Hey.
De laatste tijd is er wat aan het ''opbloeien'' tussen mij en een meisje die in 2010 al een oogje op mij had, en waarmee het contact sinds een aantal maandjes weer is hersteld.
Nu is het zo, dat ik in 2010 nog een heel ander leven had dan nu. Ik zat nog bij een studentenvereniging, en had daarnaast nog veel vrienden. Ging veel uit, zat op een teamsport, had een uitgebreide vrienden- en kennissenkring.
Ik was toen 21, en had ''alles'' in deze studentenstad al opgebouwd. Zij was 19, en zou het jaar erop ook in deze stad komen studeren, en vond het allemaal wel interessant en leuk.
Nu is het vier jaar later, en is er wel eea. veranderd. Heb anderhalf jaar terug lange periode last gehad van paniekaanvallen en ansgstklachten, voornamelijk veroorzaakt door studiestress ivm. faalangst, waarvoor ik bij een psycholoog in behandeling ben geweest. Inmiddels gaat het veel beter, ben bijna klaar met mijn studie.
Wel is mijn leven nu totaal veranderd ; Van mijn uitgebreide vrienden/kennissenkring van 4 jaar geleden zijn eigenlijk alleen mijn oude en beste vrienden (in totaal 5 mensen) overgebleven. Van die mensen zijn er ook weer een paar met een vriendin, of een fulltime baan etc, dus eigenlijk leef ik nu heel erg rustig en misschien zelfs wel saai : Sporten met mijn huisgenoot, overdag veel op de universiteit, 's avonds weer TV kijken met mijn huisgenoot en rond 11 uur naar mijn nest. In het weekend rustig een paar biertjes drinken op een terras, that's about it.
Dat meisje heeft nu echter juist een enorm divers sociaal leven : Dispuut, feesten, commissiewerk, andere vriendinnen. Haar Facebook staat ook vol foto's met haar hockeyteam, dispuut, gala's festivals, etc..
Zij denkt misschien dat ik ook nog precies zo ben als 4 jaar terug, maar ookal mocht ze dit niet denken, ben ik een beetje bang om ''tegen te vallen''.. Er zit namelijk best wel veel verschil tussen haar extraverte en outgoing leefstijl en mijn introverte en rustige leefstijl ( die mij zelf overigens prima bevalt)..
Heeft zoiets dan kans van slagen?