Nee, kunnen alleen modjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Had ik dit topic zelf moeten koppelen aan deel 1?
Ok.quote:
Als je een topic in een reeks opent met de knop [Open Nieuw Deel] wordt het automatisch gekoppeld.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Had ik dit topic zelf moeten koppelen aan deel 1?
dat werkt als user niet bij deel 1. Als die eenmaal gekoppeld is welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als je een topic in een reeks opent met de knop [Open Nieuw Deel] wordt het automatisch gekoppeld.
Ja dat heb je normaliter wel ja, nu niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als je een topic in een reeks opent met de knop [Open Nieuw Deel] wordt het automatisch gekoppeld.
O ja, dat is ook zo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:44 schreef franklop het volgende:
dat werkt als user niet bij deel 1. Als die eenmaal gekoppeld is wel
Matthew Busche ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:36 schreef Chiappucci het volgende:
Huzarski in de kopgroep vandaag![]()
Ik zet de champagne maar vast koud.
Haha we gaan het zien. Alleen moet ik je vertellen dat maandag toch echt de etappe van Simon is. Maar Montaguti mag best 2e worden hoor;)quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja nog wel ja!
Als je van baanwielrenner naar klimgeit getransformeerde Italiaan zo goed rijdt over de kasseitjes is de top 50 bijna een verplichting.
Maar ik leg hem niet teveel druk op. Maandag zullen jullie beter kennis maken met Matteo.
ik vermoed dat je in de bezemwagen moet gaan zitten en hem vooruit moet schreeuwen....of evt met een derny ervoor rijden... sterkte!quote:Op maandag 14 juli 2014 14:37 schreef Madhouse11 het volgende:
Iemand een idee hoe ik Ted King op tijd binnen kan krijgen vandaag?
Of 7 seconden te laat, net als vorig jaar. ...
die kan nog de meest onopvallende renner trofee winnenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:05 schreef Felagund het volgende:
Ik heb mijn adoptierenner (Florian Guillou) überhaupt nog niet gezien. Hij staat netjes 76e in het klassement, maar in de etappe-uitslagen is hij onopvallend tussen de 51e en 154e plek geëindigd.
Ik verwacht/hoop dat hij nog een keer mee springt, hij is volgens mij de enige van Bretagne die nog niet mee zat in een ontsnapping.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:21 schreef franklop het volgende:
[..]
die kan nog de meest onopvallende renner trofee winnen
quote:"Enfin! J'ai réussi ŕ prendre l échappé aujourd'hui. Apres une vingtaine de km, on s est retrouvé 5 ŕ l'avant. Męme sous la chaleur du Beaujolais l entente était bonne entre nous! Mais ŕ 50km de l arrivé lors de l avant derničre ascension de la journée, la chaleur m'a rattrapé et j ai été décroché de l échappé! Un gros coup de chaud...
Mais quelle expérience et quel plaisir de se retrouver devant sur le Tour avec tout ce monde. Merci ŕ tous les gens sur le bord de la route pour les encouragements.
Apres un bon massage et une bonne nuit de repos j'espčre que je vais bien récupérer. "
Gaat wel lekker met die cokesnuivertjes in de tourquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Nou dat was het dan.
[ afbeelding ]
Tot volgend jaar mensen.
opzoeken op Letour.fr in klassement/rit uitslag. Dan op zijn naam klikken en dan heb je alle uitslagenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
Weet iemand hoe mijn adoptierenner Yukiya Arashiro het de afgelopen week gedaan heeft?
Thanks franklopquote:Op zondag 20 juli 2014 12:59 schreef franklop het volgende:
[..]
opzoeken op Letour.fr in klassement/rit uitslag. Dan op zijn naam klikken en dan heb je alle uitslagen
http://www.cqranking.com/(...)2014&all=1¤t=0quote:Op zondag 20 juli 2014 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
Weet iemand hoe mijn adoptierenner Yukiya Arashiro het de afgelopen week gedaan heeft?
Ah top, bedankt! De 18de heeft hij het goed gedaan zeg. 44ste is knap!quote:Op zondag 20 juli 2014 15:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://www.cqranking.com/(...)2014&all=1¤t=0
Hier heb je de resultaten van het hele jaar
* UIO_AMS mompelt iets over leestekensquote:Dia longo e de muito stress parece q năo querem ter um dia tranquilo mas aqui estamos para isso enquanto houver pernas estamos cá para isso hoje a chuva e o vento também quis aparecer para dar espetáculo o final muito perigoso mas felizmente tudo correu bem agora um dia de descanso muito bem vindo um grande obrigado a todos pelo apoio quer por esta via ou nas estradas com as bandeiras
#NelsonOliveira
Lange dag en een hoop stress lijkt tot en met q niet wilt hebben een rustige dag, maar hier zijn we voor dat, zolang er benen zijn we hier voor dat vandaag de regen zijn en de wind ook wilde lijken aan te tonen het einde zeer gevaarlijk maar gelukkig alles ging goed nu een welkom rustdag een welgemeende dank aan iedereen voor uw steun voor dit via of op de wegen met de vlaggen #NelsonOliveira (Vertaald door Bing)
Heerlijke vertaling van Bing ook.quote:Bom o nosso líder desistiu agora já tenho liberdade de quem sabe ganhar uma etapa
#NelsonOliveira
Onze leider stoppen nu heb ik vrijheid van wie weet goed verdienen een stap #NelsonOliveira (Vertaald door Bing)
quote:Bernhard Eisel and Vassil Kiriyenka (Sky), Jon Izagirre (Movistar), Michael Rogers (Tinkoff), Jan Bakelants and Michal Kwiatkowski (OPQS), Samuel Dumoulin and Matteo Montaguti (AG2R), Tom-Jelte Slagter (Garmin), José Serpa (Lampre), Jérémy Roy (FDJ), Tony Gallopin (Lotto), Greg van Avermaet (BMC), Cyril Gautier, Kévin Reza and Thomas Voeckler (Europcar), Michael Albasini and Jens Keukeleire (Orica), Roger Kluge (IAM), Anthony Delaplace and Florian Vachon (Bretagne) are in the lead. Out of the 21 escapees, 12 are those previously forming the front group before regrouping.
Wel de verkeerde.quote:
Hoppa, op het vlakke vol in de achtervolging zodat Rodriguez naar de kopgroep kan. Goed werk Vladimirquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Vladimir Isaychev is helaas niet meer actief in de strijd om de meest onopvallende renner
Hopelijk kan hij nog wat goed werk leveren voor Rodriguez komende dagen en de bolletjestrui in de ploeg terug krijgen. Hij is bepaald niet de beste klimmer, dus het gaat lastig worden om heel veel te doen...
twitter:LeopoldKonig twitterde op donderdag 24-07-2014 om 23:04:36No matter what will happen next 3 days after what I've seen here in last 3 weeks I believe one day I can win #letour!My 1st #tourdefrance! reageer retweet
Volgens Mart Smeets welquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |