¤550 zonder extra opties. Als je gehaktmolen en pastamaker enzo erbij wil betaal je meerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb ik je overgehaald? Ik begin hier goed in te worden.
Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
¤550 zonder extra opties. Als je gehaktmolen en pastamaker enzo erbij wil betaal je meer
Oplichters
Ja maar denk aan de hamburgers die je er mee kunt makenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
¤550 zonder extra opties. Als je gehaktmolen en pastamaker enzo erbij wil betaal je meer
Oplichters
Not even close! Limburg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Woon je in Utrecht of de buurt ervan? Kom ik vanavond langs om een beetje op te halen.
Juist jij zou moeten weten dat dat niet verstandig is...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dat moment dat je symptomen gaat googlen en bij google afbeeldingen kijkt en rustig door kan gaan met je leven omdat het niet overeenkokmt
#hypochondrie no more
Heb je alleen een gehaktmolen voor nodigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar denk aan de hamburgers die je er mee kunt maken
Ik moet niet teveel op mn vader gaan leunen en meer voor mezelf opkomen en dingen ontdekken en uitzoeken. Juist een goede stap in de goede richting.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Juist jij zou moeten weten dat dat niet verstandig is...
Een andere huisarts zoeken zou ik een stap in de goede richting vinden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moet niet teveel op mn vader gaan leunen en meer voor mezelf opkomen en dingen ontdekken en uitzoeken. Juist een goede stap in de goede richting.
Googlen hoort daar niet bij..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moet niet teveel op mn vader gaan leunen en meer voor mezelf opkomen en dingen ontdekken en uitzoeken. Juist een goede stap in de goede richting.
Ik kan het heus wel zelf.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een andere huisarts zoeken zou ik een stap in de goede richting vinden.
Laat me. Ik mag ook niks van jouquote:
Als Google je laatste redmiddel is...quote:
Volgens google heb ik alle ziektes gehadquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan het heus wel zelf.
[..]
Laat me. Ik mag ook niks van jou
Dan mail ik je voor die tijd mijn wachtwoord en kun jij verder gaan als mij. Dan gaat stimo mss wel lachen om je grapjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als Google je laatste redmiddel is...Straks blijkt het toch wel ernstig te zijn en zitten we hier zonder Klinkerbotsing...
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan mail ik je voor die tijd mijn wachtwoord en kun jij verder gaan als mij. Dan gaat stimo mss wel lachen om je grapjes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |