Vergeet 'Facebookquote:Op maandag 7 juli 2014 23:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Oke, deze topic alvast samengevat.
quote:
Ik nergens, maar ik vind dit dan ook geen "kankerland". Wanneer emigreer je? Niemand die je verplicht om in dit "kankerland" te wonen, om jouw woorden maar te gebruiken.quote:
Ik blijf hier omdat ik van zeiken geniet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:31 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik nergens, maar ik vind dit dan ook geen "kankerland". Wanneer emigreer je? Niemand die je verplicht om in dit "kankerland" te wonen, om jouw woorden maar te gebruiken.
Wat is jouw echte naam dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:23 schreef TimMer1981 het volgende:
Tsja, anoniem zieken is typisch iets voor linkse ratten.
Hollander met zelfhaat ben je.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik blijf hier omdat ik van zeiken geniet.
dan moet je niet zeiken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik blijf hier omdat ik van zeiken geniet.
Like.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:22 schreef Beach het volgende:
Nu nog de islam verwijderen 'vanwege haatdragende taal of symbolen'.
Mijn like krijgen ze.
Je hele naam? Of ben jij ook zo'n linkse rat die graag anoniem ziekt?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:36 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Tim.
Maar ik snoer democratisch gekozen politici de mond niet op vieze manieren.
Ik ben nog niet helemaal gestoord; voor je het weet staat mijn voortuin in de brand. Ik ken dat enge zooitje zo langzamerhand wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je hele naam? Of ben jij ook zo'n linkse rat die graag anoniem ziekt?
Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:01 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal gestoord; voor je het weet staat mijn voortuin in de brand. Ik ken dat enge zooitje zo langzamerhand wel.
Fixedquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:22 schreef Beach het volgende:
Nu nog elke pagina m.b.t. een geloofsovertuiging verwijderen 'vanwege haatdragende taal of symbolen'.
Mijn like krijgen ze.
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:18 schreef Tukker87 het volgende:
Maar pagina's zoals ISIS zijn er nog steeds
Nederland he.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:12 schreef Gewas het volgende:
Toevallig was ik gister nog op die pagina aan het lezen. Zat vol met boze allochtonen die ruzie aan het maken waren met de fans van Wilders. Wat een kansloze bende.
Dat ze rechtse pagina's verwijderen gebeurde ook veel op Hyves. Vind het wel echt kansloos als je ook echt de moeite doet om zo'n pagina te rapporteren. Mensen voelen zich zo snel beledigd lijkt wel.
Racistisch?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:32 schreef Jigzoz het volgende:
Tja, als blote borsten al niet mogen, dan gaat dat racistische gegil van al die Wilders-adepten daar ook niet lang een podium vinden.
Het is Amerika. Daar liggen dit soort zaken veel gevoeliger.
Je moest eens zien wat daar voor extremistische zooi stond.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Racistisch?
Amerika kent meer vrijheid wb het woord.
Echt niet. Zeker niet betreffende het beledigen van gelovigen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Racistisch?
Amerika kent meer vrijheid wb het woord.
In de praktijk idd miss niet altijd maar rechterlijk heb je weldegelijk meer vrijheid.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Echt niet. Zeker niet betreffende het beledigen van gelovigen.
Vertel?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je moest eens zien wat daar voor extremistische zooi stond.
Of zwarten. Of Aziaten. Of noem eigenlijk maar op.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Echt niet. Zeker niet betreffende het beledigen van gelovigen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
In de praktijk idd miss niet altijd maar rechterlijk heb je weldegelijk meer vrijheid.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertel?
En wat jij "extremistische zooi" vindt, is blijkbaar een reden voor verwijdering?
Als ik dat zou vinden, dan zou ik dat wel gewoon zeggen. Ik zei dat niet, helemaal niet zelfs, dus ik zie niet in waarom ik daar verder nog iets mee zou moeten?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertel?
En wat jij "extremistische zooi" vindt, is blijkbaar een reden voor verwijdering?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:22 schreef Beach het volgende:
Nu nog de islam verwijderen 'vanwege haatdragende taal of symbolen'.
Mijn like krijgen ze.
Bijna elke dag een nieuwe geloof ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:49 schreef Individual het volgende:
Is er al een ISIS recruteringspagina? Dat zal een hoop zoeken besparen.
Linksom of rechtsom maakt niet uit, her is onnodige vrijheidsbeperking.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:06 schreef baaart het volgende:
Wat triest, en degene die de pagina rapporteerde zijn nog veel triester. Linkse huichelaars.
Wilders en zijn fans worden op geen enkele manier beperkt om zelf een site op te zetten en daar hun mening te uiten, mits die niet tegen de wet is.quote:Linksom of rechtsom maakt niet uit, her is onnodige vrijheidsbeperking.
quote:
SJWs gespotquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 06:20 schreef Specularium het volgende:
Zal een hoop vaseline doorheen gegaan zijn, gisteravond bij Joop.nl.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:06 schreef baaart het volgende:
Wat triest, en degene die de pagina rapporteerde zijn nog veel triester. Linkse huichelaars.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rs_verwijderd__.htmlquote:Facebook verwijdert nepaccount Wilders
Facebook heeft een nepaccount van Geert Wilders verwijderd. De PVV-leider zegt dat hij het bedrijf in de afgelopen maanden herhaaldelijk had gevraagd dat te doen. Maar toen dat geen resultaat had, schakelde hij een advocaat in. Met succes, want de pagina GeertWilders1963 is sinds kort niet meer beschikbaar.
„Ik kreeg er veel klachten over. Het account was niet van mij. Na brieven van mijn advocaat is het account eindelijk verwijderd. Gelukkig”, zei hij dinsdag tegen het ANP. Wilders benadrukt dat hij nooit een Facebookpagina heeft gehad en dat hij alleen Twitter gebruikt.
Was dat jou haat accountje die in de virtuele kliko verdween?quote:
Jou inderdaad. PVV-stemmer zeker?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:43 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Was dat jou haat accountje die in de virtuele kliko verdween?
Och, een spelvaud van een ongescholde, dat moed dan wel een pvv stemer zijn.... lekker simpel.quote:
Geert Wilders is een linkse rat?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:23 schreef TimMer1981 het volgende:
Tsja, anoniem zieken is typisch iets voor linkse ratten.
Klikken is meer iets voor rechts gespuis. Zie de NSB en Wilders.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:28 schreef Kanjer het volgende:
Hahahahaha!!!!!!!!!
Lopen de nodige FOK!kertjes met vochtige stijfjes zichzelf trots op hun borst te kloppen dat door hun toedoen het Facebook account van Wilders eraf is gehaald, is het niet eens van Wilders en heeft ie het zelf laten verwijderen!
Wat een stelletje linkse koekenbakkers zeg!
Was van Stealthy, die niet wist hoe snel ie een topic moest openen en vervolgens geen antwoorden meer had, gered doordat topic werd gesloten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:43 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Was dat jou haat accountje die in de virtuele kliko verdween?
Nou, dat waag ik te betwijfelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klikken is meer iets voor rechts gespuis. Zie de NSB en Wilders.
Het is toch wel een historisch feit dat de rechtsmens voor een rijksdaalder z'n buren verlinkt ?quote:
Tuurlijk pik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is toch wel een historisch feit dat de rechtsmens voor een rijksdaalder z'n buren verlinkt ?
Dat Wilders voorstander is van censuur valt mij inderdaad een beetje van hem tegen.quote:
Sorry , het waren er 3.quote:
http://www.hpdetijd.nl/2013-01-14/de-executie-van-de-foute-jodin/quote:Daarnaast zag ze het werk als iets zeer lucratiefs: per opgespoorde onderduiker kreeg ze ƒ7,50.
Dus je moet een 65 jaar oud voorbeeld erbij zoeken om je gelijk te halen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Sorry , het waren er 3.
[..]
http://www.hpdetijd.nl/2013-01-14/de-executie-van-de-foute-jodin/
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:06 schreef baaart het volgende:
Wilders is een trieste, linkse huichelaar!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:02 schreef cempexo het volgende:
Facebook heeft een nepaccount van Geert Wilders verwijderd. De PVV-leider zegt dat hij het bedrijf in de afgelopen maanden herhaaldelijk had gevraagd dat te doen. Maar toen dat geen resultaat had, schakelde hij een advocaat in. Met succes, want de pagina GeertWilders1963 is sinds kort niet meer beschikbaar.
„Ik kreeg er veel klachten over. Het account was niet van mij. Na brieven van mijn advocaat is het account eindelijk verwijderd. Gelukkig”, zei hij dinsdag tegen het ANP. Wilders benadrukt dat hij nooit een Facebookpagina heeft gehad en dat hij alleen Twitter gebruikt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rs_verwijderd__.html
een Fokheld:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:05 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
[..]
Wilders is een trieste, linkse huichelaar!![]()
Omdat hij onterecht claimt verantwoordelijk te zijn voor het sluiten van een fb account is hij een held???quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef cempexo het volgende:
[..]
een Fokheld:
POL / Einde Facebook voor Geert Wilders
Het is een zij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Omdat hij onterecht claimt verantwoordelijk te zijn voor het sluiten van een fb account is hij een held???
Het is aantoonbaar keihard gelogen, puur popie jopie gedrag.
Over aantoonbare onzin gesproken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:03 schreef Kanjer het volgende:
We zijn de islam niet hoor, de westerse beschaving gaat wèl vooruit.
Tsja, tegewoordig schieten ze de "vijand" gewoon dood in de greppel, inplaats van iedereen te onthoofden.quote:
Hihi,quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:49 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Tsja, tegewoordig schieten ze de "vijand" gewoon dood in de greppel, inplaats van iedereen te onthoofden.
Maar om dat nou vooruitgang te noemen..
Misschien is dit wel dichtbijfamilie van haar http://www.telegraaf.nl/b(...)sten_openbaar__.htmlquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Omdat hij onterecht claimt verantwoordelijk te zijn voor het sluiten van een fb account is hij een held???
Het is aantoonbaar keihard gelogen, puur popie jopie gedrag.
Ik wist ook niet dat Diederik Samson op fb zat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:58 schreef Hathor het volgende:
Ik wist niet eens dat die gek een FB pagina had.
Oooo lache dan ga ik daar ook effe wat pr0n posten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:07 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat Diederik Samson op fb zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |