ja inderdaad maar ik hoor ook van sommige mensen dat autismediagnose te snel word gegeven :Squote:Op maandag 7 juli 2014 21:41 schreef TwentyFourr het volgende:
Kansloze zaak inderdaad, positieve discriminatie ik zeg het je
Vroegah werd je gewoon van de berg af gemieterd als je niet 100% was. En kijk is waar we daarmee zijn beland! Hier!
ik doe universiteit sorryquote:Op maandag 7 juli 2014 21:42 schreef Rezania het volgende:
Je kan vast wel een diagnose voor laagbegaafdheid krijgen, mag je WAjong trekken, is dat niet fijn?
jawel ik ben klaar met het roc ik zit daar niet meer dus doe nu universiteit studielink zegt ik ben ingeschrevenquote:
Ohja, dat moet ik nog regelen. Handig zo'n agendaquote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef mapima het volgende:
[..]
jawel ik ben klaar met het roc ik zit daar niet meer dus doe nu universiteit studielink zegt ik ben ingeschreven
Zolang je nog geen colleges volgt doe je niets, vadsige trol.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef mapima het volgende:
[..]
jawel ik ben klaar met het roc ik zit daar niet meer dus doe nu universiteit studielink zegt ik ben ingeschreven
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:41 schreef mapima het volgende:
Alleen ja die diagnose krijgen is moeilijk maar ik heb gehoord als je de malloot uithangt bij centrum autisme in leiden en zegt dat je natuurkunde aan tu delft doet dat de kand groot is dat je autist bent verklaard door ze.
haha ja he en check ook ff of je cijfers erin staan als je geslaagd bent want bij mij ontbreekt mijn combinatiecijfer tfoequote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ohja, dat moet ik nog regelen. Handig zo'n agenda
oh nee hoor ik heb gewoon een voldoende voor zowel vwo se als ce dit jaar gehaaldquote:
Ik denk dat, mochten er problemen met mijn diploma middelbare school zijn, ze dat twee jaar geleden al wel hadden gezegd.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:48 schreef mapima het volgende:
[..]
haha ja he en check ook ff of je cijfers erin staan als je geslaagd bent want bij mij ontbreekt mijn combinatiecijfer tfoe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |