abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139935981
.. op Tinder..

Heb redelijk wat matches inmiddels, en er zitten hier en daar ook heus wel wat leuke meiden tussen. Maar dat zijn toch allemaal vrij brave en hollandsche ''Esthers'' die met hun Labrador en hun oma op de foto staan.

Ik wil die échte geyle chicks, de modelletjes of de latina's met strakke broekjes aan en lange bruine haren en grote bruine ogen en een navelpiercing in een strak getraind buikje :9~

Maar nee hoor, die moeten niets van mijn Hollandsche kop hebben en liken waarschijnlijk alleen maar bodybuilders met tattoo's, of juist van die magere hippe festivalgasten met een tanktop aan, een muts op en een wazige XTC blik, of gladde wannabe italiaanse types met een glimmende mat...
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:27:27 #2
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_139935992
Ts is lelijk :')
De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
pi_139935998
Probeer de Grinder app eens ipv Tinder
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:28:22 #4
338319 ZarB
Piña colada
pi_139936002
Maak van jezelf een Italiaanse wannabe/festivalganger/gymboy/tattooboy ^O^
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:28:56 #5
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_139936008
Je kunt nu eenmaal niet alles in het leven hebben ts.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_139936015
Wat ik van Fok! begrijp is dat alle vrouwen op Tinder volkomen achterbakse, verwende kutwijven zijn die nooit reageren of je meteen blokkeren en weet ik wat. Dus doe geen moeite, ts :D
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:30:23 #7
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_139936023
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat ik van Fok! begrijp is dat alle vrouwen op Tinder volkomen achterbakse, verwende kutwijven zijn die nooit reageren of je meteen blokkeren en weet ik wat. Dus doe geen moeite, ts :D
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_139936027
quote:
6s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:30 schreef mstx het volgende:

[..]

Fair enough :P
pi_139936042
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik krijg juist alleen maar matches met van die veel te lieve vrouwen die je eerst willen voorstellen aan hun broertje/zusje opa en oma. Dan eerst nog twee nachten samen willen slapen in een gescheiden bed en na een half jaar mag je er dan een keer overheen..

Maar de types die ik zou willen zijn volgens mij idd wel kutwijven, maar toch zo lekker :P
pi_139936048
Zo blijkt maar weer dat Tinder een redelijk goede weerspiegeling is van de werkelijkheid.
pi_139936057
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:32 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Ik krijg juist alleen maar matches met van die veel te lieve vrouwen die je eerst willen voorstellen aan hun broertje/zusje opa en oma. Dan eerst nog twee nachten samen willen slapen in een gescheiden bed en na een half jaar mag je er dan een keer overheen..

Maar de types die ik zou willen zijn volgens mij idd wel kutwijven, maar toch zo lekker :P
Ik teken voor die types hoor :-) klinkt als een ideale vrouw!
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:33:44 #12
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_139936058
quote:

[..]

Dan heeft Fok! me godverdomme voorgelogen :(
pi_139936059
quote:

[..]

Ahhh.... Je hebt de ideale schoonzoon look op Tinder. Succes! :')
pi_139936091
Ik heb daar geen probleem mee op tinder..

Gr. Gr.

Mooiboy Antfukker
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:37:17 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139936098
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:33 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Ahhh.... Je hebt de ideale schoonzoon look op Tinder. Succes! :')
Waarschijnlijk een foto terwijl hij voor een auto staat met zijn vader en broer ergens op vakantie in Zuid-Frankrijk. Z'n hobbies zijn techniek en aan computers knutselen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_139936110
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een foto terwijl hij voor een auto staat met zijn vader en broer ergens op vakantie in Zuid-Frankrijk. Z'n hobbies zijn techniek en aan computers knutselen.
Hij staat stiekem zelf met zijn labrador lachend op de foto :') Waarschijnlijk ook een hockeyyy foto
pi_139936137
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Heb jij ook tinder
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:41:30 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139936148
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:40 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Heb jij ook tinder
Nee. geloof uberhaupt niet dat iemand dat hier heeft.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_139936175
Wat ik wil (hoeft niet eens met zulke tetten):

Wat ik krijg:

Natuurlijk is met dat laatste helemaal niets mis, maar meer als toekomstige ideale vrouw om drie kindjes , een volvo en een labrador mee aan te schaffen..

Maar voor nu... schiet je er simpelweg weinig mee op. Ze wonen vaak een pleuris eind uit de buurt, en als ik de moeite neem om dat hele eind te reizen wil ik toch op zijn minst wel even mijn pen0r er in kunnen hangen.

Dat kan bij dat laatste type meisje niet, die gaan echt meteen voor de serieuze relatie waarbij je eerst het hele protocol met familie/10 dates/samen naar de Efteling af moet lopen voor je aan de bak mag.

Irritanter is nog dat mijn vrienden die niet eens knapper zijn dan ik, maar wel er uit zien als festivalboys of als corpsleden, wel matches krijgen met chicks zoals op de 1e foto. Maar ik ben gewoon te 'normaal' voor dat soort wijfkes.
pi_139936190
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:41 schreef Dven het volgende:

[..]

:')
pi_139936209
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:43 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Wat ik wil (hoeft niet eens met zulke tetten):
[ afbeelding ]

Wat ik krijg:
[ afbeelding ]

Natuurlijk is met dat laatste helemaal niets mis, maar meer als toekomstige ideale vrouw om drie kindjes , een volvo en een labrador mee aan te schaffen..

Maar voor nu... schiet je er simpelweg weinig mee op. Ze wonen vaak een pleuris eind uit de buurt, en als ik de moeite neem om dat hele eind te reizen wil ik toch op zijn minst wel even mijn pen0r er in kunnen hangen.

Dat kan bij dat laatste type meisje niet, die gaan echt meteen voor de serieuze relatie waarbij je eerst het hele protocol met familie/10 dates/samen naar de Efteling af moet lopen voor je aan de bak mag.

Irritanter is nog dat mijn vrienden die niet eens knapper zijn dan ik, maar wel er uit zien als festivalboys of als corpsleden, wel matches krijgen met chicks zoals op de 1e foto. Maar ik ben gewoon te 'normaal' voor dat soort wijfkes.
Als jij met zo een laatste eerst een heel "protocol" af moet werken ben je gewoon of pleuris lelijk of een slechte hosselaar. Die onderste is net zo geil, zo niet geiler dan die bovenste.

Ik zou werken aan je hosseltalent als ik jou was ^O^
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:48:50 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139936246
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:44 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

:')
Eventjes gedownload, nog geen 20 personen in een straal van 100 KM. Point proven. :)
pi_139936252
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:41 schreef Dven het volgende:

[..]

Ben trots op je
pi_139936253
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:45 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Als jij met zo een laatste eerst een heel "protocol" af moet werken ben je gewoon of pleuris lelijk of een slechte hosselaar. Die onderste is net zo geil, zo niet geiler dan die bovenste.

Ik zou werken aan je hosseltalent als ik jou was ^O^
Als ik met mijn maten mee ga een avondje naar het studentencorps, lopen daar meer chicks zoals type 1 rond. Die interesseert het niet wat je tegen ze zegt, als ze zin hebben om te neuken sleuren ze je gewoon mee naar huis. Studeren allemaal communicatie/rechten/economie ofzo.

Een andere vriend zit op een brave studentenroeivereniging waar meer meisje type 2 rondloopt, dus dat studeert dan geneeskunde of scheikunde of iets anders beta's, en als je met hen in gesprek raakt dan willen ze je echt leren kennen, en gaan ze je voorstellen aan de vriendinnen waarmee ze zijn, gaan ze praten over hun hond en dat hun vader laatst zo'n leuke grap maakte..

Stap 2 is dan niet om het pand te verlaten en haar bed op te gaan zoeken, maar of je een week later niet een keer zin hebt om haar vader te ontmoeten...
pi_139936257
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Eventjes gedownload, nog geen 20 personen in een straal van 100 KM. Point proven. :)
Nee je woont niet in NL. Daar zijn er echt zoveel mensen op. Hier in HU begint het ook nu pas aan te trekken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')