SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: het is inmiddels gelukt het probleem zat hem in de taal instellingen. zodra ik hem op engels zet dan werkt het spel gewoon goed
[ Bericht 98% gewijzigd door DestroyerPiet op 10-10-2014 20:12:40 (oplossing gevonden) ]Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
Was in Rome 1 ook al zo. Heb na 1 pot het spel gelijk gemod en alle 3 de Romeinse facties verenigd, veel beter zoquote:
Jawel hoor. Leuke was dat er een small chance was en vervolgens breekt het uit binnen een paar beurten terwijl de meter op 25% stond van kans op uitbreken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:04 schreef AntiChrist7 het volgende:
Moeite gedaan om naar het politics scherm te kijken?
Moet dringend nog eens een campaign beginnen, maar had de laatste maand andere games.
Kleine kans is ook een kans, en hoe langer het blijft duren, hoe groter de kans het uiteindelijk zal gebeuren. Gewoon de kans op civil war op nul houden door goed je balans te houden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jawel hoor. Leuke was dat er een small chance was en vervolgens breekt het uit binnen een paar beurten terwijl de meter op 25% stond van kans op uitbreken.
De Emperor's edition is gewoon het normale spel inclusief alle gratis content patches. Dus zonder dlc etc. Als je het normale spel al hebt wordt hij automatisch 'geupgrade' naar Emperor's edition.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:08 schreef Kutmanager het volgende:
Binnenkort na mijn tentamens maar eens de emperor's edition kopen. Zitten alle dlc en dergelijke daarbij of niet? Ik geef echt niks om die kansloze uitbreidingen maar ik wil op zich wel alle volkeren kunnen spelen die ik in de normale versie had unlocked via dlc.
Anyway, ik heb mijn lesje verder wel geleerd. Niet meer pre-orderen.
Oh.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:19 schreef Silv het volgende:
[..]
De Emperor's edition is gewoon het normale spel inclusief alle gratis content patches. Dus zonder dlc etc. Als je het normale spel al hebt wordt hij automatisch 'geupgrade' naar Emperor's edition.
En dan? De halve politiek uitmoorden of promoten of iets? Ik heb mij nooit in het hele systeem verdiept (voor de Emperor Edition patch werkte het toch al raar geloof ik, als je het werken kan noemen) en ik heb het niet nodig. Ja het enige voordeel nu is dat het een boost geeft op bepaalde gebieden wat altijd mooi is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:59 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Kleine kans is ook een kans, en hoe langer het blijft duren, hoe groter de kans het uiteindelijk zal gebeuren. Gewoon de kans op civil war op nul houden door goed je balans te houden.
Als je er echt zo op tegenziet, kan je altijd een save laden de turn voor civil war uitbreekt.
Speelt gewoon prima, zelfs op mijn laptopquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hoe zit het na de laatste patches met de speelbaarheid?
Mijn pc ligt ver boven de recommended specs, maar grote gevechten gaven toch altijd problemen. Als daar nu iets in gefixed is, pak ik de game er weer eens bij
Ben ik beiden al geweest. Massilia is wel tof en echt kneitermoeilijk in het begin want overal Kelten om je heen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:31 schreef AntiChrist7 het volgende:
https://steamdb.info/app/212280/history/
Het lijkt erop dat er een pelopenische oorlog dlc zit aan te komen, en een nieuw factiepack met oa massilia en pergamum.
Geen pre-order in ieder geval.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:31 schreef over_hedge het volgende:
Over een maand een nieuw deel in de total war reeks. Nog mensen hier die deze gaan kopen?
Ik slinger over een maand of 2 wel een download aan.quote:
Dit. Wel beetje hyped though.quote:
Wat kan je kopen met microtransacties dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:09 schreef cherrycoke het volgende:
total war attila krijgt microtransactions
Welke micro-transacties?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:09 schreef cherrycoke het volgende:
nope
total war attila krijgt microtransactions
total war series is niets meer geworden dan een melkoe ik sla deze over
voor all nay sayers die gaan lopen janken en ik quote "je kan het ook zonder micro-transacties uitspelen" krijg allemaal maar een dikke
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |