Dan heb je het verkeerd. Vaak genoeg discussies ontstaan over uitlatingen van TS.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo word er dus hier niet gereageerd op wat trigger zegt.
Nogmaals, ik heb niks tegen trigger
Joden mogen geen mening hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:25 schreef Weissman het volgende:
Mijn mening is dat je kuffar bent als je niet vast.
Ben je het oneens met mij?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Even een TR gezet. Haatzaaierij deze.
Omdat jij het laatste toch niet doet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou weet ik alsnog niet waarom ik naar een ander zou moeten luisteren ipv zelf na denken/onderzeken?
omg dat zal het zijn!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je bent ontvoerd door buitenaardse wezens
wowowowow.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Omdat jij het laatste toch niet doet.
Volgens mij heb je verschillende lasers. Heeft je zusje recentelijk nog laser gedaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maak tonijnsalade en neem brood mee, kun je daar brood opwarmen? is wel lekker denk ik? soepje meenemen ? kun je ook opwaremen, maak een salade
klaar
tata voedsel beste voedsel
[..]
Ja doei, ik heb ook een paar behandelingen gehad. Opdonderen ermee. Werkt voor geen kut ook. Terwijl ik pikzwarte haren heb.Mn zusje ook veel gedaan, zij veel hariger dan ik en arm kind helemaal naar de klote erdoor.
Onzin.
Ik snap t ook niet.. heb echt nergens last van qua lichaam. Gezicht is wel ruk btw, dat doet zeer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij heb je verschillende lasers. Heeft je zusje recentelijk nog laser gedaan?
En hoe bedoel je helemaal naar de klote?
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik weet het niet. Maar ik las laatst dat er een nieuwe methode is? Ook laser maar dan sterker en krachtiger..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap t ook niet.. heb echt nergens last van qua lichaam. Gezicht is wel ruk btw, dat doet zeer.
Sheer nog wat doen ze qua lichaam. Wallah actie vardi ondan gittimquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik weet het niet. Maar ik las laatst dat er een nieuwe methode is? Ook laser maar dan sterker en krachtiger..
Heeft het duimen toch nog geholpen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
Bedankt vr degene die heeft gebeden. Ik kan op vakantie.
Je mag iedereen z'n kennis in twijfel trekken, dat is zelfs goed want dat houdt mensen scherp.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja maar je mag die kennis vam die gene niet in twijfel trekken, waarom niet?
Als je wetenschap er bij gaat betrekken blijft er niks van religie over, dus ik weet niet of dat de juiste manier voor beargumenteren is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:40 schreef Peunage het volgende:
Maar als je het enigzins wetenschappelijk of logisch of whatever beredeneert wordt je heus niet uitgelachen.
Vind ik ook. Moslima's zonder hoofddoek hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:25 schreef Weissman het volgende:
Mijn mening is dat je kuffar bent als je niet vast.
Normaal zou iemand uitmaken voor ongelovigen je zelf een ongelovigen maken ( de zonde keert op je terug) Maar je bent al kuffar.. betekend dat dat je nu dubbel kuffarheid hebt bereikt? Zou dat bestaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Moslima's zonder hoofddoek hetzelfde.
Reageren op die 2 trollsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelukkig is wat jullie vinden niet heel relevant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |