But why?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:30 schreef RaymondK het volgende:
zojuist de spiegel van een auto kapotgeslagen srs![]()
![]()
volkomen legit overigens...
inb4 riod rage.![]()
Ik rij dus hier in Leiden in zo'n buitenwijk achter een auto op een weg waar iedereen zo een beetje met 60 rond knalt, en meneer met nog geen 35/u denkt te moeten rijden. Dan ga je er wat dichter achter rijden niet? Echt niet ultra dicht overigens. Ik wilde inhalen gaat i opeens harder rijden omdat hij merkte dat i werd ingehaald.... Rijd i daarna weer 35 dus ik rij er weer (te) dicht achter, gaat i opeens kijkhard express in z'n ankers... Het regent, glad, dus die brommer trekt dat niet en ik raak z'n achter bumper (relatief zachtjes geen schade denk ik) maar voor het zelfde geld ga ik vol op m'n muil dus.quote:
wow ray dat had ik niet van jou verwachtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik rij dus hier in Leiden in zo'n buitenwijk achter een auto op een weg waar iedereen zo een beetje met 60 rond knalt, en meneer met nog geen 35/u denkt te moeten rijden. Dan ga je er wat dichter achter rijden niet? Echt niet ultra dicht overigens. Ik wilde inhalen gaat i opeens harder rijden omdat hij merkte dat i werd ingehaald.... Rijd i daarna weer 35 dus ik rij er weer (te) dicht achter, gaat i opeens kijkhard express in z'n ankers... Het regent, glad, dus die brommer trekt dat niet en ik raak z'n achter bumper (relatief zachtjes geen schade denk ik) maar voor het zelfde geld ga ik vol op m'n muil dus.
Hij stopt gaat het raampje open, maar ik had op dat moment een rode waas voor m'n ogen gekregen, ga naast hem staan en sla zo vol tegen die spiegel aan.![]()
Gewoon rustig door gereden gelijk, dus bij het volgende stoplicht verwachte ik die vent weer, maar niks LOL![]()
oke, misschien wordt ik vannacht door een arrestatieteam van m'n bedgelicht maar ik denk het niet.
Normaal doe ik echt niet zo, maar voor het zelfde geld ga ik met 35/u vol op m'n muil onder die auto door. Mafketel...
edit: hoe erg ik misschien ook fout zat er en schijnbaar te dicht achterzat om nog te remmen, dit soort dingen doe je niet bij motoren en brommers, zeker niet als het glad is....
[ afbeelding ]
Nee ik ook niet nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wow ray dat had ik niet van jou verwacht
nou asociaal dat je er bentquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:02 schreef no1uknow het volgende:
Ik wil nog even reageren op al dat gezeur over die gordel boete:
Mama's boy. Doet niks zonder goedkeuring van mammie. Run girl.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Als een dude je voorstelt aan zijn ma, onverwachts..wat betekent dit?
Hij wil eerst goedkeuring voordat ie evt verder met je gaat.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee toch? Want aan de andere kant doet ie kkafstandelijk. Anyway begon te zweten toen hij vertelde van mijn moeder komt zo.
Je vergeet de ketaquote:Op maandag 7 juli 2014 21:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
quaaludes, schijven, ghb en miauw-miauw
Broertje zit in het complot. Echt alle alarmbellen gaan hier af imho.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beetje droog, maar hoorde achteraf dat ze me wel leuk vond.
[..]
Ja lijkt me net alsof ie dat bij iedereen doet. Zijn broertje zei wel dat ie nooit meisjes ophaalde en naar huis bracht.
Gewoon doen net zoals Neymar.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
zal ik me haar blonderen?? heb nu zwart wil miss blond voor de zomer doen??? wat zeggen jullie???
Hier niet. Mis alleen nog grijs dan heb ik alles zo'n beetje.quote:
Jij hebt nog niet eens je vriendinnetje geneukt, laat staan dat je Fanta wel ff uit elkaar trekt. Niet overmoedig worden nou.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Doe je ook aan trio's fanta, ik heb wellicht interesse
Tot dan gewoon dienen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat duurt nog 2 jaarKan je niet gewoon snel snel vluggertje
Strak gezet, goeie artiestquote:Op maandag 7 juli 2014 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit ziet er wel tof uit op zich.
[ afbeelding ]
Ik las een keer dat iemand een salamander als tattoo heeft gezet.
trolololol
Hoezo ervarenheid je hebt je vriendinnetje nog niet geprikt en zit te shaken in de trein als ze naar dr vriendinnen zou hebben gestuurd dat ze je niet moet.quote:
Heb je ook een gifje dat ze je nieuwe perzische tapijt onderschijten?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die na het zien van dit gifje nog een kat nemen.Shoutout naar JB.
Klinkt herkenbaar, op een desktop is echt te onoverzichtelijkquote:Op maandag 7 juli 2014 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Ik reddit alleen op mobiel, en als ik dan wat leuks zie dan stuur ik het naar mijn mail om het hier te posten.
Dus ik zit een beetje mijn mailbox te legen.
Ken alleen z'n oude shit, was wel dope vroeger.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb ook een linkin park, nickleback periode gehad.
En zelfs nog eventjes fan geweest van Tokio Hotel.
Das beter. Staat in m'n gymplaylistquote:
Samenvatting?quote:
Inb4 cor die je een tokkie noemtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik rij dus hier in Leiden in zo'n buitenwijk achter een auto op een weg waar iedereen zo een beetje met 60 rond knalt, en meneer met nog geen 35/u denkt te moeten rijden. Dan ga je er wat dichter achter rijden niet? Echt niet ultra dicht overigens. Ik wilde inhalen gaat i opeens harder rijden omdat hij merkte dat i werd ingehaald.... Rijd i daarna weer 35 dus ik rij er weer (te) dicht achter, gaat i opeens kijkhard express in z'n ankers... Het regent, glad, dus die brommer trekt dat niet en ik raak z'n achter bumper (relatief zachtjes geen schade denk ik) maar voor het zelfde geld ga ik vol op m'n muil dus.
Hij stopt gaat het raampje open, maar ik had op dat moment een rode waas voor m'n ogen gekregen, ga naast hem staan en sla zo vol tegen die spiegel aan.![]()
Gewoon rustig door gereden gelijk, dus bij het volgende stoplicht verwachte ik die vent weer, maar niks LOL![]()
oke, misschien wordt ik vannacht door een arrestatieteam van m'n bedgelicht maar ik denk het niet.
Normaal doe ik echt niet zo, maar voor het zelfde geld ga ik met 35/u vol op m'n muil onder die auto door. Mafketel...
edit: hoe erg ik misschien ook fout zat er en schijnbaar te dicht achterzat om nog te remmen, dit soort dingen doe je niet bij motoren en brommers, zeker niet als het glad is....
[ afbeelding ]
dat ben ik ook. ik deed het ook allemaal heel rustig....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:51 schreef Awesome_ het volgende:
Wow.. dacht dat Ray wel een rustige jongen was.
Goed gehandeld, Ray: die bejaarden moeten zo nu en dan even terecht gewezen worden. Ze hebben de hele dag geen fuck te doen en dan krijg je dit soort gedrag. Het was zeker zo'n Mazda Demio oid?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scooby heeft goede guns voor een natty.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Scooby, Frank yang en Matthew Ogus? De een is nog gekker/aparter dan de ander.
Srs? Scooby was toch niet natty?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Scooby heeft goede guns voor een natty.
Dat zeggen ze ook over Dima, ik vertrouw alle geruchten niet meer man. Ik kijk gewoon of er 3D DELTS te bespeuren zijn Y/N.quote:
mja idd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed gehandeld, Ray: die bejaarden moeten zo nu en dan even terecht gewezen worden. Ze hebben de hele dag geen fuck te doen en dan krijg je dit soort gedrag. Het was zeker zo'n Mazda Demio oid?
Lol dan mogen ze wel wat extra man meenemenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de trap afzeulen? als ik op m'n muil was gegaan/gipse poot? ja dan wel ja lol.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol dan mogen ze wel wat extra man meenemen120 kilo de trap af zeulen
![]()
Oh en onzekere mensen in het verkeer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |