Hij doet altijd zo stoer. Echte player dezequote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens wat ervaring opdoen voordat je de grote jongen op internet gaat uithangen, Dima.
Wow dit is zo'n slechte flame dat ik hem goed vind, werd ik maar eens op mijn maagdelijke lul getrapt dan kon ik dat ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens wat ervaring opdoen voordat je de grote jongen op internet gaat uithangen, Dima.
En alsnog aan het langste eind (of korte) trekt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:14 schreef pokkerdepok het volgende:
TS maar klagen maar eigenlijk gaat ie dus ook om met deze stoere jongens, en dus ie ie eigenlijk ook gewoon zo'n naief meisje. alleen dan een jongens- versie.
hij hoopt dat de domme meisjes uiteindelijk bij hem uitkomen. de restjes oprapen ofzo..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En alsnog aan het langste eind (of korte) trekt.
Geen seks van zowel vrouwen of mannen, weet niet wat erger is voor TS maar blijft kut voor hem.
You gentle you.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij 80~90% van m'n oude scharrels word ik nog met open armen/benen ontvangen.
TS is zeker zo iemand die de restjes krijgt van zijn vrienden of stiekem een afgelikte boterham steelt als hij zichzelf minutenlang moed in heeft gepraat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:17 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
hij hoopt dat de domme meisjes uiteindelijk bij hem uitkomen. de restjes oprapen ofzo..
als TS nog eens een leuk meisje tegenkomt, pakken zijn vrienden haar gewoon af, denk ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
TS is zeker zo iemand die de restjes krijgt van zijn vrienden of stiekem een afgelikte boterham steelt als hij zichzelf minutenlang moed in heeft gepraat.
Laten we hopen van niet anders maakt hij er topics over op FOK!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:20 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
als TS nog eens een leuk meisje tegenkomt, pakken zijn vrienden haar gewoon af, denk ik.
wordt ie hier ook weer gepest... wat een levenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet anders maakt hij er topics over op FOK!
Maagd gespot.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:15 schreef voederbietel het volgende:
Je kan geen fouten maken tijdens seks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |