Haha we gaan het zien. Alleen moet ik je vertellen dat maandag toch echt de etappe van Simon is. Maar Montaguti mag best 2e worden hoor;)quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja nog wel ja!
Als je van baanwielrenner naar klimgeit getransformeerde Italiaan zo goed rijdt over de kasseitjes is de top 50 bijna een verplichting.
Maar ik leg hem niet teveel druk op. Maandag zullen jullie beter kennis maken met Matteo.
ik vermoed dat je in de bezemwagen moet gaan zitten en hem vooruit moet schreeuwen....of evt met een derny ervoor rijden... sterkte!quote:Op maandag 14 juli 2014 14:37 schreef Madhouse11 het volgende:
Iemand een idee hoe ik Ted King op tijd binnen kan krijgen vandaag?
Of 7 seconden te laat, net als vorig jaar. ...
die kan nog de meest onopvallende renner trofee winnenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:05 schreef Felagund het volgende:
Ik heb mijn adoptierenner (Florian Guillou) überhaupt nog niet gezien. Hij staat netjes 76e in het klassement, maar in de etappe-uitslagen is hij onopvallend tussen de 51e en 154e plek geëindigd.
Ik verwacht/hoop dat hij nog een keer mee springt, hij is volgens mij de enige van Bretagne die nog niet mee zat in een ontsnapping.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:21 schreef franklop het volgende:
[..]
die kan nog de meest onopvallende renner trofee winnen
quote:"Enfin! J'ai réussi à prendre l échappé aujourd'hui. Apres une vingtaine de km, on s est retrouvé 5 à l'avant. Même sous la chaleur du Beaujolais l entente était bonne entre nous! Mais à 50km de l arrivé lors de l avant dernière ascension de la journée, la chaleur m'a rattrapé et j ai été décroché de l échappé! Un gros coup de chaud...
Mais quelle expérience et quel plaisir de se retrouver devant sur le Tour avec tout ce monde. Merci à tous les gens sur le bord de la route pour les encouragements.
Apres un bon massage et une bonne nuit de repos j'espère que je vais bien récupérer. "
Gaat wel lekker met die cokesnuivertjes in de tourquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Nou dat was het dan.
[ afbeelding ]
Tot volgend jaar mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |