SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd :Squote:Op maandag 7 juli 2014 21:42 schreef Schijf het volgende: Wat voegt dit saaie wielrennen toe aan dit programma :S
Boogerd is er in geluisd door de media. Onder druk van de NOS heeft hij een valse bekentenis moeten afleggenquote:
Jammer dat allemaal nobuddies een meninkje hebben over deze kwestie.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:40 schreef Zaktabak het volgende:
Jorditwitter:JOR_ID twitterde op maandag 07-07-2014 om 21:37:45Samenvatting #VIOranje vanavond:- Dikke slaat Gijp - Derksen doet zuur- Gijp lacht- Genee sust de boel- Einde reageer retweet
v/d Bovenkamp
Hier zitten nog de echte bigstars.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat allemaal nobuddies een meninkje hebben over deze kwestie.
Het lijkt wel een internetforum.
Boogerd is gedwongen en valse bekentenis af te geven ten behoeve van de sport. Het ergste van alles is nog wel dat mensen het daadwerkelijk lijken te geloven...quote:
daar denk ik ook vaker aanquote:Op maandag 7 juli 2014 21:43 schreef HPLC het volgende:
Ik heb trek in bitterballen en zij vreten ze niet op.
Je overschat me nu een beetje.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier zitten nog de echte bigstars.
20 miljoen is openingsbod neem ik aan?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Verkopen voor 20miljoen, boeit mij het wat er nog met hemm gebeurd.. beter dan zo'n affelay geval waar je dan maar 3 miljoen voor krijgt
Durft Andries te schelden op zondag als Feyenoord speelt?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Andries is een Feyenoord-hooligan.
Haha xDquote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 miljoen is openingsbod neem ik aan?
Die engnek zat laatst met een kompaan bij Studio Brasil. Vies.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat allemaal nobuddies een meninkje hebben over deze kwestie.
Het lijkt wel een internetforum.
Ik ben het vaak met je eens. Nu ook weer.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boogerd is gedwongen en valse bekentenis af te geven ten behoeve van de sport. Het ergste van alles is nog wel dat mensen het daadwerkelijk lijken te geloven...
Zonder doping had Nederland een meervoudig tourwinnaar in de gelederen gehad. Daar ben ik heilig van overtuigd
Maar het is goed. Blijf jij als zogenaamde Rotterdamfan lekker Duitsland supporten. Boskamp walgt van je leugens
20 miljoen miljoen is strik erom heen en afzetten op eindhoven airportquote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 miljoen is openingsbod neem ik aan?
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:43 schreef HPLC het volgende:
Die zijn nu allang koud.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:43 schreef HPLC het volgende:
Hahahaquote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn favoriete artiest is Ronald Plasterk
Gastquote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boogerd is gedwongen en valse bekentenis af te geven ten behoeve van de sport. Het ergste van alles is nog wel dat mensen het daadwerkelijk lijken te geloven...
Zonder doping had Nederland een meervoudig tourwinnaar in de gelederen gehad. Daar ben ik heilig van overtuigd
Maar het is goed. Blijf jij als zogenaamde Rotterdamfan lekker Duitsland supporten. Boskamp walgt van je leugens
Waren dat die twee op de dag van NL - Costa Rica?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef alors het volgende:
[..]
Die engnek zat laatst met een kompaan bij Studio Brasil. Vies.
Jaquote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waren dat die twee op de dag van NL - Costa Rica?
Hoezo?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef Intellectueel het volgende:
Het lijkt erop alsof Genee Derksen het meer kwalijk neemt dan Gijp.
Wie is dat eigenlijk? Jij kijkt altijd dat kneuterige programma, dus je weet het vast.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef alors het volgende:
[..]
Die engnek zat laatst met een kompaan bij Studio Brasil. Vies.
Ik ben blij dat er nog iemand zich niet heeft laten hersenspoelen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derksen heeft veel ergere dingen gezegd dan andersom.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef Intellectueel het volgende:
Jammer van het ontbreken van Nigelquote:
Blitzkriegquote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe wint Duitsland dan als het tegen het thuisland is?
Genee heeft ook een bloedhekel aan Johanquote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef Intellectueel het volgende:
Bedankt Hans.twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 07-07-2014 om 21:47:22Dus volgens Sierd werken Martijn & ik niet mee aan #vioranje omdat anders spelers niet met ons willen praten. Complete onzin, van a tot z reageer retweet
Ik zie je op het Museumpleinquote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAA KARINA WE WORDEN WERELDKAMPIOEN
Littlerabbit is eigenlijk stiekem Mart Smeetsquote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog iemand zich niet heeft laten hersenspoelen.
Het blijven Duitsersquote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die Duitsers hebben ook matig gespeeld hoor.
Jordi van de Bovenkamp ofzo en die anders Maurice van Berkel, kunnen beide ook zonder voorzetsels zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? Jij kijkt altijd dat kneuterige programma, dus je weet het vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |