Want er bestaat niet zoiets als theologie? Wetenschap is alleen wis- en natuurkunde?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je wetenschap er bij gaat betrekken blijft er niks van religie over, dus ik weet niet of dat de juiste manier voor beargumenteren is.
InsAllahquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is best klote. Volgend jaar dan maar.
En hoe...quote:
InsAllah.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Keep your head up. Everything is for a reason. Volgend jaar beter!
Dit was de herkansing, helaas. Hoogst behaalde cijfer voor de her was een 5,7.quote:
Dat zijn dan ook vrouwen van losse zeden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Moslima's zonder hoofddoek hetzelfde.
Ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:38 schreef Peunage het volgende:
5.7 is een voldoende tochOf is dat het hoogste cijfer van iedereen die het gemaakt heeft....
Had 3 herkansingen. Ik focuste eerst op m'n 45 punten om over te gaan. Nadat ik alles had behaald keek ik baar m'n P. Daar had ik 3 herkansingen voor. Heb er 1 dus niet gehaald. Helaas.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
1 herkansing maar.. sws heel goed van je.
Ik van een 4,4 na niet leren naar een 4,9 na doornemen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:50 schreef Peunage het volgende:
Ik had hetzelfde toen ik m'n P moest halen. 1 vak had ik niet gehaald in het eerste jaar. Eerst een 4.5, daarna 5.3
Iemand anders mocht het zelfs een 3de keer herkansen.
AHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
Ik begon in 2009 aan mijn hbo en heb pas eind vorig jaar AL mijn tentamens behaald
Er stond een vraagteken achterquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die zomaar dingen roepen zonder aan de ander te denken..![]()
Neh, ik wilde mijn aanname verifiëren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
Ah. Nee dus![]()
Dacht tis een retorische vraag.
Als je het maar afmaakt, toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
Ik begon in 2009 aan mijn hbo en heb pas eind vorig jaar AL mijn tentamens behaald
Lets keep that a question.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh, ik wilde mijn aanname verifiëren.
Waarom kon je een heel jaar niks doen dan?
terechtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
Enige reden dat ik nu haast maak ks omdat mn werk mn salaris alleen gaat verhogen na behalen diploma
Is het ook.. Maar merk dat het nu echt lastig is. Gewerkt, thuis, wat eten en ben nu kapot, maar moet zo wel aan een verslag nog.quote:
een mcfish zou er ook in kunnenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Spontaan zin gekregen in broodje pindakaas. Wat is met mijjj.
Pindakaas met chocopastaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Spontaan zin gekregen in broodje pindakaas. Wat is met mijjj.
Gast, donder op.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:44 schreef hugecooll het volgende:
xaban beschikt doorgaans over uitermate accurate informatie
Over een uurtje ook voetbalquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:48 schreef Peunage het volgende:
Ik val zo in slaap denk ik. Dat zou pas erg zijn btw. In slaap vallen en Iftar missen
ik heb net een uurtje slaapje gedaan, zet een wekker?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:48 schreef Peunage het volgende:
Ik val zo in slaap denk ik. Dat zou pas erg zijn btw. In slaap vallen en Iftar missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |