jij autist?quote:
nee dat vroeg je niet ervaring kun je op meerdere manieren op doen, dat jij je dat niet kan indenken deed mij vermoeden dat jij wellicht autist bent of iets in die richtingquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat vroeg je niet ervaring kun je op meerdere manieren op doen, dat jij je dat niet kan indenken deed mij vermoeden dat jij wellicht autist bent of iets in die richting
Met mensen zoals jij heb ik ook geen probleem. En sws is autisme iets wat al bij de geboorte te zien moet zijn, toch? Je hebt ook mensen zonder kenmerken in hun eerste levensjaren, daarna misschien enkele dn dan hebben ze dus autismediagnose omdat het van school moet? :Squote:Op maandag 7 juli 2014 23:35 schreef TJT het volgende:
Hahaha, ik als 'autist' heb mij kostelijk vermaakt met het lezen van de reacties hier
Geeft maar weer eens aan hoeveel verstand iedereen er van denkt te hebben... Not!
Ik ben van '94 en bij mij werd het al op mijn 3e vastgesteld door een psycholoog, waar ik overigens vanaf mijn 12e tot mijn 18e bij ben behandeld.
Dat klinkt natuurlijk heel dramatisch, maar het was gewoon 1x per maand een uurtje praten en heb daar veel aan gehad, waardoor ik nu toch wel vrij sterk in het leven sta, voor een autist dan
Maar vind het wel zeer triest om te lezen dat het tegenwoordig schijnbaar erg makkelijk is om aan zo'n diagnose te komen...
Ja ik snap het wel, want er valt blijkbaar goed geld mee te verdienen, maar dan nog vind ik het een kwalijke zaak.
Overigens wil ik nog even zeggen dat ik niet zo'n figuur ben die misbruik maakt van dit stempeltje...
Daar houd ik niet zo van!
Doet eens ff normaal man.quote:
eerste jaar juist vaak nietquote:Op maandag 7 juli 2014 23:39 schreef mapima het volgende:
[..]
Met mensen zoals jij heb ik ook geen probleem. En sws is autisme iets wat al bij de geboorte te zien moet zijn, toch? Je hebt ook mensen zonder kenmerken in hun eerste levensjaren, daarna misschien enkele dn dan hebben ze dus autismediagnose omdat het van school moet? :S
Ik ken iemand die ADD heeft (variant op autisme PDD-NOS en ADHD), maar waarbij het pas op haar 35ste of zo is vastgesteld.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:39 schreef mapima het volgende:
[..]
Met mensen zoals jij heb ik ook geen probleem. En sws is autisme iets wat al bij de geboorte te zien moet zijn, toch? Je hebt ook mensen zonder kenmerken in hun eerste levensjaren, daarna misschien enkele dn dan hebben ze dus autismediagnose omdat het van school moet? :S
en net zeg dat je geen misbruik maakt van je stempeltje?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:48 schreef TJT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ADD heeft (variant op autisme PDD-NOS en ADHD), maar waarbij het pas op haar 35ste of zo is vastgesteld.
Zoiets kan pas laat worden vastgesteld bij iemand, zeker als je van datgene maar een lichte vorm hebt en waarbij het ook nauwelijks te merken is voor de buitenwereld.
Op een gegeven moment ga je zelf merken dat je toch anders functioneerd dan de rest en merk je ook dat je sneller vermoeid bent als je een drukke dag/week erop hebt zitten.
Het enige waar ik eigenlijk gebruik van maak als autist zijnde, is een wajong uitkering.
Dan kun je mij misschien wel een vieze uitkeringstrekker vinden, maar in dat geval vind ik mijn eigen welzijn toch iets belangrijker dan de mening van anderen.
juist definitie van misbruik, niet te zwaar aantillen.mwant zoals je zegt ik ken je nietquote:Op maandag 7 juli 2014 23:58 schreef TJT het volgende:
Ik dacht al dat ik spijt zou gaan krijgen met het posten in dit topic...
Maar goed, het is maar net wat je zelf onder 'misbruik' verstaat zullen we maar zeggen.![]()
Vind je nu sowieso niet dat je wel erg snel met een oordeel klaar staat?
Je kent mij totaal niet, maar blijkbaar vind je wel dat ik misbruik maak van mijn stempel wat ik meedraag.
Apart...
Had vroeger een autistische buurjongen, sloeg m gwn de kk in ben nooit opgepakt ofso met je verplicht.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:41 schreef mapima het volgende:
Het is verplicht om voorzichtig om te gaan met mensen die autisme hebben dus iedereen is voorzichtig en zo en zorgt goed voor je en dat je gelukkig bent en daar doen ze veel voor.
echt? vettt dan heb ik mijn gratis bus of misschien zelfs taxiquote:Op maandag 7 juli 2014 23:51 schreef Scuidward het volgende:
Als je verslavingsgevoelig bent (bijvoorbeeld het openen van slechte topics) is er wel een verhoogde kans voor je.
Wat snap jij niet aan verhoogde kans?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:34 schreef mapima het volgende:
[..]
echt? vettt dan heb ik mijn gratis bus of misschien zelfs taxi
Wat heeft de media daarmee te maken? Heeft die het weer gedaan?quote:
eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat heeft de media daarmee te maken? Heeft die het weer gedaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |