Want er bestaat niet zoiets als theologie? Wetenschap is alleen wis- en natuurkunde?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je wetenschap er bij gaat betrekken blijft er niks van religie over, dus ik weet niet of dat de juiste manier voor beargumenteren is.
InsAllahquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is best klote. Volgend jaar dan maar.
En hoe...quote:
InsAllah.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Keep your head up. Everything is for a reason. Volgend jaar beter!
Dit was de herkansing, helaas. Hoogst behaalde cijfer voor de her was een 5,7.quote:
Dat zijn dan ook vrouwen van losse zeden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Moslima's zonder hoofddoek hetzelfde.
Ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:38 schreef Peunage het volgende:
5.7 is een voldoende tochOf is dat het hoogste cijfer van iedereen die het gemaakt heeft....
Had 3 herkansingen. Ik focuste eerst op m'n 45 punten om over te gaan. Nadat ik alles had behaald keek ik baar m'n P. Daar had ik 3 herkansingen voor. Heb er 1 dus niet gehaald. Helaas.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
1 herkansing maar.. sws heel goed van je.
Ik van een 4,4 na niet leren naar een 4,9 na doornemen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:50 schreef Peunage het volgende:
Ik had hetzelfde toen ik m'n P moest halen. 1 vak had ik niet gehaald in het eerste jaar. Eerst een 4.5, daarna 5.3
Iemand anders mocht het zelfs een 3de keer herkansen.
AHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
Ik begon in 2009 aan mijn hbo en heb pas eind vorig jaar AL mijn tentamens behaald
Er stond een vraagteken achterquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die zomaar dingen roepen zonder aan de ander te denken..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |