Ga daar een beetje voor betalenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef Mirel het volgende:
Oh wauw, een gast van 17..![]()
https://play.google.com/s(...)doga.ozkaraca.Ltheme
Ik vind dat Android L echt niet mooiquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef Mirel het volgende:
Oh wauw, een gast van 17..![]()
https://play.google.com/s(...)doga.ozkaraca.Ltheme
Idem, maar ik vind vooral de nieuwe Roboto afschuwelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik vind dat Android L echt niet mooi
Hoe bedoel je? Je hebt bij Android niet dat er een ballonetje bij het app icoon staat ofzo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:09 schreef opgebaarde het volgende:
Hi,
Ik hoop dat ik een simpele debiele vraag heb en google heeft nog geen antwoord gegeven.
Stel ik ontgrendel de telefoon en dan geven apps zoals whatsapp of het belapp niet aan of ik x aantal nieuwe berichten of gemiste telefoontjes heb.
Hoe fix ik dat bij (moto g icm kitkat)?
Ik heb wel degelijk bij SMS en whatsapp een nummertje als ik daar een bericht heb.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je hebt bij Android niet dat er een ballonetje bij het app icoon staat ofzo.
Custom ROM's en themes/launcher even niet meegenomen, want op die manier is zo'n beetje ALLES aan te passen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk bij SMS en whatsapp een nummertje als ik daar een bericht heb.
Daarnaast bij oproepen ook als ik een gemist gesprek heb.
Bij facebook op het homescreen niets maar in het menu krijg ik wel nummertjes.
officiele android 4.3. op mijn samsung note 2quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Custom ROM's en themes/launcher even niet meegenomen, want op die manier is zo'n beetje ALLES aan te passen.
Laat ik het zo zeggen dan; vanilla android heeft geen ballonetjes met aantal ongelezen berichten (oid) bij apps
Ja, met Samsung skin waarschijnlijk, dus geen vanilla android.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
officiele android 4.3. op mijn samsung note 2
Dat is mogelijk idd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, met Samsung skin waarschijnlijk, dus geen vanilla android.
Nova Launcher Prime i.c.m. TeslaUnread Notifications. Dit is op mijn Note II, maar heb hetzelfde op de Moto G. Je kunt ook aanpassen hoe de bubbeltjes eruit zien (kleur, welke hoek van het app-icoontje ze staan, ...).quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:09 schreef opgebaarde het volgende:
Hi,
Ik hoop dat ik een simpele debiele vraag heb en google heeft nog geen antwoord gegeven.
Stel ik ontgrendel de telefoon en dan geven apps zoals whatsapp of het belapp niet aan of ik x aantal nieuwe berichten of gemiste telefoontjes heb.
Hoe fix ik dat bij (moto g icm kitkat)?
Exact. Dat ballonetje met bijv een twee omdat twee nieuwe berichten ontvangen zijn, dat ballonetje komt er nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je hebt bij Android niet dat er een ballonetje bij het app icoon staat ofzo.
Knieltquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nova Launcher Prime i.c.m. TeslaUnread Notifications. Dit is op mijn Note II, maar heb hetzelfde op de Moto G. Je kunt ook aanpassen hoe de bubbeltjes eruit zien (kleur, welke hoek van het app-icoontje ze staan, ...).
[ afbeelding ]
Afhankelijk van welk merk telefoon en/of launcher je hebt bestaat dat dus wellicht niet. 'Standaard' zit het niet in Android.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Exact. Dat ballonetje met bijv een twee omdat twee nieuwe berichten ontvangen zijn, dat ballonetje komt er niet
Omdat ik dan dus drie fucking telefoons heb, en ik eigenlijk die 1+1 niet nodig heb. Maar ik erger me aan de on-afheid van Touchwiz op mijn Note II, en stock Android / CM is awesome uiteraard.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:19 schreef Catch22- het volgende:
Hoe zo die
Als ik een invite krijg bestel ik hem ook gewoon denk ik
sure. Er is een foklijst voor de opoquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Omdat ik dan dus drie fucking telefoons heb, en ik eigenlijk die 1+1 niet nodig heb. Maar ik erger me aan de on-afheid van Touchwiz op mijn Note II, en stock Android / CM is awesome uiteraard.
Maar dat wil dus zeggen dat ik inderdaad nog een aantal invites krijg; als je er een wil hoor ik het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |