OK, op die manierquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee niet marathontempo, onderkant van D2 is wel rustiger dan wat ik op de M wil gaan doen denk ik. Die zones zijn ook best breed dus je weet zelf ook inderdaad wel wanneer iets nog lekker rustig voelt.
Voor de HM deed ik mijn LDL's op hartslag 148 gemiddeld of zo, met een tempo van 6.15-6.30. Nu wil ik de LDL's om te beginnen rond de 6.00 gaan doen, en ik denk dat mijn hartslag daarbij gemiddeld nog wel onder/rond de 160 zal blijven, D2 is officieel 160-170 bij mij. Marathon zou ik idealiter rond de 5.30 willen lopen, dus hopen dat de D2 daar steeds dichter bij in de buurt komt.
Jij hebt andere dingen om je druk over te maken? Gaat dat alweer een beetje?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:12 schreef YUR het volgende:
Oh men..ik ben zo blij dat ik me nauwelijks nog druk maak om mijn tempo's en hartslagen enzo
Volgende week dinsdag mag ik onder het mes...daarna herstellen met als doel: het als een toerist uitlopen van de Loch Ness marathon. Inclusief rugzak en fotocamera, op jacht naar Nessiequote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:14 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Jij hebt andere dingen om je druk over te maken? Gaat dat alweer een beetje?
Ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:07 schreef Voccar het volgende:
Door deze discussie wordt ik ook wel heel benieuwd wat mijn hartslag is tijdens het hardlopen. Als het goed is komt vanmiddag m'n horloge en hopelijk kan ik hem vandaag dan nog uitproberen.
Klopt. Laatste HM was 1.47, dus volgens de reken je rijk show zou het goed moeten kunnen, maar er kan natuurlijk vanalles gebeurenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:13 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
OK, op die manier. Je bent er in ieder geval goed mee bezig! Als ik dit zo lees, krijg ik ook weer zin om aan een marathonvoorbereiding te beginnen..
Ik begrijp dat het doel (of een voorzichtige richttijd) is om onder de vier uur te lopen?
Ik hoop inderdaad dat dat leuk wordt!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag mag ik onder het mes...daarna herstellen met als doel: het als een toerist uitlopen van de Loch Ness marathon. Inclusief rugzak en fotocamera, op jacht naar Nessie
Zo liep ik gisteren ook door het bosquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:12 schreef YUR het volgende:
Oh men..ik ben zo blij dat ik me nauwelijks nog druk maak om mijn tempo's en hartslagen enzo
Wat stom.. En je hebt wel een tijdje totale rust gehouden?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik merk nog steeds dat ik niet helemaal hersteld ben van de marathon, gek genoeg. We zijn al bijna 3 maanden verder. Op mijn 'normale' LDL tempo is mijn hartslag regelmatig te hoog.
Hoelang ben jij hier zoet mee geweest?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik zei gebroken maar waren haarscheurtjes bij mij.. kon er in ieder geval moeilijk langer dan 30 minuten op wandelen laat staan op hardlopen.
Bekend als marsfractuur.
Te weinigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat stom.. En je hebt wel een tijdje totale rust gehouden?
Heb ik ook wel eens, ik heb altijd het idee dat dat komt omdat er dan geen energie meer naar vertering gaat of zo. Dus hoe leger mijn maag, hoe harder ik kan bij dezelfde hartslag (bij LDL's dan, intervallen met lege maag gaat altijd minder hard).quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Hartslagen enzo.. Ik let er op, maar het belangrijkste is of het fijn voelt. Het is allemaal een richtlijn, maar geen verplichting bij mij.
Bij mijn ldl merk ik vaak dat op een gegeven moment mijn snelheid omhoog kan op dezelfde hartslag. (of dat dus mijn hartslag zakt bij hetzelfde tempo). Wellicht dat het door wind mee/wind en tegen komt ofzo. Blijft wel apart om te merken.
Oh dat klinkt me heel bekend in de oren. Het herstel heeft bij mij langer geduurd dan het trainingsschema.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik merk nog steeds dat ik niet helemaal hersteld ben van de marathon, gek genoeg. We zijn al bijna 3 maanden verder. Op mijn 'normale' LDL tempo is mijn hartslag regelmatig te hoog.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:07 schreef Quoi het volgende:
Nieuwe Ekiden-foto's!![]()
Zitten al wat leuke bij
Oeps, zie ikquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]Dat zei ik
Lijkt wel of sommige met een telefooncamera uit 1995 zijn gemaakt
Zit wel wezelijk verschil in natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:15 schreef Devv het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe sommigen krampachtig deden over een FP special. Maar ondertussen worden hier wel allemaal duidelijk herkenbare foto's neergeplempt.
Die serie bij het keerpunt is wel heel erg consequent niet scherpquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]Dat zei ik
Lijkt wel of sommige met een telefooncamera uit 1995 zijn gemaakt
Oquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die serie bij het keerpunt is wel heel erg consequent niet scherp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |