Uitspraken worden onderbouwt met hadiths en verzen uit de Quran.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Iemand anders zal het wel beter.
Waarom zou je zelf nadenken
Ik heb de eerste week 3 uur per nacht geslapen en nog eerder opgestaan. Kan makkelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Ik moet 2 dagen om 05:00 eruit om vervolgens een uur te moeten rijden, werken en dan een uur terug rijden. Wanneer ik maar 3-4 uurtjes heb geslapen hou ik een uur rijden niet vol.
Hadiths ja? Door de mensen opgeleverd verhalen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Uitspraken worden onderbouwt met hadiths en verzen uit de Quran.
Ze hebben gewoon meer kennis om er een conclusie uit te trekken. Sommige dingen die in de quran of hadith staan kun je niet letterlijk interpreteren maar verwijzen bijv. naar een andere vers of ander deel in de quran.
Dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hadiths ja? Door de mensen opgeleverd verhalen?
Je hoort alleen de Koran te volgen.
stoer, maar ik hou een uur rijden na gewerkt te hebben met 3 uur slaap niet vol. Dat jij dat wel kan is leuk voor je, heb ik alleen weinig aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb de eerste week 3 uur per nacht geslapen en nog eerder opgestaan. Kan makkelijk
Che noemt je een watje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
stoer, maar ik hou een uur rijden na gewerkt te hebben met 3 uur slaap niet vol. Dat jij dat wel kan is leuk voor je, heb ik alleen weinig aan.
Dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Uitspraken worden onderbouwt met hadiths en verzen uit de Quran.
Ze hebben gewoon meer kennis om er een conclusie uit te trekken. Sommige dingen die in de quran of hadith staan kun je niet letterlijk interpreteren maar verwijzen bijv. naar een andere vers of ander deel in de quran.
Nou weet ik alsnog niet waarom ik naar een ander zou moeten luisteren ipv zelf na denken/onderzeken?quote:
Adam, dit kan toch stukje zijn van onderzoek.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou weet ik alsnog niet waarom ik naar een ander zou moeten luisteren ipv zelf na denken/onderzeken?
Dan doe je dat toch? Niemand houd je tegenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou weet ik alsnog niet waarom ik naar een ander zou moeten luisteren ipv zelf na denken/onderzeken?
In de middag na werktijd slapen helpt wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
stoer, maar ik hou een uur rijden na gewerkt te hebben met 3 uur slaap niet vol. Dat jij dat wel kan is leuk voor je, heb ik alleen weinig aan.
Ja maar je mag die kennis vam die gene niet in twijfel trekken, waarom niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Adam, dit kan toch stukje zijn van onderzoek.
Wanneer en waar bedoel je? Om te kunnen slapen moet ik eerst thuis zien te komen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
In de middag na werktijd slapen helpt wel.
Neem dan vrij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wanneer en waar bedoel je? Om te kunnen slapen moet ik eerst thuis zien te komen?
Bij iedere antwoord denk ik er zelf ook over na en neem niet alles blindelings aan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja maar je mag die kennis vam die gene niet in twijfel trekken, waarom niet?
Hup naar de keuken en chocotoetje pakken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hahabhahahahh zo verfrissend deze esek
Zo word er dus hier niet gereageerd op wat trigger zegt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bij iedere antwoord denk ik er zelf ook over na en neem niet alles blindelings aan?
Na de eerste dag hequote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wanneer en waar bedoel je? Om te kunnen slapen moet ik eerst thuis zien te komen?
Olm probleem is dat ik zo moe ben dat ik een uur rijden niet volhou. Ik snap m dus niet helemaal.quote:
Als het gevaarlijk voor jou of anderen om je heen is zou ik het niet doen neequote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Olm probleem is dat ik zo moe ben dat ik een uur rijden niet volhou. Ik snap m dus niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |