welbespraakt.quote:
niederlandsch ist ekt heul moeleikquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:47 schreef mapima het volgende:
hahahha dat kindmetautisme forum waarom denken die mensenndaar niet aan prive van hun kids namen en scholen en instellingen die de kids helpen staan er gewoon :S ik kan alles lezen over helga van de pleysierschool en boyd van de leokannerniksvan
en ook alles over sterre die bij ggz haagstreek ontplofte en op de mkd in haar broek poepte
echt dom je moet je kind toch prive gunnen
liegen kan je goed kut.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef mapima het volgende:
[..]
jawel ik ben klaar met het roc ik zit daar niet meer dus doe nu universiteit studielink zegt ik ben ingeschreven
ja kijk nu maar in het woordenboek. ..quote:
zelf niet gaan. Je mama moet meequote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Serieus: Die diagnose krijgen is écht niet zo moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen is het een en ander weten van autisme, naar GGZ gaan, een test aanvragen en de antwoorden zo invullen dat er autisme uitkomt.
ik dee vavoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:15 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
liegen kan je goed kut.
EXA / [VWO] Aardrijkskunde
Als je al duidelijk symptomen in je vroege jeugd had is het veel overtuigender.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:18 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat moeders 180 km verderop woont. Ouders hoeven dus niet perse mee.
denk je dat ze gaan controleren of je liegt of nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je al duidelijk symptomen in je vroege jeugd had is het veel overtuigender.
Je eigen herinneringen van jonge leeftijd zijn minder betrouwbaar dan waarnemingen van volwassenen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:41 schreef mapima het volgende:
[..]
denk je dat ze gaan controleren of je liegt of niet
dan zeg je jaa hoor ik van me modderquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Je eigen herinneringen van jonge leeftijd zijn minder betrouwbaar dan waarnemingen van volwassenen.
Maar als je het zelf niet meer zo goed weet en je ouders er niet bij kunnen zijn, dan gaan ze uit van hoe je de test invult (hoe het nu is). Zo is het bij mij gegaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je al duidelijk symptomen in je vroege jeugd had is het veel overtuigender.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Maar als je het zelf niet meer zo goed weet en je ouders er niet bij kunnen zijn, dan gaan ze uit van hoe je de test invult (hoe het nu is). Zo is het bij mij gegaan.
[..]
Maar als je het zelf niet meer zo goed weet en je ouders er niet bij kunnen zijn, dan gaan ze uit van hoe je de test invult (hoe het nu is). Zo is het bij mij gegaan.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |