie en over 2 jr is Gijp dit allang weer vergeten.
Ik begreep dat hij tijdens EK/WK niet meer dan 2x aan tafel wilde zitten, omdat hij 5 weken dagelijks teveel vond. Daar baseerde ik dat op.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daar geloof ik niks van
sowieso komt gijp nu over als een pussy, gisteren aan tafel kan t em allemaal geen reet schelen en heeft hij er niks over te zeggen en dan nu bellen met rtl boulevard om te zeggen dat hij hierna geen vi oranje meer wil doen en niks met dat nieuwe boek te maken wil hebben en er ook geen geld van hoeft
edit: maar wel nog 1 á 2 keer in de week aan tafel willen zitten bij de reguliere uitzendingen, dat dan weer wel
als ik t me goed herinner zei hij exact dit:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij tijdens EK/WK niet meer dan 2x aan tafel wilde zitten, omdat hij 5 weken dagelijks teveel vond. Daar baseerde ik dat op.
Waarom kijk je het dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef the_ring het volgende:
Yes! Eindelijk klaar met dit ballenprogramma
Dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als ik t me goed herinner zei hij exact dit:
"ik ga geen ek of wk meer doen met hun, maar alleen nog 1 of 2 keer per week aan tafel"
Noem één programma op de Nederlandse tv dat beter is dan dit programma en waar men vrijuit spreekt over alles en nog wat?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:54 schreef the_ring het volgende:
Yes! Eindelijk klaar met dit ballenprogramma
Haha, vrij uit, dit is de mening van Derksen en zijn sponsors uitdragen. Sorry maar neequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Noem één programma op de Nederlandse tv dat beter is dan dit programma en waar men vrijuit spreekt over alles en nog wat?
Ja, zonder twijfel. Het enige wat er kan veranderen is dat Gijp nu één keer in plaats van twee keer per week aanschuift, wat geen slechte ontwikkeling zou zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Ruif het volgende:
Denken jullie dat ze na de zomer weer 'gewoon' verder gaan op dezelfde manier?
Welke sponsors?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef the_ring het volgende:
[..]
Haha, vrij uit, dit is de mening van Derksen en zijn sponsors uitdragen. Sorry maar nee
Oh ja sorry dit programma is reclamevrij! Laat maar boys ik zal jullie favo programma met rust laten! Nederland kampioen wat boeit me dit!quote:
Ik denk van wel, VI Oranje is wel een heel ander programma van VI zelf.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Ruif het volgende:
Denken jullie dat ze na de zomer weer 'gewoon' verder gaan op dezelfde manier?
Eens, denk dat hij ook best 1x per week kan aanschuiven. Dan heb je 1 keer een wat serieuzere toon en een keer wat meer humor. Ik merk alleen al maanden dat hij totaal niet zichzelf is. Het is geforceerder. Nu is wel duidelijk wat hem dwars zat. Ik vraag me af of hij het karakter heeft dit zomaar van zich af te zetten. Hij is namelijk geen echte doorzetter. Ik ben een beetje bang dat hij de makkelijke weg kiest en opgeeft.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, zonder twijfel. Het enige wat er kan veranderen is dat Gijp nu één keer in plaats van twee keer per week aanschuift, wat geen slechte ontwikkeling zou zijn.
Je kan toch gewoon antwoord geven op van welke sponsors hij de mening uitdraagt? Als je dat niet weet, dan moet je niet zo'n opmerking maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:58 schreef the_ring het volgende:
[..]
Oh ja sorry dit programma is reclamevrij! Laat maar boys ik zal jullie favo programma met rust laten! Nederland kampioen wat boeit me dit!
De mening van de sponsoren is dat het publiek zoveel mogelijk shit van hun koopt. En aangezien bijna elk item in het programma verbonden is aan een sponsor. Wil je dat lijstje toevallig?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:00 schreef Ruif het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon antwoord geven op van welke sponsors hij de mening uitdraagt? Als je dat niet weet, dan moet je niet zo'n opmerking maken.
quote:
nee, je had kennelijk toch gelijk!quote:"Ik ga nooit meer tijdens een WK of EK zo lang aan tafel zitten."
of toch nietquote:Ik zal hierna nooit meer een EK of WK doen met hen. Nooit meer. Ja, een of twee keer per week aan tafel, maar meer niet.
Nee, ik zou graag van je horen welke mening van de sponsor ze uitdragen. Dat het programma vol reclame zit is iets heel anders. Ik denk dat het lijstje waar Johan Derksen sponsoren afbrandt groter is dan de keren dat hij hun mening uitdraagt, al laat ik me graag door je verrassen..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:02 schreef the_ring het volgende:
[..]
De mening van de sponsoren is dat het publiek zoveel mogelijk shit van hun koopt. En aangezien bijna elk item in het programma verbonden is aan een sponsor. Wil je dat lijstje toevallig?
Ik zeg niet dat de gasten de mening van de sponsors uitdragen, maar het programma, net als de mening van Derksen. Die worden door je strot geduwd (misschien is mening niet helemaal de goede woordkeuze mbt de sponsors, maar goed, daar kan over gemierenneukt worden)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:07 schreef Ruif het volgende:
[..]
Nee, ik zou graag van je horen welke mening van de sponsor ze uitdragen. Dat het programma vol reclame zit is iets heel anders. Ik denk dat het lijstje waar Johan Derksen sponsoren afbrandt groter is dan de keren dat hij hun mening uitdraagt, al laat ik me graag door je verrassen..
Gek hè dat Derksen zijn mening geeft in een voetbalpraatprogramma.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:09 schreef the_ring het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de gasten de mening van de sponsors uitdragen, maar het programma, net als de mening van Derksen. Die worden door je strot geduwd (misschien is mening niet helemaal de goede woordkeuze mbt de sponsors, maar goed, daar kan over gemierenneukt worden)
Hij krabbelt in 1 gesprek alweer terugquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
nee, je had kennelijk toch gelijk!
[..]
of toch niet![]()
Maakt niet uit, maar dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik dacht dat je bedoelde dat de mannen aan tafel de mening van hun sponsoren verkondigden en verdedigden. Omdat met name Johan Derksen veel sponsoren juist hard aanpakt (en wegjaagt) vond ik je statement onzin.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:09 schreef the_ring het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de gasten de mening van de sponsors uitdragen, maar het programma, net als de mening van Derksen. Die worden door je strot geduwd (misschien is mening niet helemaal de goede woordkeuze mbt de sponsors, maar goed, daar kan over gemierenneukt worden)
Dat vind ik altijd wel een leuk momentje in de show, het afkraken van je eigen sponsoren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef Ruif het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik dacht dat je bedoelde dat de mannen aan tafel de mening van hun sponsoren verkondigden en verdedigden. Omdat met name Johan Derksen veel sponsoren juist hard aanpakt (en wegjaagt) vond ik je statement onzin.
Die bokaalquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel een leuk momentje in de show, het afkraken van je eigen sponsoren.
quote:
Maar toen stond de geloofwaardigheid van Derksen niet zo op het spel als nu. En toen was de reden van Gijps afwezigheid een andere dan het scenario dat nu dreigt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou Gijp is er toch een jaar uit geweest bij VI, toen vond ik het programma nog steeds prima hoor.
De video staat er nu onder en het klinkt inderdaad helemaal niet zo hard als het artikel. Komt misschien ook door de manier van praten van René.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:15 schreef TC03 het volgende:
Vind het nog wel meevallen met wat Gijp nu zegt.
Dat vond ik ook altijd wel een prima gast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |