Volledig mee eens. Wat ik meer bedoel is dat mensen niet zozeer zijn afgehaakt maar dat er een hoop mensen wat voorzichtiger zullen zijn. Ik ga in ieder geval niet meer pre-orderen de volgende keer, ik wacht wel een of twee weken, totdat de niet omgekochte recensies binnen beginnen te komen.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vind ik ook. Als het politieke systeem sinds het begin erin zat (en dat het spel gewoon fatsoenlijk werkte) had ik waarschijnlijk de twee campaign DLCs op release gekocht. Desalniettemin ben ik wel blij dat het dit keer gratis is en ben ik bereid om het volgende TW spel te kopen (als het tenminste werkt.)
Ik heb m'n geld er al uit hoor. Heb er iets meer dan 400 uur inzitten geloof ik, maar het is klaar nu. Bij RTW was ik er nog lang niet op uitgekeken na 400 uur, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:07 schreef AntiChrist7 het volgende:
Tja als mensen niet meer willen proberen hun geld er nog uit te halen nu de game zo enorm veranderd is,is dat hun verlies. Van al wie die zegt "ik koop nooit meer een TW-game", zal wss 80% pre-orderen volgende keer
400 uur voor een kut spel is toch best goedquote:Op donderdag 4 september 2014 18:09 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Wat ik meer bedoel is dat mensen niet zozeer zijn afgehaakt maar dat er een hoop mensen wat voorzichtiger zullen zijn. Ik ga in ieder geval niet meer pre-orderen de volgende keer, ik wacht wel een of twee weken, totdat de niet omgekochte recensies binnen beginnen te komen.
[..]
Ik heb m'n geld er al uit hoor. Heb er iets meer dan 400 uur inzitten geloof ik, maar het is klaar nu. Bij RTW was ik er nog lang niet op uitgekeken na 400 uur, dat weet ik wel.
Maarja, het is wel een beetje appels met peren vergelijken natuurlijk.
Is zeer grondig gefixed nu in Emperor's Edition.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gebruik nu Radious Mod. Zorgt ervoor dat public order -3 is ipv -4 en Tier 4 zou dan -7 zijn dacht ik. Vind het belachelijk hoog in vanilla.
Ik zag het.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:56 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Is zeer grondig gefixed nu in Emperor's Edition.
Ik weet ook wel hoe dat komt. In het begin was het extreem kut, daarna werd het met elke patch net iets beter, en dus de moeite waar om het te proberen. Dan rack je over een jaar heen zomaar 400 uur op.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
400 uur voor een kut spel is toch best goed
Ik denk dat CA z'n lesje echt wel geleerd heeft. Vandaar ook dit soort goedmakers als de gratis Emperor's Edition om de imagoschade te repareren. Enig idee wat het kost om zo'n gratis campaign in elkaar te zetten? En om na een jaar nog even features als de family tree en building rebalance door te voeren? Sowieso werken heel veel mensen die bij Rome II betrokken waren nu niet meer voor CA en dat zegt ook al wat. Veel van de mensen die nu Rome II lopen te fixen zijn nieuw daar. CA is van 300 naar 500 mensen gegaan. Lang niet allemaal met Total War bezig, maar toch. Een heel groot deel is quality assurance. Zo'n release als Rome II gaat echt niet nog een keer gebeuren. Alien Isolation bijvoorbeeld is echt een topgame waar een miljoenmiljard manuren aan testen, tweaken en bugfixen aan vooraf gegaan zijn. Dat gaat hopelijk het imago van de studio weer een beetje oppoetsen.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik weet ook wel hoe dat komt. In het begin was het extreem kut, daarna werd het met elke patch net iets beter, en dus de moeite waar om het te proberen. Dan rack je over een jaar heen zomaar 400 uur op.![]()
Maar ik vind het in die zin ook niet zozeer een kutspel, nu al helemaal niet meer, maar ik ben gewoon moe van al die onzin. Dat ze dit soort shit flikken laat wel zien hoe diep de game industrie is gezonken. Daarom ga ik bij de volgende release lekker wachten totdat er een paar serieuze reviews binnenkomen voor ik besluit of ik het meteen koop of nog even wacht.
Daarnaast interesseert warhammer me echt geen drol dus wat dat betreft hoef ik het zeker niet te pre-orderen.
Dat zeiden mensen ook na de release van empire.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:10 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ik denk dat CA z'n lesje echt wel geleerd heeft. Vandaar ook dit soort goedmakers als de gratis Emperor's Edition om de imagoschade te repareren. Enig idee wat het kost om zo'n gratis campaign in elkaar te zetten? En om na een jaar nog even features als de family tree en building rebalance door te voeren? Sowieso werken heel veel mensen die bij Rome II betrokken waren nu niet meer voor CA en dat zegt ook al wat. Veel van de mensen die nu Rome II lopen te fixen zijn nieuw daar. CA is van 300 naar 500 mensen gegaan. Lang niet allemaal met Total War bezig, maar toch. Een heel groot deel is quality assurance. Zo'n release als Rome II gaat echt niet nog een keer gebeuren. Alien Isolation bijvoorbeeld is echt een topgame waar een miljoenmiljard manuren aan testen, tweaken en bugfixen aan vooraf gegaan zijn. Dat gaat hopelijk het imago van de studio weer een beetje oppoetsen.
is de Collectors editie niet die met dat bordspel en die katapult in? weggesmeten geld voor prullerij.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:37 schreef valek het volgende:
Vraag over de verschillende versies van rome 2 total war
de emperor en collector edition.
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen deze 2?
Ja, is wel een goeie beschrijving. De game loopt stukken beter nu (al veel fps gewonnen), ziet er beter uit (al hebben ze misschien wat teveel kleur gebruikt), en speelt ook gewoon aangenamer en is meer gebalanceerd. In faction politics bijvoorbeeld is nu heel duidelijk wat je moet doen om een balans te houden om een civil war te vermijdenquote:Op donderdag 18 september 2014 12:03 schreef Shakkara het volgende:
En ja, Emperor's Edition is gewoon de nieuwe Rome II, hernoemd, uitgebreid en verbeterd omdat ze de smet van de oude versie weg wilden hebben. Eigenlijk een beetje een Director's Cut ofzo, van hoe het had moeten zijn.
Dat heb/had je ook in Empire (wat ik persoonlijk leuker vind omdat die periode me meer aanspreekt). De AI die units kan blijven spammen en altijd aggressief is tegen de speler.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:26 schreef AntiChrist7 het volgende:
Radious mod is goed voor de balance in campaign, maar verder is het niet leuk. De AI wordt zo gebuft dat het idioot en onrealistisch wordt. Een factie met 1 regio kan 5 volle legers houden, en jij met 2 provincies misschien maximum drie. En er is geen diplomatieke interactie omdat de AI toch overal nee op zegt.
Op het slagveld nog erger. Je kan de mooiste tactieken bedenken, dat maakt weinig uit als een crap unit langer standhoudt dan jouw elite units, gewoon omdat hun moraal gebuft is. Phalanx in de rug gecharged door cavalry? de AI merkt er niks van. Dan wacht ik liever nog af tot patch 15 uit beta is, waar er nu al campaign modificaties zijn. En zal dan wel verder spelen met de TTT mod van Dresden
Maar ik beschreef de Radious mod, die zogezegd "een verbeterde AI" biedt, terwijl hij gewoon de AI enorm buft, wat CA al doet op hogere difficulties. Dus dat noem ik niet verbeterd. Maarja, modders krijgen altijd meer krediet dan de "big evil game companies" natuurlijkquote:Op donderdag 18 september 2014 14:31 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dat heb/had je ook in Empire (wat ik persoonlijk leuker vind omdat die periode me meer aanspreekt). De AI die units kan blijven spammen en altijd aggressief is tegen de speler.
Wat voor foutmelding?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:58 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik heb gisteren dit spel gekocht voor mijn macbook in de mac app store maar hij start niet op. telkens als ik het spel wil beginnen dan krijg ik een foutmelding
is er iemand die hier ervaring mee heeft (en een oplossing ervoor heeft gevonden?)
uhm ik krijg een heel lang foutrapport.quote:
Als het goed is staat het op je steam account. Rechtermuisklik op Rome 2 > opties > verify files / cache. Misschien dat dat helpt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:00 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
uhm ik krijg een heel lang foutrapport.
ik kan nu ook even niet kijken want ik zit op mijn werk
ik heb hem niet via steam gekocht maar gewoon via de Apple mac store. (vind dat steam echt niet fijn werken)quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:06 schreef 2Happy4U het volgende:
Als het goed is staat het op je steam account. Rechtermuisklik op Rome 2 > opties > verify files / cache. Misschien dat dat helpt.
Moet je het niet verplicht op Steam activeren?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:28 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ik heb hem niet via steam gekocht maar gewoon via de Apple mac store. (vind dat steam echt niet fijn werken)
maar zodra ik thuis ben zal ik eens kijken wat hij precies voor een foutmelding geeft
nee volgens mij niet. ik heb empire total war ook op deze manier gekocht en die hoefde ik ook niet te activeren of iets dergelijksquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet je het niet verplicht op Steam activeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: het is inmiddels gelukt het probleem zat hem in de taal instellingen. zodra ik hem op engels zet dan werkt het spel gewoon goed
[ Bericht 98% gewijzigd door DestroyerPiet op 10-10-2014 20:12:40 (oplossing gevonden) ]Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
Was in Rome 1 ook al zo. Heb na 1 pot het spel gelijk gemod en alle 3 de Romeinse facties verenigd, veel beter zoquote:
Jawel hoor. Leuke was dat er een small chance was en vervolgens breekt het uit binnen een paar beurten terwijl de meter op 25% stond van kans op uitbreken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:04 schreef AntiChrist7 het volgende:
Moeite gedaan om naar het politics scherm te kijken?
Moet dringend nog eens een campaign beginnen, maar had de laatste maand andere games.
Kleine kans is ook een kans, en hoe langer het blijft duren, hoe groter de kans het uiteindelijk zal gebeuren. Gewoon de kans op civil war op nul houden door goed je balans te houden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jawel hoor. Leuke was dat er een small chance was en vervolgens breekt het uit binnen een paar beurten terwijl de meter op 25% stond van kans op uitbreken.
De Emperor's edition is gewoon het normale spel inclusief alle gratis content patches. Dus zonder dlc etc. Als je het normale spel al hebt wordt hij automatisch 'geupgrade' naar Emperor's edition.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:08 schreef Kutmanager het volgende:
Binnenkort na mijn tentamens maar eens de emperor's edition kopen. Zitten alle dlc en dergelijke daarbij of niet? Ik geef echt niks om die kansloze uitbreidingen maar ik wil op zich wel alle volkeren kunnen spelen die ik in de normale versie had unlocked via dlc.
Anyway, ik heb mijn lesje verder wel geleerd. Niet meer pre-orderen.
Oh.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:19 schreef Silv het volgende:
[..]
De Emperor's edition is gewoon het normale spel inclusief alle gratis content patches. Dus zonder dlc etc. Als je het normale spel al hebt wordt hij automatisch 'geupgrade' naar Emperor's edition.
En dan? De halve politiek uitmoorden of promoten of iets? Ik heb mij nooit in het hele systeem verdiept (voor de Emperor Edition patch werkte het toch al raar geloof ik, als je het werken kan noemen) en ik heb het niet nodig. Ja het enige voordeel nu is dat het een boost geeft op bepaalde gebieden wat altijd mooi is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:59 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Kleine kans is ook een kans, en hoe langer het blijft duren, hoe groter de kans het uiteindelijk zal gebeuren. Gewoon de kans op civil war op nul houden door goed je balans te houden.
Als je er echt zo op tegenziet, kan je altijd een save laden de turn voor civil war uitbreekt.
Speelt gewoon prima, zelfs op mijn laptopquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hoe zit het na de laatste patches met de speelbaarheid?
Mijn pc ligt ver boven de recommended specs, maar grote gevechten gaven toch altijd problemen. Als daar nu iets in gefixed is, pak ik de game er weer eens bij
Ben ik beiden al geweest. Massilia is wel tof en echt kneitermoeilijk in het begin want overal Kelten om je heen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:31 schreef AntiChrist7 het volgende:
https://steamdb.info/app/212280/history/
Het lijkt erop dat er een pelopenische oorlog dlc zit aan te komen, en een nieuw factiepack met oa massilia en pergamum.
Geen pre-order in ieder geval.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:31 schreef over_hedge het volgende:
Over een maand een nieuw deel in de total war reeks. Nog mensen hier die deze gaan kopen?
Ik slinger over een maand of 2 wel een download aan.quote:
Dit. Wel beetje hyped though.quote:
Wat kan je kopen met microtransacties dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:09 schreef cherrycoke het volgende:
total war attila krijgt microtransactions
Welke micro-transacties?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:09 schreef cherrycoke het volgende:
nope
total war attila krijgt microtransactions
total war series is niets meer geworden dan een melkoe ik sla deze over
voor all nay sayers die gaan lopen janken en ik quote "je kan het ook zonder micro-transacties uitspelen" krijg allemaal maar een dikke
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |