OREO!!!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:58 schreef Crip het volgende:
Ik ga denk ik een cheesecake maken vandaag. Maar ik wil zo'n aparte smaak.. wie weet een lekkere cheesecake?!
Brownie Cheesecakequote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:58 schreef Crip het volgende:
Ik ga denk ik een cheesecake maken vandaag. Maar ik wil zo'n aparte smaak.. wie weet een lekkere cheesecake?!
Temperatuur van je koelkast? Saus bij?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:06 schreef wickedmen het volgende:
Zaterdag spaghetti gemaakt en toen wat bewaard in de koelkast.
Wil dat vandaag opeten? Kan dat nog?
Gewoon Bismillah zeggen, dan kan het.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:06 schreef wickedmen het volgende:
Erg koud en ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Temperatuur van je koelkast? Saus bij?
Waarschijnlijk niet, je moest in vriezer doen.
He bah.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:04 schreef Peunage het volgende:
Aparte smaak, paard? Salmiak? Basilicum-thijm? Citroengras-zeewier? Vis? Surstrümming?
Dat heb ik al eens gemaakt. Kei lekkerrrrr! Ik was daarom weer aan het twijfelen om die te maken.quote:
Overheerst de brownie dan niet? ;oquote:
Neequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:08 schreef Crip het volgende:
[..]
He bah./404 eetlust not found
[..]
Dat heb ik al eens gemaakt. Kei lekkerrrrr! Ik was daarom weer aan het twijfelen om die te maken.
[..]
Overheerst de brownie dan niet? ;o
Die saus is waarschijnlijk verzuurd. Weet niet hoe je gemaakt hebt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Erg koud en ja.
Maar ja gewoon uitproberen en anders Kapsalon bestellen.
Google ajb op martha stewart oreo cheesecake.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:08 schreef Crip het volgende:
[..]
He bah./404 eetlust not found
[..]
Dat heb ik al eens gemaakt. Kei lekkerrrrr! Ik was daarom weer aan het twijfelen om die te maken.
[..]
Overheerst de brownie dan niet? ;o
Nee man. Gooi weg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:06 schreef wickedmen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:14 schreef Crip het volgende:
Was ook aan het twijfelen om een Reese's peanutbutter cup cheescake te maken. ;oRECEPTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zus zou dit helemaal geweldig vinden. Ze is een brownie addict.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Brownie niet te dikke laag van maken, dan overheerst die smaak ook niet. Onnomnom.
Is zo machtig, ben niet echt een brownie fan. 2 hapjes is wel lekkerrquote:
Ja die had ik gemaakt! Kei lekkerrrrquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Google ajb op martha stewart oreo cheesecake.
Omg. Deze wil ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:20 schreef Crip het volgende:
[..]
http://www.food.com/recip(...)up-cheesecake-114907
Check dan eens martha stewart oreo cheesecake.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dayumn. Zo veel ingrediënten, zoveel shizzle, zoveel tijd.
Ja welke is dat dan? Link?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Check dan eens martha stewart oreo cheesecake.
KK.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zie mijn probleem
http://lmgtfy.com/?q=martha+stewart+oreo+cheesecake
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:34 schreef Crip het volgende:
Ik ben echt makkelijk tevreden te houden. Net een kind.
zet een liedje op
Open dit: http://img0.liveinternet.(...)970473_sprite198.swf
Profit en ga los.
WIL IK.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:46 schreef Peunage het volgende:
Nou vanavond ga ik het sowieso niet maken want morgen moet ik om 6 uur op![]()
Ooit als ik een eigen keuken heb ga ik alles in de culinaire geschiedenis van de mensheid proberen.
En zo'n ding halen, want dit hebben we nu niet;
[ afbeelding ]
Dayumn, serious bussiness son!
Er staat gewoon 'masterchef' op.quote:
Hoe duur?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:46 schreef Peunage het volgende:
Ooit als ik een eigen keuken heb ga ik alles in de culinaire geschiedenis van de mensheid proberen.
[ afbeelding ]
Mannenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er staat gewoon 'masterchef' op.
Ik haat het om alles met een garde te moeten doen. Daarom mislukt alles. Ik geloof de aanwijzingen nooit en doe meer water/melk/vocht er bij.
Haal die van KitchenAidquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:46 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Die hier boven kost 550 euro. Maar is elke cent waard, echt waar! Je kunt hem letterlijk overal voor gebruiken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe duur?
Ik wil ook zo iets, maar zijn bijna allemaal boven de 500 euro.
Nee man, 200 euroquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die hier boven kost 550 euro. Maar is elke cent waard, echt waar! Je kunt hem letterlijk overal voor gebruiken.
mag ik er één?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:50 schreef Peunage het volgende:
Omg, dit is gewoon een keuken op zich.
Ik heb mijn roeping gevonden, ik ga keukenmachines verkopen!
De Kitchenaid? Waarom zou ik die kopen en niet de Kenwood Titanium Major. De naam klinkt als een wapen uit Star Wars.quote:
Ik bedoelde die Masterchef.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
De Kitchenaid? Waarom zou ik die kopen en niet de Kenwood Titanium Major. De naam klinkt als een wapen uit Star Wars.
Watquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet je wat echt essentieel is?
Alles.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:00 schreef Crip het volgende:
Ik ga zometeen naar de Jamin. Wat is mij aan te raden wat je alleen daar krijgt?
Of wat schuimachtig is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Alles.
Behalve dingen waar je de suikerkristallen op voelt zitten.
Niks. Is niet gezond.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:00 schreef Crip het volgende:
Ik ga zometeen naar de Jamin. Wat is mij aan te raden wat je alleen daar krijgt?
Mag ik ook een beetje dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Of wat schuimachtig is.![]()
Ik ga denk ik alvast de reese's halen voor de cheesecake. Moet wel nog kijken wanneer ik hem ga maken.
Heb ik je overgehaald? Ik begin hier goed in te worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:02 schreef Che_ het volgende:
He die Kenwood alleskunner is wel handig, ik wil halen
Die zijn viesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Of wat schuimachtig is.![]()
Ik ga denk ik alvast de reese's halen voor de cheesecake. Moet wel nog kijken wanneer ik hem ga maken.
Alsof Che dat gaat gebruikenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb ik je overgehaald? Ik begin hier goed in te worden.
¤550 zonder extra opties. Als je gehaktmolen en pastamaker enzo erbij wil betaal je meerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb ik je overgehaald? Ik begin hier goed in te worden.
Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
¤550 zonder extra opties. Als je gehaktmolen en pastamaker enzo erbij wil betaal je meer
Oplichters
Ja maar denk aan de hamburgers die je er mee kunt makenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
¤550 zonder extra opties. Als je gehaktmolen en pastamaker enzo erbij wil betaal je meer
Oplichters
Not even close! Limburg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Woon je in Utrecht of de buurt ervan? Kom ik vanavond langs om een beetje op te halen.
Juist jij zou moeten weten dat dat niet verstandig is...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dat moment dat je symptomen gaat googlen en bij google afbeeldingen kijkt en rustig door kan gaan met je leven omdat het niet overeenkokmt
#hypochondrie no more
Heb je alleen een gehaktmolen voor nodigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar denk aan de hamburgers die je er mee kunt maken
Ik moet niet teveel op mn vader gaan leunen en meer voor mezelf opkomen en dingen ontdekken en uitzoeken. Juist een goede stap in de goede richting.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Juist jij zou moeten weten dat dat niet verstandig is...
Een andere huisarts zoeken zou ik een stap in de goede richting vinden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moet niet teveel op mn vader gaan leunen en meer voor mezelf opkomen en dingen ontdekken en uitzoeken. Juist een goede stap in de goede richting.
Googlen hoort daar niet bij..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moet niet teveel op mn vader gaan leunen en meer voor mezelf opkomen en dingen ontdekken en uitzoeken. Juist een goede stap in de goede richting.
Ik kan het heus wel zelf.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een andere huisarts zoeken zou ik een stap in de goede richting vinden.
Laat me. Ik mag ook niks van jouquote:
Als Google je laatste redmiddel is...quote:
Volgens google heb ik alle ziektes gehadquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan het heus wel zelf.
[..]
Laat me. Ik mag ook niks van jou
Dan mail ik je voor die tijd mijn wachtwoord en kun jij verder gaan als mij. Dan gaat stimo mss wel lachen om je grapjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als Google je laatste redmiddel is...Straks blijkt het toch wel ernstig te zijn en zitten we hier zonder Klinkerbotsing...
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan mail ik je voor die tijd mijn wachtwoord en kun jij verder gaan als mij. Dan gaat stimo mss wel lachen om je grapjes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |