Afgelopen week werd ik op FB aangesproken door een chick waar ik tijdens mijn puberjaren wel eens mee gescharreld heb. Is verder van mijn kant nooit echt iets geworden, en inmiddels heeft ze al ruim 2,5 jaar met haar huidige vriend. Hebben samen een huis, en een paar weken terug kwam op Facebook dat ze zwanger is
Haar echt al ruim anderhalf jaar niet gesproken, krijg opeens een berichtje op de fb chat:
Gesprek ging als volgt:
Zij: Heey
Ik: Hey
Zij: Alles goed
Ik: Prima, met jou
Zij: Ja lekker. Heeft *mijn neef* het nog een beetje naar zijn zin in Azië? (Waar hij een paar maanden reist).
Ik: Ja ik hoor goede verhalen dus volgens mij vermaakt hij zich wel.
Zij: Oke, dat is mooi. Lijkt mij ook leuk om te doen.
Ik: Ja mij ook, helaas nu even geen tijd voor.
Zij: Ja, dan gaan we toch gewoon samen

, geen vriendjes en vriendinnetjes, geen gezeur
Ik: (dacht wtf) : Alleen kom je juist veel meer leuke mensen tegen denk ik. (random uitspraak)
Zij: Ja, vooral dat leuke, als wij samen gaan dan
Ik: Gaat 'm niet worden voor mij
Zij: Nee jij hebt natuurlijk je studie hé. Wel jammer dat ik je nooit meer zie...
Ik: Tja, zo gaat dat soms.
Zij: Ja inderdaad.. Maar kunnen we verandering in brengen hoor

Wil wel een avondje bij je langskomen als je alleen thuis bent binnenkort?
En toen heb ik het maar heel gauw afgekapt. Normaal gesproken zou ik echt mijn kans pakken, want als zij de behoefte heeft om vreemd te gaan stelt die relatie kennelijk niet genoeg voor, maar deze chick is nota bene zwanger van die gozer. Ten eerste no way dat ik over een zwangere chick heenga, ten tweede is het gewoon ziek om in zo'n pril stadium dit soort shit uit te gaan voeren