ja inderdaad maar ik hoor ook van sommige mensen dat autismediagnose te snel word gegeven :Squote:Op maandag 7 juli 2014 21:41 schreef TwentyFourr het volgende:
Kansloze zaak inderdaad, positieve discriminatie ik zeg het je
Vroegah werd je gewoon van de berg af gemieterd als je niet 100% was. En kijk is waar we daarmee zijn beland! Hier!
ik doe universiteit sorryquote:Op maandag 7 juli 2014 21:42 schreef Rezania het volgende:
Je kan vast wel een diagnose voor laagbegaafdheid krijgen, mag je WAjong trekken, is dat niet fijn?
jawel ik ben klaar met het roc ik zit daar niet meer dus doe nu universiteit studielink zegt ik ben ingeschrevenquote:
Ohja, dat moet ik nog regelen. Handig zo'n agendaquote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef mapima het volgende:
[..]
jawel ik ben klaar met het roc ik zit daar niet meer dus doe nu universiteit studielink zegt ik ben ingeschreven
Zolang je nog geen colleges volgt doe je niets, vadsige trol.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef mapima het volgende:
[..]
jawel ik ben klaar met het roc ik zit daar niet meer dus doe nu universiteit studielink zegt ik ben ingeschreven
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:41 schreef mapima het volgende:
Alleen ja die diagnose krijgen is moeilijk maar ik heb gehoord als je de malloot uithangt bij centrum autisme in leiden en zegt dat je natuurkunde aan tu delft doet dat de kand groot is dat je autist bent verklaard door ze.
haha ja he en check ook ff of je cijfers erin staan als je geslaagd bent want bij mij ontbreekt mijn combinatiecijfer tfoequote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ohja, dat moet ik nog regelen. Handig zo'n agenda
oh nee hoor ik heb gewoon een voldoende voor zowel vwo se als ce dit jaar gehaaldquote:
Ik denk dat, mochten er problemen met mijn diploma middelbare school zijn, ze dat twee jaar geleden al wel hadden gezegd.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:48 schreef mapima het volgende:
[..]
haha ja he en check ook ff of je cijfers erin staan als je geslaagd bent want bij mij ontbreekt mijn combinatiecijfer tfoe
wat betekent eloquent?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zoals gebruikelijk weet Mapima de vinger precies op de gevoelige plek te leggen. Bij dit soort maatschappelijke misstanden voelt zij haarfijn aan waar de schoen wringt en stelt dit op eloquente wijze aan de orde.
ja ik hoorde het en ook dat veel autistenbureau's (bijna) iedereen autismediagnose geven omdat ze daar geld aan verdienen met cursussen voor autisme als hoe om te gaan met seksualiteitquote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Serieus: Die diagnose krijgen is écht niet zo moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen is het een en ander weten van autisme, naar GGZ gaan, een test aanvragen en de antwoorden zo invullen dat er autisme uitkomt.
Slecht dit.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef mapirna het volgende:
[..]
hoas die iets schrijft, derhalve niet gelezen
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef mapirna het volgende:
[..]
hoas die iets schrijft, derhalve niet gelezen
omg zo moet je niet praten tegen een buitenlandse vrouw ja :Squote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat denk je te gaan doen op de universiteit met jouw beperkte woordenschat?
.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef mapirna het volgende:
[..]
En wie ben jij? Derhalve verder niet gelezen
ja je diagnose heb je altijd meequote:Op maandag 7 juli 2014 21:59 schreef mapima het volgende:
hoe kan je je aanmeldem voor een onderzoek naar autisme? want ik wil graag binnenkort in de trein als een dolfijn gaan tetteren maar dan moet ik wel mijn diagnose aan de conducteur kunnen laten zien anders moet ik de trein uit
haha heb jij autismediagnose? neem jij die altijd mee in je handtas of broekzak?quote:
Zwarte Piet?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef mapima het volgende:
[..]
omg zo moet je niet praten tegen een buitenlandse vrouw ja :S
Klopt, ik had je eigenlijk al een blijf-van-mijn-lijf-huis in moeten klappen dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef mapima het volgende:
[..]
omg zo moet je niet praten tegen een buitenlandse vrouw ja :S
whehequote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Klopt, ik had je eigenlijk al een blijf-van-mijn-lijf-huis moeten klappen.
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zoals gebruikelijk weet Mapima de vinger precies op de gevoelige plek te leggen. Bij dit soort maatschappelijke misstanden voelt zij haarfijn aan waar de schoen wringt en stelt dit op eloquente wijze aan de orde.
He wtf dit heb ik toch helemaal niet geschreven zit een mod grapjes te maken of zo hahaha wtf of ik ben gehackt zo gek... Wat is derhalve eigenlijk precies?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef mapirna het volgende:
[..]
En wie ben jij? Derhalve verder niet gelezen
kijk nog eens goed einsteinquote:Op maandag 7 juli 2014 22:26 schreef mapima het volgende:
[..]
He wtf dit heb ik toch helemaal niet geschreven zit een mod grapjes te maken of zo hahaha wtf of ik ben gehackt zo gek... Wat is derhalve eigenlijk precies?
huh je hebt gelijk ik dacht net dat een mod grapjes zit te maken maar iemand heeft een account mapiRNa gemaakt. :S zo ziek joh diegene moeten ze collecte laten doen voor wnf of zoquote:Op maandag 7 juli 2014 22:15 schreef Rezania het volgende:
Nice, TS heeft een ban.
Edit: Kloontje heeft een ban blijkbaar.
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef mapima het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:28 schreef mapima het volgende:
[..]
huh je hebt gelijk ik dacht net dat een mod grapjes zit te maken maar iemand heeft een account mapiRNa gemaakt. :S zo ziek joh diegene moeten ze collecte laten doen voor wnf of zo
Pics.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik zag het gelijk al, diegene was nml niet blauw. (Op mobiel is de TS altijd blauw, zodat je die herkent in verdere reacties.)quote:Op maandag 7 juli 2014 22:28 schreef mapima het volgende:
[..]
huh je hebt gelijk ik dacht net dat een mod grapjes zit te maken maar iemand heeft een account mapiRNa gemaakt. :S zo ziek joh diegene moeten ze collecte laten doen voor wnf of zo
Hahahah ja je hebt gelijk hihhiihquote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik zag het gelijk al, diegene was nml niet blauw. (Op mobiel is de TS altijd blauw, zodat je die herkent in verdere reacties.)
Spring anders een keer van de duikplank met een touw aan je nek.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik zag het gelijk al, diegene was nml niet blauw. (Op mobiel is de TS altijd blauw, zodat je die herkent in verdere reacties.)
gedraaaag jequote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Spring anders een keer van de duikplank met een touw aan je nek.
Waarom dat? Hij zei nooit dat het touw gespannen moest zijn. Misschien bedoelde hij het touw van een reddingsboei en wilde hij zeggen 'ga iets nuttigs doen zoals leren zwemmen.'quote:
stel je aan heequote:Op maandag 7 juli 2014 23:12 schreef sanne007 het volgende:
Leer eerst is het woord autisme goed te schrijven voordat je er over begint. Eigenlijk wil jij gewoon niks bereiken in het leven en zou je hier graag een excuus voor willen. Want het is gewoon kut autisme!
ik wil alleen een diagnose jaquote:Op maandag 7 juli 2014 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dus je hebt liever een aandoening die je het leven moeilijk maakt dan een gewoon normaal leven, omdat je zodra je die aandoening hebt enigszins geholpen wordt om er mee om te gaan?
Deze man weetquote:Op maandag 7 juli 2014 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Was deadprez maar mod want dan had dit geen leven meer gehad
jij autist?quote:
nee dat vroeg je niet ervaring kun je op meerdere manieren op doen, dat jij je dat niet kan indenken deed mij vermoeden dat jij wellicht autist bent of iets in die richtingquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat vroeg je niet ervaring kun je op meerdere manieren op doen, dat jij je dat niet kan indenken deed mij vermoeden dat jij wellicht autist bent of iets in die richting
Met mensen zoals jij heb ik ook geen probleem. En sws is autisme iets wat al bij de geboorte te zien moet zijn, toch? Je hebt ook mensen zonder kenmerken in hun eerste levensjaren, daarna misschien enkele dn dan hebben ze dus autismediagnose omdat het van school moet? :Squote:Op maandag 7 juli 2014 23:35 schreef TJT het volgende:
Hahaha, ik als 'autist' heb mij kostelijk vermaakt met het lezen van de reacties hier
Geeft maar weer eens aan hoeveel verstand iedereen er van denkt te hebben... Not!
Ik ben van '94 en bij mij werd het al op mijn 3e vastgesteld door een psycholoog, waar ik overigens vanaf mijn 12e tot mijn 18e bij ben behandeld.
Dat klinkt natuurlijk heel dramatisch, maar het was gewoon 1x per maand een uurtje praten en heb daar veel aan gehad, waardoor ik nu toch wel vrij sterk in het leven sta, voor een autist dan
Maar vind het wel zeer triest om te lezen dat het tegenwoordig schijnbaar erg makkelijk is om aan zo'n diagnose te komen...
Ja ik snap het wel, want er valt blijkbaar goed geld mee te verdienen, maar dan nog vind ik het een kwalijke zaak.
Overigens wil ik nog even zeggen dat ik niet zo'n figuur ben die misbruik maakt van dit stempeltje...
Daar houd ik niet zo van!
Doet eens ff normaal man.quote:
eerste jaar juist vaak nietquote:Op maandag 7 juli 2014 23:39 schreef mapima het volgende:
[..]
Met mensen zoals jij heb ik ook geen probleem. En sws is autisme iets wat al bij de geboorte te zien moet zijn, toch? Je hebt ook mensen zonder kenmerken in hun eerste levensjaren, daarna misschien enkele dn dan hebben ze dus autismediagnose omdat het van school moet? :S
Ik ken iemand die ADD heeft (variant op autisme PDD-NOS en ADHD), maar waarbij het pas op haar 35ste of zo is vastgesteld.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:39 schreef mapima het volgende:
[..]
Met mensen zoals jij heb ik ook geen probleem. En sws is autisme iets wat al bij de geboorte te zien moet zijn, toch? Je hebt ook mensen zonder kenmerken in hun eerste levensjaren, daarna misschien enkele dn dan hebben ze dus autismediagnose omdat het van school moet? :S
en net zeg dat je geen misbruik maakt van je stempeltje?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:48 schreef TJT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ADD heeft (variant op autisme PDD-NOS en ADHD), maar waarbij het pas op haar 35ste of zo is vastgesteld.
Zoiets kan pas laat worden vastgesteld bij iemand, zeker als je van datgene maar een lichte vorm hebt en waarbij het ook nauwelijks te merken is voor de buitenwereld.
Op een gegeven moment ga je zelf merken dat je toch anders functioneerd dan de rest en merk je ook dat je sneller vermoeid bent als je een drukke dag/week erop hebt zitten.
Het enige waar ik eigenlijk gebruik van maak als autist zijnde, is een wajong uitkering.
Dan kun je mij misschien wel een vieze uitkeringstrekker vinden, maar in dat geval vind ik mijn eigen welzijn toch iets belangrijker dan de mening van anderen.
juist definitie van misbruik, niet te zwaar aantillen.mwant zoals je zegt ik ken je nietquote:Op maandag 7 juli 2014 23:58 schreef TJT het volgende:
Ik dacht al dat ik spijt zou gaan krijgen met het posten in dit topic...
Maar goed, het is maar net wat je zelf onder 'misbruik' verstaat zullen we maar zeggen.![]()
Vind je nu sowieso niet dat je wel erg snel met een oordeel klaar staat?
Je kent mij totaal niet, maar blijkbaar vind je wel dat ik misbruik maak van mijn stempel wat ik meedraag.
Apart...
Had vroeger een autistische buurjongen, sloeg m gwn de kk in ben nooit opgepakt ofso met je verplicht.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:41 schreef mapima het volgende:
Het is verplicht om voorzichtig om te gaan met mensen die autisme hebben dus iedereen is voorzichtig en zo en zorgt goed voor je en dat je gelukkig bent en daar doen ze veel voor.
echt? vettt dan heb ik mijn gratis bus of misschien zelfs taxiquote:Op maandag 7 juli 2014 23:51 schreef Scuidward het volgende:
Als je verslavingsgevoelig bent (bijvoorbeeld het openen van slechte topics) is er wel een verhoogde kans voor je.
Wat snap jij niet aan verhoogde kans?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:34 schreef mapima het volgende:
[..]
echt? vettt dan heb ik mijn gratis bus of misschien zelfs taxi
Wat heeft de media daarmee te maken? Heeft die het weer gedaan?quote:
eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat heeft de media daarmee te maken? Heeft die het weer gedaan?
welbespraakt.quote:
niederlandsch ist ekt heul moeleikquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:47 schreef mapima het volgende:
hahahha dat kindmetautisme forum waarom denken die mensenndaar niet aan prive van hun kids namen en scholen en instellingen die de kids helpen staan er gewoon :S ik kan alles lezen over helga van de pleysierschool en boyd van de leokannerniksvan
en ook alles over sterre die bij ggz haagstreek ontplofte en op de mkd in haar broek poepte
echt dom je moet je kind toch prive gunnen
liegen kan je goed kut.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef mapima het volgende:
[..]
ja kijk nu maar in het woordenboek. ..quote:
zelf niet gaan. Je mama moet meequote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Serieus: Die diagnose krijgen is écht niet zo moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen is het een en ander weten van autisme, naar GGZ gaan, een test aanvragen en de antwoorden zo invullen dat er autisme uitkomt.
ik dee vavoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:15 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
liegen kan je goed kut.
EXA / [VWO] Aardrijkskunde
Als je al duidelijk symptomen in je vroege jeugd had is het veel overtuigender.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:18 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat moeders 180 km verderop woont. Ouders hoeven dus niet perse mee.
denk je dat ze gaan controleren of je liegt of nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je al duidelijk symptomen in je vroege jeugd had is het veel overtuigender.
Je eigen herinneringen van jonge leeftijd zijn minder betrouwbaar dan waarnemingen van volwassenen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:41 schreef mapima het volgende:
[..]
denk je dat ze gaan controleren of je liegt of niet
dan zeg je jaa hoor ik van me modderquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Je eigen herinneringen van jonge leeftijd zijn minder betrouwbaar dan waarnemingen van volwassenen.
Maar als je het zelf niet meer zo goed weet en je ouders er niet bij kunnen zijn, dan gaan ze uit van hoe je de test invult (hoe het nu is). Zo is het bij mij gegaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je al duidelijk symptomen in je vroege jeugd had is het veel overtuigender.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Maar als je het zelf niet meer zo goed weet en je ouders er niet bij kunnen zijn, dan gaan ze uit van hoe je de test invult (hoe het nu is). Zo is het bij mij gegaan.
[..]
Maar als je het zelf niet meer zo goed weet en je ouders er niet bij kunnen zijn, dan gaan ze uit van hoe je de test invult (hoe het nu is). Zo is het bij mij gegaan.
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:33 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mensen die geen ouders meer hebben kunnen geen autisme-diagnose krijgen?_!
neequote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:33 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mensen die geen ouders meer hebben kunnen geen autisme-diagnose krijgen?_!
Tyf zelf op... Heb je ook geen last meer van mij. (Of je stelt je gewoon niet zo verschrikkelijk aan.)quote:
je hebt zeker ook last van black outs..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Wat betekent wocky eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:58 schreef mapima het volgende:
http://www.freewebs.com/f(...)eleukeuitspraken.htm
Deze pagina is wel geniaal
Autisten
als je autist ben durf je het nooit alleen te doenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:18 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat moeders 180 km verderop woont. Ouders hoeven dus niet perse mee.
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:42 schreef Rezania het volgende:
Je kan vast wel een diagnose voor laagbegaafdheid krijgen, mag je WAjong trekken, is dat niet fijn?
ja waarom willen juffen op de basisschool zo vaak dat kids eennauti diagnose hebben? :Squote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:49 schreef TheMechanic het volgende:
In groep 2 en 4 dachten leerkrachten dat ik autisme had. Mijn ouders wilden me echter niet naar speciaal onderwijs sturen omdat ze wisten dat ik geen autisme had. Daarom heb ik een test gedaan. Wat bleek: Ik was gewoon een heel raar en apart kind zonder enige vorm van autisme.
kutbasisschool!
Op school willen ze geen naughty kids hoor...quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:16 schreef mapima het volgende:
[..]
ja waarom willen juffen op de basisschool zo vaak dat kids eennauti diagnose hebben? :S
Domme trut ben je.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef mapima het volgende:
[..]
Goeie vraag meiske!quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:16 schreef mapima het volgende:
ja waarom willen juffen op de basisschool zo vaak dat kids eennauti diagnose hebben? :S
Dan kunnen ze er een rugzakje aanhangen, hulp inschakelen etc. om zo hun eigen incompetentie te verbergen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:16 schreef mapima het volgende:
[..]
aha, het pabo faalt dus!quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er een rugzakje aanhangen, hulp inschakelen etc. om zo hun eigen incompetentie te verbergen.
ja ik hoorde het. alleen die van hogeschool leiden wordt geprijsd maar alsnog pabo... -___-quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:35 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Al jaren, maar dat is inmiddels wel bekend.
Zeg tegen iedereen dat je Napoleon ben. Dan denken ze dat je schizofreen bent.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:14 schreef mapima het volgende:
Aanmelding bij Centrum Autisme moet via de huisarts
Kan iemand me helpen? Zal ik me daar aanmelden, of zijn er andere centra die makkelijker zijn of andere diagnoses die je véél makkelijker krijgt en ook kan gebruiken voor dingen uit de OP?
Oke goed idee maar wat is schizofreen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
Zeg tegen iedereen dat je Napoleon ben. Dan denken ze dat je schizofreen bent.
Das nog beter dan autisme.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:56 schreef mapima het volgende:
[..]
Oke goed idee maar wat is schizofreen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofreniequote:Op woensdag 9 juli 2014 15:56 schreef mapima het volgende:
[..]
Oke goed idee maar wat is schizofreen?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:01 schreef Gewas het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie
Waanideeën, paranoia, hallucinaties enz.
Oke klinkt goed maar kan je deze diagnose ook misbruiken en hoe? :pquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:01 schreef Gewas het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie
Waanideeën, paranoia, hallucinaties enz.
Ik denk niet dat ze er in trappen als jij heel graag schizofreen wil worden haha. Er gaan veel onderzoeken aan vooraf en dan wordt er door een team van psychiaters beoordeeld welke diagnose je krijgt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:02 schreef mapima het volgende:
[..]
[..]
Oke klinkt goed maar kan je deze diagnose ook misbruiken en hoe? :p
ah jammer. ik hoorde dat centrum autisme wel belachelijk makkelijk is. vragenlijstje invullen, 1 of 2 gesprekjes en BOEM diagnosequote:Op woensdag 9 juli 2014 16:04 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er in trappen als jij heel graag schizofreen wil worden haha. Er gaan veel onderzoeken aan vooraf en dan wordt er door een team van psychiaters beoordeeld welke diagnose je krijgt.
Dat heb ik ook weleens gehoord.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:11 schreef mapima het volgende:
[..]
ah jammer. ik hoorde dat centrum autisme wel belachelijk makkelijk is. vragenlijstje invullen, 1 of 2 gesprekjes en BOEM diagnose
Hahahaha of adhd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:13 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gehoord.
Maar bij mij duurde het een jaar vol met gesprekken/onderzoeken voordat de diagnose schizofrenie kwam.
Ik zou als ik jou was toch maar voor autisme gaan.
Kan dat gewoon zo kort? Het heeft bij mij iets van 10 maanden geduurd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:11 schreef mapima het volgende:
[..]
ah jammer. ik hoorde dat centrum autisme wel belachelijk makkelijk is. vragenlijstje invullen, 1 of 2 gesprekjes en BOEM diagnose
jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Kan dat gewoon zo kort? Het heeft bij mij iets van 10 maanden geduurd.
Waarom zou je in godsnaam zo'n diagnose willen hebben? Je loopt voor de rest van je leven met zo'n labeltje rondquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Kan dat gewoon zo kort? Het heeft bij mij iets van 10 maanden geduurd.
Je geeft zelf al het antwoord...quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam zo'n diagnose willen hebben? Je loopt voor de rest van je leven met zo'n labeltje rond
Of ambieer je een carriere als profiteur van de samenleving.
Die diagnose staat toch niet op je id kaart vermeld of zo? Alleen als je het iemand verteld of wat weten anderen het.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam zo'n diagnose willen hebben? Je loopt voor de rest van je leven met zo'n labeltje rond
Oh dus je wilt wel de voordelen hebben van een autisten verklaring maar dat moet iedereen ruiken en op scholen moeten de leraren dat ook ruiken. Nee dan gaan ze uitleggen dat je autistisch bent aan de andere kinderen en dat je daarom privileges hebt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:29 schreef mapima het volgende:
Die diagnose staat toch niet op je id kaart vermeld of zo? Alleen als je h
Om er even serieus op in te gaan, ik been geen profiteur, aangezien ik gewoon fulltime werk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar, maar, je bent nota bene actuarieel rekenaar. Hoezo heb je nou weer een diagnose nodig dan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Om er even serieus op in te gaan, ik been geen profiteur, aangezien ik gewoon fulltime werk.Die label heb ik jaren geleden gekregen toen ik in dagbehandeling zat. Op dit moment doe ik er niet veel mee.
Zij zat dus in dagbehandeling, dus waarschijnlijk om haar effectiever te kunnen behandelen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar, maar, je bent nota bene actuarieel rekenaar. Hoezo heb je nou weer een diagnose nodig dan.
Godverdomme.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:41 schreef TwentyFourr het volgende:
En kijk is waar we daarmee zijn beland! Hier!
Wie weet komt die tijd nog. Dat is geen grap, maar dat denk ik echt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:29 schreef mapima het volgende:
Die diagnose staat toch niet op je id kaart vermeld of zo?
Dat was daarvoor nog. Ik ben niet als rekenaar geboren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar, maar, je bent nota bene actuarieel rekenaar. Hoezo heb je nou weer een diagnose nodig dan.
Dat dus ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Zij zat dus in dagbehandeling, dus waarschijnlijk om haar effectiever te kunnen behandelen.
Aan het gebruik van het woord 'is' waar 'eens' wordt bedoeld, ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:12 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hebbe daar problemen mee of wa?
Hebbie je wel is laten testen op autistme?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Aan het gebruik van het woord 'is' waar 'eens' wordt bedoeld, ja.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Aan het gebruik van het woord 'is' waar 'eens' wordt bedoeld, ja.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hebbie je wel is laten testen op autistme?
boze autistquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:59 schreef Bitterlemon het volgende:
Mensen die graag autisme willen hebben of denken dat het niets voorstelt.
Ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hebbie je wel is laten testen op autistme?
Jouw maken ze ook niks wijs hè.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja.![]()
Overigens: "Heb jij je wel eens laten testen op autisme", maar dat was natuurlijk een instinker van je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |