Mannenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er staat gewoon 'masterchef' op.
Ik haat het om alles met een garde te moeten doen. Daarom mislukt alles. Ik geloof de aanwijzingen nooit en doe meer water/melk/vocht er bij.
Haal die van KitchenAidquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:46 schreef Peunage het volgende:
Nou vanavond ga ik het sowieso niet maken want morgen moet ik om 6 uur op![]()
Ooit als ik een eigen keuken heb ga ik alles in de culinaire geschiedenis van de mensheid proberen.
En zo'n ding halen, want dit hebben we nu niet;
[ afbeelding ]
Dayumn, serious bussiness son!
Die hier boven kost 550 euro. Maar is elke cent waard, echt waar! Je kunt hem letterlijk overal voor gebruiken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe duur?
Ik wil ook zo iets, maar zijn bijna allemaal boven de 500 euro.
Nee man, 200 euroquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die hier boven kost 550 euro. Maar is elke cent waard, echt waar! Je kunt hem letterlijk overal voor gebruiken.
mag ik er één?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:50 schreef Peunage het volgende:
Omg, dit is gewoon een keuken op zich.
Ik heb mijn roeping gevonden, ik ga keukenmachines verkopen!
De Kitchenaid? Waarom zou ik die kopen en niet de Kenwood Titanium Major. De naam klinkt als een wapen uit Star Wars.quote:
Ik bedoelde die Masterchef.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
De Kitchenaid? Waarom zou ik die kopen en niet de Kenwood Titanium Major. De naam klinkt als een wapen uit Star Wars.
Watquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet je wat echt essentieel is?
Alles.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:00 schreef Crip het volgende:
Ik ga zometeen naar de Jamin. Wat is mij aan te raden wat je alleen daar krijgt?
Of wat schuimachtig is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Alles.
Behalve dingen waar je de suikerkristallen op voelt zitten.
Niks. Is niet gezond.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:00 schreef Crip het volgende:
Ik ga zometeen naar de Jamin. Wat is mij aan te raden wat je alleen daar krijgt?
Mag ik ook een beetje dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Of wat schuimachtig is.![]()
Ik ga denk ik alvast de reese's halen voor de cheesecake. Moet wel nog kijken wanneer ik hem ga maken.
Heb ik je overgehaald? Ik begin hier goed in te worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:02 schreef Che_ het volgende:
He die Kenwood alleskunner is wel handig, ik wil halen
Die zijn viesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Of wat schuimachtig is.![]()
Ik ga denk ik alvast de reese's halen voor de cheesecake. Moet wel nog kijken wanneer ik hem ga maken.
Alsof Che dat gaat gebruikenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb ik je overgehaald? Ik begin hier goed in te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |