quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat ik van Fok! begrijp is dat alle vrouwen op Tinder volkomen achterbakse, verwende kutwijven zijn die nooit reageren of je meteen blokkeren en weet ik wat. Dus doe geen moeite, ts
Ik krijg juist alleen maar matches met van die veel te lieve vrouwen die je eerst willen voorstellen aan hun broertje/zusje opa en oma. Dan eerst nog twee nachten samen willen slapen in een gescheiden bed en na een half jaar mag je er dan een keer overheen..quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat ik van Fok! begrijp is dat alle vrouwen op Tinder volkomen achterbakse, verwende kutwijven zijn die nooit reageren of je meteen blokkeren en weet ik wat. Dus doe geen moeite, ts
Ik teken voor die types hoor :-) klinkt als een ideale vrouw!quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:32 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ik krijg juist alleen maar matches met van die veel te lieve vrouwen die je eerst willen voorstellen aan hun broertje/zusje opa en oma. Dan eerst nog twee nachten samen willen slapen in een gescheiden bed en na een half jaar mag je er dan een keer overheen..
Maar de types die ik zou willen zijn volgens mij idd wel kutwijven, maar toch zo lekker
Dan heeft Fok! me godverdomme voorgelogenquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:32 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ik krijg juist alleen maar matches met van die veel te lieve vrouwen die je eerst willen voorstellen aan hun broertje/zusje opa en oma. Dan eerst nog twee nachten samen willen slapen in een gescheiden bed en na een half jaar mag je er dan een keer overheen..
Maar de types die ik zou willen zijn volgens mij idd wel kutwijven, maar toch zo lekker
Ahhh.... Je hebt de ideale schoonzoon look op Tinder. Succes!quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:32 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een foto terwijl hij voor een auto staat met zijn vader en broer ergens op vakantie in Zuid-Frankrijk. Z'n hobbies zijn techniek en aan computers knutselen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:33 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ahhh.... Je hebt de ideale schoonzoon look op Tinder. Succes!
Hij staat stiekem zelf met zijn labrador lachend op de fotoquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een foto terwijl hij voor een auto staat met zijn vader en broer ergens op vakantie in Zuid-Frankrijk. Z'n hobbies zijn techniek en aan computers knutselen.
Heb jij ook tinderquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een foto terwijl hij voor een auto staat met zijn vader en broer ergens op vakantie in Zuid-Frankrijk. Z'n hobbies zijn techniek en aan computers knutselen.
Nee. geloof uberhaupt niet dat iemand dat hier heeft.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. geloof uberhaupt niet dat iemand dat hier heeft.
Als jij met zo een laatste eerst een heel "protocol" af moet werken ben je gewoon of pleuris lelijk of een slechte hosselaar. Die onderste is net zo geil, zo niet geiler dan die bovenste.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:43 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Wat ik wil (hoeft niet eens met zulke tetten):
[ afbeelding ]
Wat ik krijg:
[ afbeelding ]
Natuurlijk is met dat laatste helemaal niets mis, maar meer als toekomstige ideale vrouw om drie kindjes , een volvo en een labrador mee aan te schaffen..
Maar voor nu... schiet je er simpelweg weinig mee op. Ze wonen vaak een pleuris eind uit de buurt, en als ik de moeite neem om dat hele eind te reizen wil ik toch op zijn minst wel even mijn pen0r er in kunnen hangen.
Dat kan bij dat laatste type meisje niet, die gaan echt meteen voor de serieuze relatie waarbij je eerst het hele protocol met familie/10 dates/samen naar de Efteling af moet lopen voor je aan de bak mag.
Irritanter is nog dat mijn vrienden die niet eens knapper zijn dan ik, maar wel er uit zien als festivalboys of als corpsleden, wel matches krijgen met chicks zoals op de 1e foto. Maar ik ben gewoon te 'normaal' voor dat soort wijfkes.
Eventjes gedownload, nog geen 20 personen in een straal van 100 KM. Point proven.quote:
Ben trots op jequote:Op woensdag 14 mei 2014 08:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. geloof uberhaupt niet dat iemand dat hier heeft.
Als ik met mijn maten mee ga een avondje naar het studentencorps, lopen daar meer chicks zoals type 1 rond. Die interesseert het niet wat je tegen ze zegt, als ze zin hebben om te neuken sleuren ze je gewoon mee naar huis. Studeren allemaal communicatie/rechten/economie ofzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:45 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als jij met zo een laatste eerst een heel "protocol" af moet werken ben je gewoon of pleuris lelijk of een slechte hosselaar. Die onderste is net zo geil, zo niet geiler dan die bovenste.
Ik zou werken aan je hosseltalent als ik jou was
Nee je woont niet in NL. Daar zijn er echt zoveel mensen op. Hier in HU begint het ook nu pas aan te trekken...quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Eventjes gedownload, nog geen 20 personen in een straal van 100 KM. Point proven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |