Herkenbaarheid boeit mij niet. Het is de ophef die erover gemaakt wordt alsof we daar iets belangrijkers zitten te doen dan gewoon lol hebben door een stukje te rennen (afhakers uitgezonderd).quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:15 schreef Devv het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe sommigen krampachtig deden over een FP special. Maar ondertussen worden hier wel allemaal duidelijk herkenbare foto's neergeplempt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:07 schreef Quoi het volgende:
Nieuwe Ekiden-foto's!![]()
Zitten al wat leuke bij
Ik heb een week of 6 rust gehouden totdat de pijn er echt uit was en ben toen weer gaan lopen. Of eigenlijk, toen ben ik weer opnieuw gestart met Renate 5K.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:47 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Hoelang ben jij hier zoet mee geweest?
Ik kan er wel op lopen, maar na een rondje van 3km savonds kan ik de volgende ochtend niet normaal wandelen.
Misschien verklaart dit soort opmerkingen voor mij de pijntjes aan mn knieën, dat ik nog niet helemaal hersteld ben van de Roparun...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Oh dat klinkt me heel bekend in de oren. Het herstel heeft bij mij langer geduurd dan het trainingsschema.
Jep, dus voor mij dit weekje ook weer rustig aan, misschien aan het einde van de week nog eens een stukje hobbelen... wilde eventueel vanavond gaan, maar heb bij gewoon lopen al last van mijn knieën, dus hardlopen is dan niet verstandig lijkt me...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:02 schreef YUR het volgende:
Herstelperiode is onderschat
Maar al doende leren we!
Dat is niet slecht ofzo he....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:03 schreef streamnl het volgende:
Op deze foto's zie je best wel goed dat ik onder proneert. Misschien toch een keer bewust aan mijn techniek werken.
Ook dat is niet slecht ofzoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:05 schreef streamnl het volgende:
[..]
Klopt, maar daardoor is het wel wijs om geen minimalistische schoenen te kopen
quote:
Dan maar schoenen die 40 gram zwaarder zijn....lekker belangrijk! Alsof ons geluk afhangt van 0.3 seconden per rondje op een atletiekbaanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:08 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
I know.
Ik wilde een tijdje geleden 1 paar kopen voor op de baan. Vooral omdat ze erg licht zijn.
Maar dat raden ze af bij Run2Day in Eindhoven doordat ik zo land. En hier zie ik dat weer duidelijk terug dat dat ook zo is.
Ja!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan maar schoenen die 40 gram zwaarder zijn....lekker belangrijk! Alsof ons geluk afhangt van 0.3 seconden per rondje op een atletiekbaan
Hebben jullie ladders om ergens op te klimmen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:05 schreef Devv het volgende:
Zo, even mijn review voor Obstakels.com spammen.
Review Mud & Water Challenge 2014
Die 40 gram ben ik al zwaarder als ik een dropje meer neemquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan maar schoenen die 40 gram zwaarder zijn....lekker belangrijk! Alsof ons geluk afhangt van 0.3 seconden per rondje op een atletiekbaan
Ja... ik loop gewoon geen marathon meer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:02 schreef YUR het volgende:
Herstelperiode is onderschat
Maar al doende leren we!
Brooks pure cadence zijn redelijk minimalistisch en hebben toch pronatie bescherming.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:08 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
I know.
Ik wilde een tijdje geleden 1 paar kopen voor op de baan. Vooral omdat ze erg licht zijn.
Maar dat raden ze af bij Run2Day in Eindhoven doordat ik zo land. En hier zie ik dat weer duidelijk terug dat dat ook zo is.
Een klein beetjequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Brooks pure cadence zijn redelijk minimalistisch en hebben toch pronatie bescherming.
Gezien je lange herstelperiode is dit misschien best een optie. Of jezelf beter voorbereiden. Over langere tijd vaker lange duurlopen doen zodat je lichaam er echt aan wentquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... ik loop gewoon geen marathon meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |