2 keer is wel genoeg denk ik.quote:
Niet zo miepen joh. Beetje offtopic geneuzel moet kunnen. Het is hier tenslotte net een kroeg.quote:
Ik ben het wel met hem eens hoor. Er zijn hele topicreeksen speciaal voor dit soort vragen. Maargoed, laten we er nou maar over ophouden en fappen op de ridley noah retro en lage marmotte tijdenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Niet zo miepen joh. Beetje offtopic geneuzel moet kunnen. Het is hier tenslotte net een kroeg.
Door jou ben ik nu ook weer tickets aan het zoeken en ik wou niet meer op vakantie dit jaarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Niet zo miepen joh. Beetje offtopic geneuzel moet kunnen. Het is hier tenslotte net een kroeg.
Ik hoef helemaal niet het laatste woord, maar klep geen onzin. Ik zeg niet dat er nooit tickets onder de 500e worden aangeboden. Maar kom NU dan ff met een voorbeeld voor vertrek vanaf nu tot b.v februari 2014 waarbij een ticket naar BKK <500e kost. En dan niet die |Ticketspy aanbiedingen die nooit te boeken zijn. Ik ben benieuwd naar je prtscrn.............quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ieder jaar anders en niks stoere verhalen. Ik snap dat je als zakelijke reiziger die prijzen niet ziet en dat het ook niet uitmaakt, maar als je als toerist flexibel bent met je vertrektijden en luchthavens en wat tijd stopt in het zoeken valt er genoeg te vinden.
Maar goed, jij wilt het laatste woord en altijd gelijk, dus bij deze. Er zijn nooit tickets onder de 550. Goed zo Buzz
http://www.bike24.com/p247704.htmlquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:13 schreef Questular het volgende:
Ik ben op zoek naar een degelijke fietscomputer (noem je dat zo?) die de standaard dingen bijhoud zoals gemiddelde snelheid, afstand, hoogtemeters etc iemand suggesties?
Top! Maar dan wel erg vervelend van je rug.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:09 schreef the_critic het volgende:
Afvallen gaat erg goed (toch al 6,5kilo kwijt), maar dan nu ineens rugklachten
ik kijk geen wk, en drink geen alcohol... dus dat scheelt inderdaad een hoop. Ik heb juist angst straks voor december haha...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Top! Maar dan wel erg vervelend van je rug.
Afvallen staat hier even op pauzeWK
Sensation
![]()
Alcohol is echt funest voor de weegschaal.
[/quote]quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Top! Maar dan wel erg vervelend van je rug.
Afvallen staat hier even op pauzeWK
Sensation
![]()
[quote]Alcohol is echt funest voor de weegschaal.
Het moet helemaal niet persé alleen maar over fietsen gaan. Maar als op gegeven moment elke 3 of 4e post over dit specifieke onderwerp gaat, dan loopt het een beetje uit de klauw.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
ah kom dan op 580. Maar we houden er over op, moet over fietsen gaan hier.
Dat is het andere uiterste, kom ook niet ineens bakken aan. Maar blijf nu al een tijdje op 87 steken. Gewoon discipline, met al die feestjes laat ik me weer eventjes, straks weer de biertjes wat vaker laten staan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:44 schreef Gripper het volgende:
Muzas: ik snap niet waarom je ineens veel zou moeten aankomen tijdens een WK of dance feestjes hoor.
Niet te moeilijk doen, gewoon overheen lezen. Net als ik doe over posts die mij niet interesseren en afkraken van elkaars materiaal of dat het ventiel niet op de grond staat bij foto.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het moet helemaal niet persé alleen maar over fietsen gaan. Maar als op gegeven moment elke 3 of 4e post over dit specifieke onderwerp gaat, dan loopt het een beetje uit de klauw.
Ontopic, Muzas: ik snap niet waarom je ineens veel zou moeten aankomen tijdens een WK of dance feestjes hoor. Je kan toch (als je weet dat je je met zulk soort dingen niet gaat inhouden) een fikse straftraining voor jezelf inlassen?
Vrijdagavond bierproeverij en zaterdagavond WK kijken betekende voor mij zondag lange rit met kaasplankje op water en brood. O ja, en ook een bossche bol, amper calorieën toch
Gewoon aan de sossa op sensation. Hartslag omhoog en hele avond stuiteren zonder eten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is het andere uiterste, kom ook niet ineens bakken aan. Maar blijf nu al een tijdje op 87 steken. Gewoon discipline, met al die feestjes laat ik me weer eventjes, straks weer de biertjes wat vaker laten staan.
Ook ff stilstaan bij wat je nu al hebt bereikt tov vorig jaar.. de boog kan niet altijd gespannen zijn. Door soms even de touwtjes te laten vieren, kan je straks weer wat meer discipline toepassen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is het andere uiterste, kom ook niet ineens bakken aan. Maar blijf nu al een tijdje op 87 steken. Gewoon discipline, met al die feestjes laat ik me weer eventjes, straks weer de biertjes wat vaker laten staan.
qftquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:52 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ook ff stilstaan bij wat je nu al hebt bereikt tov vorig jaar.. de boog kan niet altijd gespannen zijn. Door soms even de touwtjes te laten vieren, kan je straks weer wat meer discipline toepassen.
Campaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, ik denk dat ik mijn fiets weer in de wilgen kan hangen
Oh ja op een stadfiets zeker. Ist een fokster?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben een soort van niet echt single meer.
En ze fietst.
Nu de derde, maar de vonk is wel aardig overgeslagenquote:
Nee. Vaker oefenen dusquote:Is ze zwanger?![]()
Leuk kanoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
En ze fietst.
relatie zeker?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, ik denk dat ik mijn fiets weer in de wilgen kan hangen
Geef de Rapha Bib met decolete voor haar verjaardag.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
En ze fietst.
Giant, met reflectoren, ventieldop, zadeltas enzo. Dus de boel moet nog even gesoigneerd wordenquote:
Nopequote:Ist een fokster?
Goede site! Ook leuker voor mijn vriendin dan de Alpen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:12 schreef kaasplankje het volgende:
Patty:
http://www.petersfietssite.nl/vogezen/vogezen.html
Ook nietquote:
Leuk hoor!quote:
Kweenie.Misschien Sloten. Ooitquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:47 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Leuk hoor!
Wanneer neem je d'r mee naar een koers?
quote:
Ik heb d'r nog niet in bikini gezienquote:
Je hebt vandaag niet zo veel extra nodig hoor, als je het niet erg vindt om nat te worden. Het is toch niet echt koud.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:50 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Kanovinnie, je kan toch lekker samen gaan fietsen als date?haha maar veel plezier met der
Had vandaag eigenlijk willen gaan fietsen, maar dat gaat hem niet worden. Heb nog niet eens fatsoenlijke kledij voor in dit weer (zo beginner ben ik dus nog)... Hoop dus dat het vanavond droog is, maar ben er bang voor!
Wat voor kleding heb je wel? Gewoon korte broek, beenstukken, eventueel schoenhoezen en een regenjas. Je kan prima beginnen met zo'n plastic regenjas van 15 euro ofzo van de decathlon. Ik heb nog een paar 41/43 BBB waterflex hoezen thuis die je voor weinig kan overkopen al sje in de buurt woont. HEb toen de verkeerde maat besteldquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:50 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Kanovinnie, je kan toch lekker samen gaan fietsen als date?haha maar veel plezier met der
Had vandaag eigenlijk willen gaan fietsen, maar dat gaat hem niet worden. Heb nog niet eens fatsoenlijke kledij voor in dit weer (zo beginner ben ik dus nog)... Hoop dus dat het vanavond droog is, maar ben er bang voor!
Ok ik heb nog nooit door de regen gefietst, maar dat kan dus geen kwaad?:P haha ik vind nat worden niet zozeer,erg. Wil alleen zekerweten niet ziek wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt vandaag niet zo veel extra nodig hoor, als je het niet erg vindt om nat te worden. Het is toch niet echt koud.
Neuj, als t koud is dan is t dan natuurlijk wel extra koud, maar op dit moment valt dat best mee. Gewoon extra ondershirtje aan ofzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:53 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ok ik heb nog nooit door de regen gefietst, maar dat kan dus geen kwaad?:P haha ik vind nat worden niet zozeer,erg. Wil alleen zekerweten niet ziek worden
Door regen koel je sneller af, maar tis nu zo warm dat je je daar over geen zorgen hoeft te maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:53 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ok ik heb nog nooit door de regen gefietst, maar dat kan dus geen kwaad?:P haha ik vind nat worden niet zozeer,erg. Wil alleen zekerweten niet ziek worden
Gabbaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neuj, als t koud is dan is t dan natuurlijk wel extra koud, maar op dit moment valt dat best mee. Gewoon extra ondershirtje aan ofzo.
Ik vind het nu fijner om zonder regenjasje te fietsen en nat te worden van de regen dan met en nat te worden van het zweet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |